Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako mennä 4D-ultraan (rv 23) by Bruno Cacciatore?
04.09.2009 |
Sukupuolta menen selvittämään, onko Bruno erehtyväinen?
Onko liukuhihnameininkiä, kauanko vstaanotolla menee?
Kommentit (3)
aikana. Todellakin liukuhihnameininkiä ja toisella kertaa meinasi miespolo nukahtaa :)
Vastasi kyllä asiallisesti kysymyksiin ja oli ammattilainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tehdäänhän näitä tutkimuksia muissakin paikoissa ja yhtä hyvällä tuloksella! On kuulemma liukuhihnameininkiä. Itse en olisi mennyt ikinä. Ja, jokainen on erehtyväinen.
Itse kävin Bulevardin Gynekologikeskuksessa. Palvelu oli mukavaa, lääkärillä aikaa keskustella ja vastata kysymyksiin ym.