Milloin olit ensimmäisen kerran vauvastasi erossa? Missä kävit?
Kommentit (12)
viikon ikäinen ja jouduin sairaalaan. mies jäi vauvan kanssa kotiin.
Kävin koirien kanssa lenkillä :) Uskomaton liimautuminen vauvaan.
Toisen lapsen kanssa olin paljon rennompi. PItemmän ajan olin poissa häen ollessaan 3 viikkoa. Olin poissa koko päivän, eräässä työjutussa.
3-4 kk ikäinen. Ensimmäisen kerran erossa lapsesta niin, että hoitajana oli joku muu kuin vauvan oma isä, lapsen ollessa 2-3-vuotias.
kun toinen lapsi syntyi.Esikoinen tällöin 1v 6kk. Toisesta lapsesta olin erossa ekan yön hmmm.. varmaan se oli jo 2 v.
kävin kaupassa ja kirjastossa. Olin poissa n. 1½ tuntia. Seuraavan kerran olin poissa vauvan luota kun olin jälkitarkastuksessa, mies oli vauvan kanssa kotona. Sen jälkeen en olekaan halunnut minnekään lähteä, vauva nyt 8kk.
Syötin vauvan ja jätin nukkumaan miehen kainaloon, itse lähdin reippaalle lenkille koirien kanssa raikkaaseen kevätilmaan. Pari tuntia vierähti enkä kaivannut yhtään sisätiloihin - sairaalassa kun ei päässyt ulkoilemaan kuin tupakanhajuiselle parvekkeelle. Siellä nukkuivat edelleen kumpikin kun tulin takaisin.
oli melkein 3kk, kun kävin kampaajalla
kävin pari tuntia pyörähtämässä kavereiden tupareissa. Lapsi oli isänsä kanssa kotona, joi tuttipullosta mun maitoa ja nukkui.
kävin ostelemassa vauvanvaatteita. ei ostettu raskaanaollessa juurikaan kun ei tiedetty kumpi tulossa
Kävin lenkillä tai kaupassa.