Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui! Viisikymppinen ekaluokkalaisen äiti!

Vierailija
04.09.2009 |

Olen jessuksen vanha, kun vertasin itseäni muihin vanhempiin poikani vanhempainillassa.

Kyllä jo 7 vuotta sitten puhuttiin, että synnyttäjät ovat yhä vanhempia, ei ainakaan lapseni luokkakavereiden äidit.. muut olivat vähän päälle 30 tai edes nelikymppisiä, ja tällainen vanhus erottui joukosta.

Toivottavasti lapseni ei ala häpeämään minua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa.

Vierailija
22/23 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 35- vuotias on ihan keskivertoikä esim. toisen lapsen saamiselle jollonka ekaluokkalaisen äitinä on silloin 42! Onko se muka paljon??? No ei ole.

Sen ikänen saattaa saada vielä nyytin, olla raskaana kun se vanhempi lapsi on ekalla..

Älkää olko niin jäykkiä paskoja!

9

kylmä biologinen fakta on, että 35-vuotias synnyttäjä on jo ohittanut parasta ennen -päivänsä.

Musta kypsemmällä iällä lisääntymisessä ei ole mitään väärää, mutta välillä hämmentää se, että nykyään ensisynnyttäjien keski-iän kasvaessa asiaa tunnutaan jotenkin vääntävän niin, että ne, jotka saavat lapsensa "luonnollisempaan" aikaan ovatkin jotain arveluttavia ja epäkypsiä teiniäitejä. Se, että jotkut saavat lapsensa melko myöhään ei tarkoita sitä, että olisi kummaa synnyttää parikymppisenä ja päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teinit häpeää vanhempiaan vaikka ne olis minkä ikäisiä tahansa.

Musta oli ainakin kiva, kun joku luokkakaveri yläasteen ekassa vanhempainillassa, johon siis osallistui koululaiset myös, luuli äitiäni siskokseni. Ja äiti oli kuitenkin 21, kun sai mut, eli ei mikään teini. Ja nyt on kiva saada omalle lapselle nuorekas isoäiti, just täytin 25 ja oon 35. viikolla. Äitikin on kuitenkin aika nuorekas ikäisekseen (siis 46), eli varmaan joku vieras voi luulla jossain välin, että on lapseni äiti eikä isoäiti. Kyllä meinaan joidenkin tarhaikäistenkin äidit näyttää saman ikäisiltä kuin äitini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän