Seksi kerralla pieleen. :(
Olen tapaillut tosimukavaa miestä, mutta nyt taitaa olla ohitse. Sain miehen kotiini, ja päästiin asiaan, ja juuri kun oltiin rupeemassa hommiin sanoin vaan, että panet sitten kunnolla ja et tuu heti. Mies veti herneen nenään, laittoi housut jalkaan ja sanoi että haluaa naisen ei liikennepoliisia, ja lähti sitten. Oliko tuo nyt muka niin pahasti sanottu?
Ei ole soittanut, pitäisikö minun, vai odotanko vielä?
Kommentit (43)
Taisit nyt lipsauttaa, että tiedät mistä kyse ja käytit Minnan replaa.
Vähän huono provo kun on niin huulilla tuo juttu nyt. Tosin monihan tähän meni, joten onnittelut siitä.
pahoittelee sanomisiaan. tai lähetä edes tekstiviesti.
En taida enää soittaa. Hävettää kyllä vähän.
AP
pahoittelee sanomisiaan. tai lähetä edes tekstiviesti.
En taida enää soittaa. Hävettää kyllä vähän.
AP
Jos ei, niin pahaa kritiikkiä ja jos olis ollut, niin kovat paineet latasit toiselle.
Mut aina voit pyytää anteeksi. Jos saat, niin hyvä ja opit virheestäsi ja jos et, niin sitten sekin on tarkoitus. Ja opit silti seuraavaa kertaa varten.
Jos yhtään mies kiinnostaa niin anteeksi kannattaisi pyytää...
aika karjakkotouhua. Eihän tuollaista heitetä!
Esa J:lla on muuten iso. Tämän tiedän faktatietona ystäväni kautta ;)
Oletpa aika törppö suustasi, vähän sellainen naispuolinen "kiesi". Miltä olisi sinusta tuntunut jos mies ekalla kerralla olisi sanonut esim: Koita sitten tulla - mä en viitsi koko iltaa pumpata ja räplätä!
Älä soita turhaan, hän varmaan löytää itselleen suloisen ja naisellisen naisen joka ensin katsoo mitä seksi on ja sitten - ilman suurta hälyä - ohjaa miestä tarvittaessa oikeaan suuntaan...
Ilahtuisitko itse, kun mies tällaista sinulle ilmottaisi ensimmäiselleä kerralla?
Mistä näitä naismoukkia sikiää?
luuletko, että ekalla kertaa kukaan ottaa tuollaista huumorilla. Todella huono veto, todella huono.
vähään aikaan BB:tä? Vaikka viikkoon?
Nyt taitaa olla liian pitkä putki alla, sekoitat talon elämän ja omasi!
Olen tapaillut tosimukavaa miestä, mutta nyt taitaa olla ohitse. Sain miehen kotiini, ja päästiin asiaan, ja juuri kun oltiin rupeemassa hommiin sanoin vaan, että panet sitten kunnolla ja et tuu heti. Mies veti herneen nenään, laittoi housut jalkaan ja sanoi että haluaa naisen ei liikennepoliisia, ja lähti sitten. Oliko tuo nyt muka niin pahasti sanottu? Ei ole soittanut, pitäisikö minun, vai odotanko vielä?
Jos mulle nainen ekapanoyrityksessä sanois noin niin aattelisin että minkä kiertopalkinnon yritin pokata. Ei kulli ottais eteen sitten millään. Parempi on poistua vähin äänin paikalta. Yritä hillitä kielesi seuraavalla kerralla jos aiot saada kullia!
ihme natsimeininkiä - oisit sanonut että olis kiva jos panisit kunnolla ja koittasit piätellä
Siis olihan kommenttisi äijämäinen, mutta so?? Jos mies tosta ottaa herneet nenuun, niin on kyllä aika neiti. Miksei sitä voi sanoa, että haluaa kunnon panon?
jotenkin sitä aina kuvittelee, että mies kuin mies ottaa varman panon, oli eukko vaikka susiruma tai tyhmä.
Mutta ihana mies, jolla hyvä itsetunto, ei alkanut tyhmien kanssa :-) (ulkonäöstä vaikea sanoa)
ja ehkä puutteelliset käsittelytaidot. Pupu meni pöksyyn niin sanotusti.
Mutta voithan sä aina tuudittautua siihen, että "ei ruvennut tyhmien kanssa".
jotenkin sitä aina kuvittelee, että mies kuin mies ottaa varman panon, oli eukko vaikka susiruma tai tyhmä.
Mutta ihana mies, jolla hyvä itsetunto, ei alkanut tyhmien kanssa :-) (ulkonäöstä vaikea sanoa)
hyvin erilaisia, liiankin. Sä tarvit kunnon reippaan ja rivakan miehen ja tuo mies etsi hentoista naista, jota silitellä. So, aina ei kohtaa.
Tiedän kyllä mikä se on, ja että en ole sitä katsonut. En tiedä miten se tähän asiaan liittyy pätkääkään. Vai pitääkö jokaiseen juttuun vetää se ohjelma?
Taisit nyt lipsauttaa, että tiedät mistä kyse ja käytit Minnan replaa.Vähän huono provo kun on niin huulilla tuo juttu nyt. Tosin monihan tähän meni, joten onnittelut siitä.
ja ehkä puutteelliset käsittelytaidot. Pupu meni pöksyyn niin sanotusti. Mutta voithan sä aina tuudittautua siihen, että "ei ruvennut tyhmien kanssa".
jotenkin sitä aina kuvittelee, että mies kuin mies ottaa varman panon, oli eukko vaikka susiruma tai tyhmä. Mutta ihana mies, jolla hyvä itsetunto, ei alkanut tyhmien kanssa :-) (ulkonäöstä vaikea sanoa)
jos mies laukeaa liian nopeasti tai on "puutteellinen" käsittelytaidossa?? Rakastelu ei ole kerrasta valmis suoritus.
Opimpa tästä jotain.
AP