Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansaitsisiko Audi-pomo Esko Kiesi mielestäsi potkut?

Vierailija
03.09.2009 |

Olen kuullut huhua monelta suunnalta, että Kiesi saa mahdollisesti potkut VW-autolta... Onko se teistä oikeudenmukaista? Minusta se menee ehkä liioitteluksi - nainen vaikka olenkin. Kaikki meistä tekee virheitä, ja hän teki virheen puhuessaan paskaa toimittajalle, mutta kukapa meistä ei joskus olisi virheitä tehnyt? Tai sanonut jotain mitä katuu katkerasti myöhemmin...

Aika lynkkaus-mentaliteetti ollut tässä Kiesin arvostelussa ja mietin vaan että liika on ehkä liikaa.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must on aivan uskomatonta et tost on ees syntyny tollanen haloo.

Eto hommasta.Puhukoo ja sanokoo mitä haluu,meil on sana vapaus Suomessa.

Mä oon nainen ja mua toi ei hetkauta yhtää ja must ois aivan hirveetä jos ihminen, sais potkut siks et sanoo mielipiteensä.

Vierailija
102/107 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloussanomat

3.9.2009 13:23

Kommentit 8

Esko Kiesi lähetti tänään julkisen anteeksipyynnön. Hänen mukaansa kovan kohun aiheuttaneet sovinistiset mielipiteet oli tarkoitettu lähinnä huumoriksi.

Näin Esko Kiesi kirjoittaa anteeksipyynnössään:

"Olen tänään irtisanoutunut tehtävästäni VV-Auto Group Oy:ssä. Olen pahoillani mielipahasta ja vahingosta, jotka olen harkitsemattomilla, lähinnä huumoriksi tarkoittamillani lausunnoilla aiheuttanut.

Yksityishenkilönä esittämäni näkemykset eivät millään tavoin edusta sen enempää Audin kuin VV-Autonkaan arvomaailmaa ja toimintatapoja.

Olen työskennellyt yhdessä satojen ammattilaisten kanssa vahvan Audi-brändin rakentamiseksi ja toivon vilpittömästi, ettei ajattelematon toimintani tee tyhjäksi tätä vuosien ponnistelua.

Toivon Audille, Audilla ajaville asiakkaille ja kaikille Audin parissa työskenteleville parhainta menestystä!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Kiesillä tyttöjä?

Kivaa jos olisi sellainen isä, joka tekisi selväksi, ettei sun kannata kouluttautua. Sun tehtävä nyt on olla vain kaunis ja miehen patja. Niin tyhmiäkin te tytöt olette poikiin verrattuina, ettette pärjää työelämässä. Keskity vain siihen, että opettelet eri tapoja miellyttää miehiä niin pärjäät elämässä.

Vierailija
104/107 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must on aivan uskomatonta et tost on ees syntyny tollanen haloo.

Eto hommasta.Puhukoo ja sanokoo mitä haluu,meil on sana vapaus Suomessa.

Mä oon nainen ja mua toi ei hetkauta yhtää ja must ois aivan hirveetä jos ihminen, sais potkut siks et sanoo mielipiteensä.

Vierailija
105/107 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämäntasoinen johtaja, mies tai nainen, antaa harkitsemattomia lausuntoja, joista on yritystoiminnalle haittaa -> potkut tulee.

Ei tämä mikään feministien tempaus ole. Tämä 6-kymmpinen mies vain kuvittelee olevansa viehättävimmillään. (kuten on tilastoitu, että juuri 60-vuotiaana mies kokee olevansa naismaailmassa vetävimmän näköinen ja oloinen).

En itse voisi kuvitella olevani kiinnostunut tuollaisen, omien sanojensa mukaan HUUMORINTAJUN, omaavan henkilön kanssa, jolla otsa jatkuu niskaan ja luultavasti on vaikeuksia toimia naisten kanssa kaikilla aspekteilla, jos hän tietää naisista näin vähän. Hänelle taitaa riittää katseleminen.

Oikein, että sai potkut. (näinhän se todellisuudessa on)

Vierailija
106/107 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjä äidin ja modernin isän kasvattama. Kaiken lisäksi satuin saamaan miehekseni ihmisen joka oli hyvin samanlaisista ympyröistä. Minulle tuollaiset Kiesit olivat tuttuja vain kirjoista ihan yhtä eksoottisia kuin kiesit.

On minullakin mielipiteitä millainen miehen pitäisi olla mutta en edes tässä asemassa julkisesti niitä kerro, ystävä porukassa voimme arvioida millainen on se oikean miehen mitta, silloin kun jokainen myös paikalla olevat miehet tietävät varmasti että kyseessä on huonohuumori.

Vierailija
107/107 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että saa loppu tilin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan