Missä on Anna-lehden vastuu Kiesi-kohussa?
Kommentit (26)
työnantajansa.
Eihän lehti ole vastuussa Kiesin mielipiteistä. Meillä jokaisella on omat mielipiteemme ja tämä sallittakoon myös Kiesille.
Kiesi saa pitää edelleen kiinni arvoistaan ja pysyä lausuntojensa takana vaikka kaikkien muiden mieleipiteet ja arvot poikkeaisi niistä täysin.
Onnea Kiesille tulevaan elämäänsä.
Anna-lehti ei ole vastuussa Kiesin mielipiteistä. Nostan suorastaan hattua lehdelle että on julkaissut tämän jutun. Nimittäin aika moni mies ja osa naisistakin on samaa mieltä Kiesin kanssa, toki en itse lukeudu heihin.
Annalle en sano mitään.
Tästä, Borgå72, ota oppi seuraavaan haastatteluun jonka annat :-)
Olen myös toimittaja, ja käsittääkseni tuota haastattelua ei edes ollut tarkoitettu tavalliseen Annaan, vaan se oli erikoisnumero mainostajilla yms. Voin tietty olla myös väärässä.
Henkilökuvissa aina lähetän haastateltavalle kopion tekstistä ennen julkaisua. Kirjoitan omalla tyylilläni, joten siihen on hankala puuttua, mutta, mikäli haastateltava haluaa korjata jonkin lausunnon tai jopa poistaa sen, se toki onnistuu. En työskentele missään törkylehdessä, missä mitä mehevimmätkin lausunnot varmasti painetaan. Aikaa tosiaan haastateltavalle jää varsin vähän teksti tarkistaa, mutta yleensä tarpeeksi. Kyllä Kiesi on juttunsa tarkistanut, mutta hän on asioista tuota mieltä, eikä siis nähnyt niissä mitään korjattavaa.
Tosin luulen, että Audin ylimmällä johdolla ja omistajilla on aika paljonkin sanottavaa miehen julkisista kommenteistä.
naisista ja heidän roolistaan nyky-yhteiskunnassa. Epäilisin, että jopa suurimman osan duunareiden mielipiteet ovat paljon fiksumpia.
ei pätkääkään sellainen sovinisti niinkuin siinä talossa lähes kaikki miehet ovat.
Minä otin koko jutun ihan huumorina.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita oikeutta julkaista ajatuksiaan vapaasti, jos ne sisältävät ajatuksia jotka ovat erikseen laissa kielletty.