Ansaitsisiko Audi-pomo Esko Kiesi mielestäsi potkut?
Olen kuullut huhua monelta suunnalta, että Kiesi saa mahdollisesti potkut VW-autolta... Onko se teistä oikeudenmukaista? Minusta se menee ehkä liioitteluksi - nainen vaikka olenkin. Kaikki meistä tekee virheitä, ja hän teki virheen puhuessaan paskaa toimittajalle, mutta kukapa meistä ei joskus olisi virheitä tehnyt? Tai sanonut jotain mitä katuu katkerasti myöhemmin...
Aika lynkkaus-mentaliteetti ollut tässä Kiesin arvostelussa ja mietin vaan että liika on ehkä liikaa.
Kommentit (107)
ei tällaisesta asiasta, vaikka onkin aiheuttanut työnantajalleen haittaa. Jonkinnäköiseen sisäiseen koulutukseen Kiesin kyllä laittaisin ja rajoittaisin oikeutta puhua julkisuudessa ilman valvontaa. Skarppaisin myös firman rekrytointipuolta, ettei tuollaisia kivikautisia tyyppejä enää otettaisi töihin.
ja mun mielestä ylipäätänsä tämä haloo on ihan älytön. Tässä se nähdään kun taas suvaitsevaisessa Suomessa joku heittää jonkin vähän erilaisemman jutun niin jo on kamalaa. Ihme ettei kukaan ole vielä rikosilmoitusta tehnyt.
Miten muuten naisten syrjintä ja alentaminen saadaan loppumaan? Jonkun oikeasti pitäisi nyt puuttua tuohon. Jos tässä tapauksessa puhuttaisiin vaikka tummaihoisista, niin rikosilmoitus olisi jo tehty. Miksi naiset hyväksyy tällaisen???
Tiedoksi vain, että mies on juuri irtisanoutunut itse. Mun mielestä sääli. Ihan turhaa hössötystä ja asian paisuttelua. Eli ei olis ansainnut lähteä.
voimaltaan vähäisempiä kuin miehet, keskimäärin. Turha nyt yhteen kaappiin on takertua. Naisista koostuva työporukka on yleensä kaamea, naisella tunne voittaa usein järjen äänen ja verkostoituminen on paikoin vielä huonoa.
Isoa vaatekaappia et nosta yksin pystyyn.
Paljostako vetoa että jossain on niin iso vaatekaappi että sitä ei maailman vahvinkaan mies jaksaisi nostaa yksin pystyyn? Ja jos ei ole niin sellaisen voi tehdä, vaikka Kiinan muurin palasista...
Oikeastiko joku mittaa ihmisarvoa sillä, jaksaako henkilö liikutella esineitä? Entäs jos se maailman vahvin mies halvaantuu eikä jaksa enää nostaa edes tulitikkua, putoaako hän sitten jotenkin jollekin huonommalle tasolle?
Isoa vaatekaappia et nosta yksin pystyyn.
Joo, eikä mies jaksa vetää rekan perävaunua perässään. Pitäisikö kyvyttömyydestä vetää perävaunua tehdä jokin miehen ominaisuus jota hoetaan joka välissä?
Ja kyllä minulta tekniset jutut hoituu siinä missä mieheltäkin. Se riippuu tasan siitä mitä kukin on halunnut opetella ja on työnjakokysymys. On järkevää jakaa asioita, mutta ei se silti tee naisesta olentona sellaista ja tällaista niin kuin kiveen hakattuna.
voimaltaan vähäisempiä kuin miehet, keskimäärin. Turha nyt yhteen kaappiin on takertua. Naisista koostuva työporukka on yleensä kaamea, naisella tunne voittaa usein järjen äänen ja verkostoituminen on paikoin vielä huonoa.
Minulla on mahtavia naistyökavereita joiden kanssa homma hoituu. Aikaa ei tuhraannu asiattomaan paskanjauhantaan, kieroiluun ja pelailuun (toisin kuin monen miestyökaverin kanssa) ja asiat hoidetaan asioina - ei tarvitse pilata työasioita vaikka sen vuoksi, että työkaverilla sattuu olemaan uudempi ja kalliimpi Audi kuin itsellä. Näitäkin on nähty...
