Seksi kerralla pieleen. :(
Olen tapaillut tosimukavaa miestä, mutta nyt taitaa olla ohitse. Sain miehen kotiini, ja päästiin asiaan, ja juuri kun oltiin rupeemassa hommiin sanoin vaan, että panet sitten kunnolla ja et tuu heti. Mies veti herneen nenään, laittoi housut jalkaan ja sanoi että haluaa naisen ei liikennepoliisia, ja lähti sitten. Oliko tuo nyt muka niin pahasti sanottu?
Ei ole soittanut, pitäisikö minun, vai odotanko vielä?
Kommentit (43)
tossa kommentissa ei ole kerrassaan mitään pahaa, jos mies osaa hommansa ja omaa edes jonkinlaisen itsetunnon, tämä olisi vaan naurahtanut, sanonut että ok yritetään ja ollut tyytyväinen, että tuollaisia ap:n kaltaisia petoja vielä löytyy. Varmaan ap:kin oli kiihkoissaan noin sanonut, harmi ettei mies syttynyt tälle, ehkä tosiaan parempi että mies lähti, olisi voinut olla aika tylsää kyytiä. Eikä tosiaan ap:n tarvi mitään anteeksipyyntöjä tai viestejä lähetellä, kyllä maailmassa oikeasti riittää niitäkin, jotka ei ole tuollaisia arkajalkoja, eikö tuokin nyt jo osoita jotain miehen lapsellisuudesta että mitään ei enää kuulu jälkikäteen, edes siitä lähtetystä viestistä huolimatta. Unohda koko juttu ja ole ylpeä, että osaat sanoa asioita suoraan, jos ei joku sitä kestä niin ei ole sun vika.
tossa kommentissa ei ole kerrassaan mitään pahaa, jos mies osaa hommansa ja omaa edes jonkinlaisen itsetunnon, tämä olisi vaan naurahtanut, sanonut että ok yritetään ja ollut tyytyväinen, että tuollaisia ap:n kaltaisia petoja vielä löytyy. Varmaan ap:kin oli kiihkoissaan noin sanonut, harmi ettei mies syttynyt tälle, ehkä tosiaan parempi että mies lähti, olisi voinut olla aika tylsää kyytiä. Eikä tosiaan ap:n tarvi mitään anteeksipyyntöjä tai viestejä lähetellä, kyllä maailmassa oikeasti riittää niitäkin, jotka ei ole tuollaisia arkajalkoja, eikö tuokin nyt jo osoita jotain miehen lapsellisuudesta että mitään ei enää kuulu jälkikäteen, edes siitä lähtetystä viestistä huolimatta. Unohda koko juttu ja ole ylpeä, että osaat sanoa asioita suoraan, jos ei joku sitä kestä niin ei ole sun vika.
Olen ihmetellyt, kun tälläkin palstalla puhutaan panemisesta, kakkosesta, ykkösestä, bj, ... ihan kuin kyseessä olisi autolla ajaminen tai joku muu hyvin arkipäiväinen toimitus.
Ei tuossa ap:n lausahduksessa ole mitään hauskaa. Se on vain ja ainoastaan irvokasta. Luulen kyllä, että ap ei ole tosissaan tämän jutun suhteen. Eihän kukaan oikeasti ole noin tollo?
romantiikan ruusunkukkanen.