Oululaiset ekaa odottavat ja syyskuu
Kommentit (58)
Mulla on nuo liitoskivut yleensä pahimmillaan päiväunien jälkeen ja kylkeä kääntäessä, sekä yhtään pidempään jos kävelee.
Minä oon joutunutkin ottamaan aika rauhallisesti, kun ei tosiaan pysty yksinkertaisesti tekemään paljon mitään.
Olipas kiva käydä taas hierojalla töiden jälkeen.
Jade on sitten hommannut ohjelmaa itselleen, siis tuosta koiranpennusta! :)
Vauva puskee mahassa jotain sisäelimiä ruttuun, kun välillä on tosi tukalaa olla.
Huomenna ois sitten viimenen perhevalmennuskerta, hurjaa miten nämä viikot menee äkkiä vaikka vasta tuntu ettei ne mene etiäpäin millään.
Vielä haluttais miehen kanssa käydä jossain viikonloppulomalla edullisesti, siis ihan kotimaassa, ennen kuin vauva tulee. Ideat on vaan aika vähissä :)
Verkku rv 33+0
Mulla nuo liitoskivut on ilkeimpiä yöllä. Samoin aamulla kun nousee sängystä. Eilen aamulla mies kävi vapaaehtosesti jopa koiran kans lenkilla, kun katto kuinka raihnasesti nousin vessaan! :D Harvinaista meillä siis, että mies vie koiran pyytämättä. Nuo kivut kyllä kaikkoaa varsin pian nousemisen jälkeen, onneksi. Mutta huomaa kyllä hyvin jos on tullut liikuttua enemmän, heti kostautuu liitoksissa.
Mullakin on nyt supistellut jonkin verran, kun on touhunnut enemmän. Ihan kipeitäkin tulee välillä, mutta en viitsi niistä huolestua kun tulevat niin harvoin ja viikkojakin kuitenkin jo ihan hyvin. :)
Olispa kyllä ihanaa lähteä johonkin reissuun, mutta meillä nuo elukat kyllä estää sen aika tehokkaasti. Hukan ehkä sais vielä mukaankin, mutta kissalle ja kaneille pitäis olla hoitaja, joka käy (vähintään) pari kertaa päivässä kattomassa. Kanit kun syö heinää niin paljon, ettei sitä kerralla voi laittaa millään tarpeeksi... Eipä meillä kyllä olis rahaakaan lähteä minnekään. Mutta olispa ihanaa. Oon kyllä miettiny jos lähtis ens viikon viikonloppuna Seinäjoelle kun siellä on käsityömessut. Siellä asuu sukulaisia, joitten nurkissa vois majottautua.
Meilläkin on huomenna viimenen perhevalmennus, aiheena imetys. Odotan kyllä aika paljon tältä kerralta, kun mulla on tavotteena se puolen vuoden täysimetys. Kattoo nyt sitte onnistuuko. Mulla on kyllä suuri luotto siihen, että onnistuu. :)
Hauskaa viikkoa kaikille!
-m ja rv 30+5
Kävin neuvolassa, kaikki oli hyvin. Hemppa oli 115, pitää ruveta verilettuja syömään niin kyllä se siitä. Verenpaine oli 108/68 sanoi hoitaja että ei tuota taida tarvita mitata kun on aina lähes sama :D sf mitta oli vain 18 että käyrän alarajalla oli mutta eiköhän tuo korjaannu. Tytön syke oli 142. Sokerirasitus ajan varasi ensi kuun loppuun, toivottavasti pysyvät aisoissa.
Kelan paperitkin täytin ja vein kelaan, saa nähdä milloin äitiyspakkaus saapuu. Ne onkin ensimmäiset vauva jutut mitä meille tulee :D
Kylpyhuone remontti taas viivästyi, putkimies oli mennyt kaatumaan katolla ja hajottamaan kylkiluunsa:( Niin meidän tuuria, ilman sitä olisi saatu lämminvesi tällä viikolla, murrr..
Jade 24+1
Eilen rapsahti kotiin kirje kelalta ja olivat myöntäneet äitiysavustuksen (pakkaus), eli nyt on sitten minun vuoro jännätä, koska postilaatiikkoon ilmestyy noutoilmoitus. Ekat vauvatarvikkeet ne on meillekkin. Vielä ehtii hankkia tavaraa =)
Ens tiistaina menen sitten sinne sokerirasitukseen heti aamusta. Minusta on otettu/tullaan ottamaan enemmän verikokeita tämän raskauden myötä kuin koko tähän astisen elämäni aikana. No ekaa verikoetta odottelinkin 30 vuotiaaksi. Ens viikolla otetaan kolmeen kertaan. Onneks en ole piikkikammoinen =)
Minun sf mitta onkin sitten siellä ylärajalla. Liekö syynä omat lisämakkarat tuossa vuotäröllä, jotka mittaan vaikuttavat. Terveydenhoitaja kyllä vinkkasi, että tasoittuu ajan myötä.
-Katjuska-
Vieläköhän kerkeän mukaan, olen kyllä käynyt aina silloin tällöin lukemassa tekstejänne, mutta sain vasta nyt kirjauduttua tänne sivuille.
Eli ensimmäistä odotetaan, laskettu aika on 29.11, sukupuolta emme halunneet tietää etukäteen, ja veikkauksia on tullut tasaisesti molemmille sukupuolille, milloin johtuen mistäkin mahan mallista tai suunnasta:)
Raskaus on sujunut kaiken kaikkiaan hyvin, vaikka tuntuu että lääkärissä olen käynyt vähän väliä.
Kovasti odotellaan, että marraskuun loppu jo tulisi ja vauva syntyisi. Toisaalta kauhistuttaa, kun tuntuu ettei mitään ole vielä valmiina ja muuttokin edessä vielä viikon päästä.. Kohta onkin jo viikonloppu, onneksi :)
Hyvää loppuviikkoa kaikille!
Lisäsin sut tuohon listaan. Meitä onkin nyt muutama, joilla on lasketut ajat tosi lähekkäin. Saapa nähdä ollaanko samaan aikaan synnärillä. :)
Huomenna onkin tasan 9 viikkoo laskettuun. :D Hassua. Mulla näkyy olevan muuten taas viikot ja päivät sekasin, maanantaina oon vissiin eläny jo tiistaita ku oli päivä liikaa. :) Tänään on siis rv 30+6.
En kyllä ymmärrä, miten Katjuska on elänyt 30-vuotiaaksi ilman ensimmäistäkään verikoetta! :D Aika hyvä saavutus. Musta on kyllä otettu verta, vaikka en oo koskaan juurikaan sairastellutkaan. Tosin oon sitä myös ihan vapaaehtosesti luovuttanut useampaankin kertaan SPR:lle. :)
Mulla huitelee SF-mitta kans yläkäyrällä, mutta kasvaa tasasesti. Ens viikolla onkin taas neuvola, niin näkee mitä se nyt sanoo. Saakohan sitä sitten tästä eteenpäin ravatakin siellä jo kahden viikon välein?
Aikamoinen saavutus tosiaan tuo Katjuskan verikokeeton elämä.. :) Mua on piikitelty tosi paljon!
Mulla on sf-mitta kans yläkäyrällä, jossain välissä se olikin tehnyt semmoisen kunnon kasvupyrähdyksen mutta sen jälkeen kasvanut tasaisesti.
Marsupialia, sähän oot käyny siellä jumpassa, eikö? Mitä oot tykänny?
Mä alan olemaan niin naatti, että onneksi ens viikon jälkeen alkaa äippäloma. Öisin ei saa nukuttua, kun vauva hakkaa kylkiin niin julmetun kipeää.
Jännä nähdä, millainen ötökkä sieltä ulos tulee! :)
Mä olen myös katsellut tuota, että kun ei ole montaa päivää enää laskettuun. Tuntuu, että tulee kiire laitella kaikki valmiiksi, mutta se ei sitten kuitenkaan malta aikanaan tulla ulos :)
Meidän koiravanhuksella on diabetes-epäily. Yhtäkkiä ruvennu juomaan todella paljon, pissaa lattialle vaikkei oo ennen sitä tehnyt, välillä tärisee niinku ois kylmä ja on jotenki ihan masentunut.
Ens viikolla käy eläinlääkäri rokottamassa isän pennut niin pyydän samalla ottamaan verikokeet siitä.
Verkku rv 33+3
Sateista iltaa!
Minkä ikäinen koira Verkulla on? Onpa surullista jos on diapetes puhjennut. Onko sille minkälaisia hoitoja koirilla? Meillä on 10 vuotias vanharouva ja nyt näyttää vanhuus iskeneen häneenkin:( Nyt jo surettaa että kuin pitkään menee että ei enää voi pitää. Viime keväänä piti laittaa toinen koira (7.v) ikiuneen vuoden sairastelun jälkeen ja oli kyllä minulle tosi kova paikka. Samalla viikolla kyllä tuli tämä raskaus uutinen joten lohdutti se siinä surussa.
Olisi aivan mahtava päästä taas hepan selkään. Innolla odotan kevättä että hevostelut jatkuisi. Olen siis ratsuihmisiä. Ammattikoulussa tuli kyllä ravihevosten kans puuhailtua mutta se jäi siihen sitten.
Ei kai se diapetes mitenkään minulla oireillut. Olikohan kriteerit jotain yli 25 vuotias, alle 30 ja ensisynnyttäjä. Taitavat kyllä testata melkeempä kaikki. Outoa on ettei Verkkua ole testeihin laitettu, kun on riskikin siihen altistua?
Niinhän siinä kävi ettei se paastoarvo mihinkään tippunut ja muutkin mittaukset on ollut yli rajojen. Tarkkana olen kyllä syömisien kanssa ollut mutta minkäs teet jos ei tipu niin ei tipu. Nyt siis äitipolille mars ens viikolla. Olen kuullut että insuliini hoitoa sais myös tablettihoitona, joten toivottavasti se olisi sellainen ettei tarvisi pistämään alkaa... Sf mitta on ollut koko ajan alle puolenvälin joten onkohan tämä ihan turhaa vouhotusta? Eikö se siinä näkyisi jos vauva kovin alkaisi kasvamaan suureksi?
Jade85: Olenpa hieman kade kun teille tulossa karvavauva:) Mutta fiksusti ajateltu että vanha koira opettaa tavoille. Parhaitenhan ne lajitovereilta oppii tavat. Voikun voisi itsekki ottaa. Kerkeäis tuo vanharouva oppettaa tavoille:) Mutta pitää katsela sitten myöhemmin...
Mulla on kans ollut samoja ongelmia kun Sognatorella. Varsinkin nyt se korostuu kun pitää niin tiheään syödä. Kyllähän noilla viikoilla alkaa jo tila loppua mahassa kesken joten ei varmaan auta kun syödä pienenmpiä annoksia ja useammin.
Mikä on perhevalmennus? Onko siis sama kun synnytysvalmennus? Jos on niin miten teillä jo näin aikaisin ne on ollut? Meillä alkaa vasta ens viikolla se touhu.
Pinnasängyn metsästys jatkuu. Kaikki muu alkaakin olla hommattuana. Helsingistä löytyi aivan upea pinnasänky. Harmikseni sitä ei saa purettua osiin kun on puusepän tekemä joten kuljetusta ei saa järjestettyä millään. Olisi ollut kyllä upea:) no kerkiäähän tässä vielä katsella pari kuukautta.
Yöt alkaa olla vessassa ramppaamista ja supistelee säännöllisesti joka päivä aamua iltaa. Yhtenä päivänä näin ihka oikean poliisin taka-ajon. Joku ajeli varmasti satasta 60 alueella vastaan ja poliisi pillit perässä. Hetken ihmeteltyäni iski paniikki että jos jotain olis tapahtunu, esim. ajanu päin meijän autoa ja alkoi supistella ihan tosissaan. Taisi vauva parkakin säikähtää mun reaktiota... Muutaman päivän on kylkiluita särkenyt jos oikeen kauan istuu yhessä kohdassa. Onneksi lenkkeilyt vielä onnistuu niin pääsee liikkumaan koiran kanssa.
Tulipas tekstiä:)
Z 32+3
Verkku, oon joo käyny siellä jumpassa. Kolme kertaa on nyt takana. Tosi kevyttä se on, edes mulle ei tuu juuri hiki, vaikka kunto ei mikään hyvä olekaan. Tunti on vähän liian lyhyt aika, kun joka kerta meinaa tulla kiire. Alussa siinä on aina joku tietoisku päivän aiheesta, sitten lihaskuntojuttuja, lantionpohjalihaksia, rentoutus ja venyttely. Ihan kiva on kuitenkin ollut käydä. Tosin siellä on kaks naista, molemmat jo ihan aikuisia odottajia, ne höpöttää ja supattaa koko ajan, ja kikattaa. Ihme teinimenoa, ei kestä. Muuten on ihan kivaa kun tulee edes vähän liikuttua muutenki ku koiran kans.
Ikävä, että Zahrinalla ei ole sokerit pysyny kurissa. Hoitomuotoja on tosiaan muitaki ku insuliini, mm. metformiinitabletit, jotka taitaa olla aika yleisestikin käytetty rd:n hoidossa. Kannattaa kysellä äitipolilla, jos ois muita vaihtoehtoja ku insuliini. Toki ne mielellään antaa kai insuliinit, jos sokerit on tosi korkeella. Se on kuitenki tehokkain keino niitten korjaamiseksi. Ite kyllä pistäsin aika pitkään vastaan, ja vaatisin vaihtoehtoja ja perusteiluita. :) Sf-mitta ei muuten suoraan kerro vauvan koosta, sillä vaan tarkkaillaan, että kohtu kasvaa tasasesti ja samoin vauva. Pienellä sf-mitalla voi tulla suuri vauva ja päinvastoin.
Meillä perhevalmennukseen kuulu parisuhde- ja vanhemmuusasioita, synnytystä ja imetystä. Seuraava "kurssi" olis ollu niin myöhään, että viimenen kerta olis ollu ihan meidän lasketun ajan tienoilla, siks meillä oli jo nyt. Se varmaan vaihtelee vähän neuvoloittainkin, millon järjestetään.
Meillä on edelleen kaikki muu hankittuna, paitsi turvakaukalo. Näillä näkymin sen osto jää marraskuulle, kun ens kuussakin on niin hirveesti menoja. :/ Mua meinaa stressata, ku jää niin viime tippaan. (Siis onhan siinä marraskuussaki yli kolme viikkoo ennen laskettua! :D) Mulla on kaikki vauvan lakanatkin jo pestynä, nyt on koneessa petari ja pinnasängyn reunus. Sitten on enää yks satsi vaatteita pesemättä. Tosin niitä vaatteitahan saattaa vielä ilmestyä lisääkin... :D Meillä on oikeesti melkoset määrät pieniä vaatteita, saapa nähdä ehditäänkö käyttää kaikkia jos sattuukin tulemaan tosi iso lapsonen. (Toivottavasti ei kuitenkaan yhtä iso ku Indonesiassa: http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1733846 )
Mullakin tosiaan supistelee ihan kipeästikin välillä. Oon kyllä huomannu että mulla niihin auttaa se veden juominen. Eilenkin huomas että supisti paljo enemmän, kun oli juominen jääny vähiin. Suosittelen siis sitä juomista! Ei siitä ainakaan haittaa oo. Paitsi vessassa pitää rampata jatkuvasti.
Mullakin nyt onnistuu paremmin tuo koiran kans ulkoilu, kun hankin sille kuonopannan. Se on aiemmin ollut niin kauhee vetämään, vaikka mitä on yritetty. Nytpä ei vedä. Eikä mulla supista :D
-m rv 31+1
Mä kans ihmettelin, että miten teillä nuo perhevalmennukset on noin aikaisin, kun itselle annettiin joulukuulle kaikki ajat ja laskettu aika siis jo tammikuun 7.. Mä siis todellakin viimeisilläni ähkään siellä mukana.. No, onpahan tuoreessa muistissa sitten asiat eikä todellakaan ehdi unohtaa edes mun muistilla :D
Viime yönä piti nousta ottamaan närästyslääke, taas poltteli sen verran. Muutenkin joka yö saan nousta vessassa käymään ja juomaan vettä, janottaa ja suuta kuivaa yöllä aina kauheena. Toivottavasti ei nyt viittaa mihinkään sokeritautiin :(
Neuvolaterkkuja: Hb oli 131, noussut yhdellä enkä edes ole syönyt raskausajan vitamiineja enää :) Jee! RR oli normaali, 125/65 ja pulssi jotain- en edes muista enää.. Sf-mitta oli 22cm, viimeksi lääkärikäynnillä pari viikkoa sitten oli ollut 20cm. Eli aika hyvää vauhtia on kasvanut, eivät kyllä mitään kommentoineet siihen joten oletan että normaali on. Mulla ei kyllä Carita muutenkaan paljoa kommentoi, miten Jennillä Caritan kanssa menee? :)
Hurjaa kuinka nopeasti tämä aika menee ja maha kasvaa silmissä :) Pikkusisko jo kyseli, että kai se sieltä kohta jo uloskin tulee kun kasvaa ja supistaa niin kovaa :) Rassu siis 12 :) Supistaa siis edelleen päivittäin, mutta polttoja ei ole ollut. Viimeksi oli jo vähän tympeä käydä kaupassa kun kassalla alkoi supistamaan ja joutui hirmu hitaasti latomaan tavarat tiskille ja pakkaamaan kasseihin. Ihmiset tietty siinä sitten jonotti ja varmaan osa vähän tuskastuikin. Mutta ajattelin, että on niitä muitakin kassoja, pakkoko on ängetä siihen raskaana olevan kassalle sitten puhisemaan. Perskuta! :) No, ei vaiskaan.. Yleensä mä oon tosi nopee, joten nyt varmaan olin jotain normaaliluokkaa hitauteni kanssa :) TUntui vaan itestä että oli tukkona... Pitänee jossain vaiheessa ottaa joku kaveriksi kauppaan..
Hei, miitistä!! Sopisko jos muutettais sitä päivää vaikka viikolla myöhäisemmäksi? Poksin kanssa juteltiin ja se voi olla reissussa silloin.. Mullekin tulis rahaa vasta silloin seuraavalla viikolla.. Eli kyseessä olis siis 17.päivä lokakuuta ja lauantai, sopisko? Mietittiin myös että olisko sittenkin ideaa mennä johonkin syömään? Pääsis luvan kanssa herkuttelemaan.. Jos jonkun kotona tapaa niin siinä on aina se siivoushomma.... Mutta edelleen mä voin kysäistä mieheltä että saadaanko täällä jutskata, mut en mä sitä raski kotoo pois ajaa jos se haluaa täällä olla :) Mutta kertokaahan mitä mieltä olette!?!
Sognatore 25+1
Zahrina: Meidän "vanhus" on vasta 8v, mutta sillä on pennusta asti ollut eräänlainen hengitysvika, joka vanhentaa sitä joitain vuosia.
Käsittääkseni koirillekin on ihan lääkkeet siihen, jotkut pystyy elämään ihan normaalisti ja joillakin on sitten vähän huonompi tuuri.
Saapa nähdä.
Joo, kyllä mäkin ihmettelin vähän kun siitä diabetesriskistä ei sen kummemmin puhuttu, ja sitä ei sillon alussa niin ajatellutkaan asiaa. On kaikilta sisaruksiltakin ja niiden lapsilta testattu joku geeni ihan.
Joo, meillä oli perhevalmennuksessa samoja asioita mitä Marsupialia sanoi, mulle oli kyllä aika pettymys koko homma. Saatto olla odotuksetki liian korkealla :)
Käsittääkseni se yleensä pidetäänkin tällön 30+ viikoilla. Vähän ennen laskettua on aika lailla ajatukset siinä synnytyksessä.
Meillä oli taas syksyn aikana peräti 4 ryhmää peräkkäisinä kuukausina, joten on tuo alkutalvi vissiin ollut mukavaa aikaa! :)
Maanantaina ois taas neuvola, ja seuraava käynti onkin jo viimenen lääkäri. Hui, kun aika menee nopeaa!
Sognatore, musta kans tuntuu että on tullut niin hidasliikkeinen, vaikka aiemmin on ollut niin nopea toimissaan :)
Toisaalta se ois rennompaa jonkun kotona, mutta tosiaankin se siivous ja sitä ei yhden niskaan viitsisi kaataa. Mulle käy kyllä että mennään johonki syömään, en pistä pahakseni että pääsee kunnolla herkuttelemaan jonnekin! :)
Verkku 33+4
Tuli äitipolille kutsu ja parin viikon päästä sitten sinne. Saa nähä mitä ne ehdottaa. Onneksi ei enää niin kauaa oo että meneehän tämä loppuaika vaikka päällän seisten:) Minä ymmärsin siitä hoitajan jutuista että se sf mitta olis jotenkin tärkee tämän sokerijutun takia? Tai sitten vaan ymmärsin väärin, kun juttuahan sillä riitti enemmän kuin kerkesi suodattaa. Mutta hyvä tietää tämä.
Melko iso on ollut indonesiassa syntynyt. Eipä tee enää mieli suklaata kun tuon jutun lukee:)
Tuo kuonopanta on kyllä huippu keksintö semmosille koirille jotka oikeen vetää ja ei muukaan oikeen auta. Sen voi jopa jättää pois jonkin ajan päästä (jos omistaa fiksun koiran:D) Kaikkihan ei vaan opi millään. Mieluummin sitä käy lenkillä niin että koira menee nätisti eikä tarvi itelle supistuksia hommata...
Onpa Sognatore79 ollu hauska kauppareissu:) Onko sulla Kauppisen Carita neuvolatätinä? Me muutettiin tuossa elo-syyskuun vaihteessa ja samalla muuttu neuvolakin. Nyt on tuo Carita ja tehokas on täti:) Ainakin edelliseen verrattuna. Tuo närästys on kyllä inhottavaa. Jossain vaiheessa mullakin vaivasi mutta onneksi on nyt helpottanut. Toivottavasti sulla kuitenkin lääkkeet auttaa?
Toivottavasti Verkku teidän koiralla olisi se parempi tuuri:)
Hitaalta tuntuu meilläkin meno. Nyt alkaa tosissaan tuntumaan että maha alkaa olla joka paikassa "tiellä". Kenkien laittokaan enää suju nopsaa kun pitää hinautua jollekkin penkille istumaan. Tavaroiden nostelut aiheuttaa supistuksia ja yöt saa ravata vessassa kahden tunnin välein. Ja oudoin muutos on aamuheräämiset. Normaalisti nukun kyllä 9 jos ei minnekkään tarvi mennä, niin nyt paukautan 6 aikaan ylös ja uni ei tuu enää millään. Outuo!
Minäkin voisin sinne miittiin tulla, jos en ole töissä. Päivällä ja paikalla ei sinänsä ole väliä mutta syömässä käyminen kuulostas kyllä hyvältä:)
Semmosia tällä kertaa
Z 32+4
Mulle passaa miittiajankohdaksi myös se seuraava viikonloppu, oliko se nyt 17. päivä? Ja mielelläni lähen kyllä ravintolaankin.
Jotain muutaki mun piti kirjottaa, mutta aivot pysähty. Trimmattiin tuo koira jo tälle päivälle, niin nyt ei enää kykene mihinkään. :D
Zahrina: Joo, Kauppisen Carita on meidänkin neuvolatäti. Alussa oli vähän hankalaa sen kanssa, ei oikein sujunut yksiin, mutta nyt ollut helpompaa. Kaippa sitä alkaa tottua ja ei oikein itsekään ole kaivannut siltä mitään eikä kysyttäviä ole ollut niin ei myöskään ongelmia :) Milloin sulla on aippäpolille aika? Mulla on 28.10, sattuuko samaan aikaan?
Närästys on onneksi helpottanut. Yhtenä yönä pikkuisen poltti, mutta siihen auttoi lääke ja sain nukuttua. Muuten sitten on saanut olla närästelemättä :)
Kävin juuri pyörälenkillä koiran kanssa ja nyt jo jokainen polkaisu osuu mahaan, ei onneksi häiritsevästi vielä kuitenkaan. Huomenna pitäis lähteä taas Kuusamoon maalamaan, takas tuun torstai/perjantai..
Se 17.päivä olis hyvä miittiä ajatellen. Vielä mietin tuota paikkaa, tosiaan johonki ravintolaan syömään taikka sit jonkun luokse. Mietin, että jos pidettäis meillä niin pääsisikö kaikki tänne tulemaan? Asumme siis Herukassa.. Ja miten välittäisimme osoitteen niille joille meillä ei ole muuta viestintäkeinoa kuin tämä..?
Sognatore 25+4 (hui, miten viikot menee nopeesti)
Mulla on viikonloppusin auto käytössä, joten minä ainaki pääsen Herukkaan. Voin myös poimia matkan varrelta kyytiin, jos joku ei muuten pääse. Mutta melkeen kannatan sitä ravintolaa. Pannuun ei kyllä ehkä kannata mennä, kun siellä on yleensä aina melko kova meteli. Ei kyllä varmasti kuule mitä toisessa päässä pöytää puhutaan. Amarillossakin oli melko hälinä. Mikähän olis rauhallinen ja suht edullinen ruokapaikka? (Ei kiinalaiseen tai vastaavaan, pliis, mulla on aina tehny jo ne hajut pahaa...)
Neuvolassa eilen käyty, kaikki muuten ok mutta pissassa oli leukosyytit kolme plussaa koholla niin kävin kiikuttamassa äsken näytteet labraan.
Sairaslomalla menty ainakin eilinen ja tämä päivä, harmittaa vietävästi näin viimesinä päivinä mutta ei auta, olo on niin huono ettei kerta kaikkiaan pysty mihinkään.
Meidän ois pitänyt ottaa puhelinnumerot viimeksi!
Jennihistä ei ole kuulunut aikoihin mitään?
Juu, ei kiinalaiseen, minäkään en oo koskaan kyennyt syömään niitä ruokia :)
Verkku rv 34+1
Siis miitin siirto sopii vaikka viikolla eteenpäinkin =) Kaikki ruokapaikatkin kyllä sopii. Voishan se olla pizzaakin ;) Itse tykkään intialaisesta eniten, joten ehdotan sitä, vaikka taitaa olla niin, että se mielletään ehkä olevan lähellä sitä kiinalaista sapuskaa =)
Tänään kävin siellä sokerirasituksessa ja tosiaan ihan hyvin se glukoosiliuos upposi. Maistui hieman väljähtyneeltä cokiselta, mutta sentäs oli kylmää. Minulle ei tullu mitään heikotusta tai kylmänhikeä nesteen juomisen jälkeen. Toivotaan nyt ettei sieltä löydy sitä diabetes mörköä =)
Vielä pitäs sinnitellä töissä kuukausi ennen lomamatkaa...sitä odotellessa =) Sognatorellekkin sitten tiedoksi, että jos lennätte finskillä, pitää lääkäritodistus faxata viim. 24 h ennen lennon lähtemistä. Jos lennätte jollain muulla yhtiöllä voi käytännöt olla erit, kannattaa ottaa selvää ajoissa.
Huomenna sitten vietetään syyskuun viimeistä päivää...minä odotan jo lunta ja olen valmis skippaamaan räntäsateisen lokakuun milloin vain.
Katjuska 25+6
Hyvä että tältä haavaa helpottivat.. Mutta ikävä kyllä jo ne on tämmöisiä kuin mulla niin ne aina välillä vaivaa enempi ja toisinaan vähempi.. Riippuen aina touhun määrästä :) Onpa sitten kumma jos lihoo kun ei mitään voi tehdä, kun on sitten au au au..
Mutta mikään vaiva ei ole liian paha tuon ihanan pikkuisen vuoksi :) Nyt kerrankin lopputulos todella on sen arvoista!
Huomenna neuvola..
Sognatore 24+4