Eikähän Audi-Kiesi ole saanut jo ryöpytystä riittämiin. Samoin tutisevat Anna-lehden päätoimittajan puntit. Huono veto tuoreelta päätoimittajalta - virhearvio suorastaan.
Mielestäni Kiesi vain osoitti olevansa ihmisenä aika kapeakatseinen, patavanhoillinen narsisti. That's it.
Kävimme mieheni kanssa puoli vuotta sitten keskustelun siitä, minkä auton ostamme. Sanoin jo silloin että Audia ei ikinä. Samassa kastissa BMW:n kanssa. Onneksi emme Audia ostaneet. En sillä kehtaisi ajella.
ja mun mielestä ylipäätänsä tämä haloo on ihan älytön. Tässä se nähdään kun taas suvaitsevaisessa Suomessa joku heittää jonkin vähän erilaisemman jutun niin jo on kamalaa. Ihme ettei kukaan ole vielä rikosilmoitusta tehnyt.
Miten muuten naisten syrjintä ja alentaminen saadaan loppumaan? Jonkun oikeasti pitäisi nyt puuttua tuohon. Jos tässä tapauksessa puhuttaisiin vaikka tummaihoisista, niin rikosilmoitus olisi jo tehty. Miksi naiset hyväksyy tällaisen???
huonosti. Meitä alistetaan ja syrjitään loppupeleissä aika vähän. Ilmeisesti täällä on asiat liiankin hyvin kun voimavarat pystytään keskittämään yhden ihmisen täysin turhaan lynkkaamiseen.
Menkää vaikka katsomaan jotain sairaalaa. Uskomatonta kaakatusta.Minulla on mahtavia naistyökavereita joiden kanssa homma hoituu. Aikaa ei tuhraannu asiattomaan paskanjauhantaan, kieroiluun ja pelailuun (toisin kuin monen miestyökaverin kanssa) ja asiat hoidetaan asioina - ei tarvitse pilata työasioita vaikka sen vuoksi, että työkaverilla sattuu olemaan uudempi ja kalliimpi Audi kuin itsellä. Näitäkin on nähty...
ennakkoluulot!
Kävimme mieheni kanssa puoli vuotta sitten keskustelun siitä, minkä auton ostamme. Sanoin jo silloin että Audia ei ikinä. Samassa kastissa BMW:n kanssa. Onneksi emme Audia ostaneet. En sillä kehtaisi ajella.
Yrityksen edustajana, vielä johtavassa asemassa, tulee katsoa millaisia lausuntoja edustamastaan tuotteesta laukoo.
Kurppanen äijä tajus ottaa loparit. Kiesi otti kiesinsä ja katos kuin pieru saharaan.
huonosti. Meitä alistetaan ja syrjitään loppupeleissä aika vähän. Ilmeisesti täällä on asiat liiankin hyvin kun voimavarat pystytään keskittämään yhden ihmisen täysin turhaan lynkkaamiseen.
ei ihme, ettei asioille saada muutosta, kun jopa naisilla on tuollaiset ajatukset!!
Yrityksen edustajana, vielä johtavassa asemassa, tulee katsoa millaisia lausuntoja edustamastaan tuotteesta laukoo.
eli sun mielestä on siis oikein, että kuitenkin *vähän* alistetaan ja syrjitään??? ei ihme, ettei asioille saada muutosta, kun jopa naisilla on tuollaiset ajatukset!!
ja syrjinyt käytännössä?
eli sun mielestä on siis oikein, että kuitenkin *vähän* alistetaan ja syrjitään??? ei ihme, ettei asioille saada muutosta, kun jopa naisilla on tuollaiset ajatukset!!
ja syrjinyt käytännössä?
luepa se, niin tajuat varmaan ihan itse.
tosin varmasti painostuksen takia. Ja millainen mies piileskelee mediaa kerrottuaan rehelliset mielipiteensä naisten arvosta. Olisi mies ja seisoisi sanojensa takana.
Ei se mieskään sitä kaappia yksin nosta pystyyn.