Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskin kuntosalifobia!

Vierailija
02.09.2009 |

Oon aikasen "iso" nainen, BMI 30, ja tarttis tehdä jotain. Ruokavaliolla olen saanut painoa vähän alas viimesen 6 kk aikana, mutta tosi hitaasti. Fyysinen kunto on huono, selkää särkee, ja kotona on vaikea motivoitua urheiluun. Koetan toki kävellen saada arkiliikuntaa, ja Wii Fit on käytössä. Silti haaveilen (ja samalla kammoan) uimisesta, kuntopyöristä, kuntosalista, ja siitä, että saisin kehitettyä säännöllisen tavan liikunnasta.

Mutta mulla on hirveän huono itsetunto, varsinkin näitten läskieni kanssa.

Osaisiko joku kuntosalilla käyvä ihminen tarjota lohdutusta tai neuvoa? Voiko tavalliselle kuntosalille plösähtää tällainen läski, vai katsotaanko kieroon? Onko siellä yleensä vain tosi trimmejä ihmisiä Kehtaanko ja uskallanko?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona on sentään yksityisyyttä eikä samasta peilistä katso muita. Ja on ällöttävää nähdä itsensä hikisenä punkerona, naama punaisena puuskuttamassa jossain hilavitkuttimessa. Ei se ainakaan motivaatiota lisää :( Olisi parasta, jos kuntosalin peilin eteen voisi vetäistä verhon..

Vierailija
22/23 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet satuttaisi selkääsi tms. Sun on peiliin katsoessa yritettävä nähdä asentosi kaiken kauhean läskin läpi.

Johan siinä kuka tahansa masentuu, jos rupee mittaileen itseään treenatessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitäisi tehdä? vai osaako niitä laitteita käyttää ilman ohjaustakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi