Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Huhtikuun helmet 2009 - syyskuu ***

Kommentit (299)

Vierailija
81/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gutten morgen taasen vaan! On kyllä niin pimeä ja vetinen ja syksyinen aamu.

Viime yö oli ihmeiden yö. Nea nukahti 21 ja heräsi 7.30 ensimmäisen kerran syömään. Eli 10.5h unta putkeen!!! Ja vieläpä ilman sitä tuttia! Jei! Ja ite nukuin tuosta varmaan sen 9h ja mitä sain palkaksi: migreeni orastaa! Nii ja huvittavinta on se, että yleensä Nea herää ihan kunnolla tuolloin puoli kasilta ja tulee leikkimään leluilla lattialle niin tämä jatko uniaan! Jätin sen sänkyyn piruuttani ja ensin se jtn siel höpötti, mut nukahti sitten ihan itse uudelleen ja jälleen ilman sitä tuttia. Vähänkö mä olen happy happy happy! Tätä oli kaivattu! Alkoi jo pää hajoomaan!

Tänään pitäis sitten energiaa riittää. Pitäisi parsat keittää ja soseuttaa ja tehdä kakkuu uusi maali, kun edellisistä toinen hajosi ja jalkapalloja pitäisi kakkuun tehä jne jne..

Tissiraivarit. Siis nehän johtuu (olikos se imetystukisivu mist luin tjn) siitä, että vauva on jostain syystä pettynyt rintaan sillä hetkellä. Mutta se ei johdu mitenkään äidistä..

Mun pitäis aloittaa ne iltavellit kans nyt, mut en oo saanu aikaiseksi vaikka tuli hommattua se vellikorkillinen tuttipullokin. Joskos sitä tässä joku päivä. Ajattelin perunaa ja porkkanaa runsaan maidon kera.

Kukas se täällä kirjoitteli, että puoli pilttipurkillista niin 5jääpalallista. Mulla tulee siitä 5-7 jääpalasta niin 1,5dl. Sisältäen siis maidon ja öljyn. Laitankohan mä sit liiaksi maitoa.. Mut sit taas maitohan pitää olla vielä se pääenergiansaantilähde. (Jos toi on yhdyssana niin siitä sais hyvän sanan siihen sanahirviöpeliin)

Meillä nukutaan päikkäreitä öö.. 4 kertaa päivässä ja ne on kestoltaan 15min-1h. Joskus saattaa nukkua kauemmin kuin tuon tunnin, mutta sitä tapahtuu kerran kuussa ehkä :D Ja yöunet on yleensä mennyt niin et 21-3 ja 3-7.30. Paitti viime yö, heh.. Ottaisipa tavaksi!

Kaisa_kissalle ihan hirmuisesti tzemppejä! En voi kuvitellakaan kuinka raskasta sulla on. Koita jaksaa!! Et sä saisi ketään hetkeksi katsomaan Santeria niin saisit pienen lepotauon?

Eilen vietiin taas yksi kisu eläinsuojeluyhdistyksen hoiviin ku oli jäänyt kiinni loukkuun.. Yksi kulkukissa taas vähemmän, mut kyllä mulla kävi niin sääliksi sitä. Se oli niin lutunen ihana pikku maukuja. Olisin sen meille ottanut.. ..mies ei halua enää yhtäkää kissaa koko taloon vaan. Pupun saisin ottaa ja ollaanki käyty vähän välii ihastelees faunattares pikku luppiksia. Mut en mie uskalla ottaa nuiden kisujen takia. Ei ole oikein sitten pupulle olla teljettynä yhdes huonees jos kisut on sisäl. Etenki talvel ku kissat on paljon sisäl.

Lindexil on kyl hyviä ja hienoja lasten vaatteita! Itsekin suosin kyseistä kauppaa aikas paljon..

Mie olen tässä venaillu et Nea heräis et voisin ruveta aamupuuhiin ja parsan keittoon, mut näemmä se vaan nukkuu nukkuu ja nukkuu.. Siis etten kolistelis niin hirveesti ja herättäis sitä, mut kyl mie nyt niin meinaan tehdä.

See u.

Verticia & Nea

Vierailija
82/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänks oon kade Nean hyvistä unenlahjoista. Taidan lähettää sakun Vertician unohda tutti kouluun :-)

Kiitos pikkuäidille yökkärivinkistä. Taidankin tänään suunnistaa Lindexille.

Päkkänä ja Saku 5 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä neuvolasta.

Mitat 7395g,66cm ja pipo 43,2.

Pituutta ei ole kauheesti tullut mutta en huolestu vielä, katsotaan ensi kuussa.

Muuten kaikki hyvin.

Mennään tänään ottamaan rotavirusrokote, on sitten niin karsee tauti että päätettiin rokote ottaa.Keskimmäinen muksu sai sen puolivuotiaana ja se oli kamalaa.

Tuuti, me ollaan käytetty just sitä sinkkivoidetta

kaulaan ja on auttanut, mutta sen sä varmaan jo oletkin huomannut kun sitä laitoit jo.

Meillä myöskin puklataan joka kerta kun tissillä on käyty.

Haistaan Olavin kanssa aina ja koko ajan yrjölle mutta tähänkin tottuu:)

Lattiaa käy sääliksi,on sellaisia "puklalampia" siellä täällä.

Me saatiin jostain pehmeä kypärä, esikoisen ollessa pieni ja meillä ainakaan neiti suostunut sitä pitämään.

Lapsilla on sen verran pehmee tuo pää että kestää kyllä vaikka nyt pari kertaa tuleekin pöydältä pää edellä alas;)

Täällä on ahkeria tyttöjä kun jaksetaan tehdä itse soseita vaaveille.

Mä en meinaa edes yrittää kun mun soseet ei oo koskaan tytöille kelvanneet niin tuskin jätkällekkään.

Esikoinen sanoi mulle tässä yks päivä että etkö voisi äiti joskus tehdä hyvää ruokaa? Johon nuorempi neiti vaan totesi että äiti tykkää pahasta ruuasta:) Joo, tee tässä talossa ruokaa, hohhoijaa:)

Kaisa_Kissalle kauheesti jaksuja sinne ja miehelle voimia taltuttaa "tauti".

Minä en sinne tapaamiseen nyt pääse kun on noi meidän vanhukset vielä mökillä,muuttavat sitten ennen lumen tuloa takaisin turkuun.

Ehkä sitten myöhemmin.

Mä olen jäänyt ihan nalkkiin näihin farmi peleihin fb:ssä. Halutaan uusia naapureita peliin, löytyykö?

Pakko mennä ostamaan vauvalehti:)

Nyt menen leipomaan mustikkakakun Olaville,tänään 4kk:)

Laihis päällä mutta ei mitään tuloksia vielä, ihme kun koko ajan leivon:)

Sailori

84/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertsu, otatko Urhonkin unikouluun?

Se on nyt kolme viikkoa heränny 6-8 kertaa yössä -mä oon niin väsynyt. Yöllä alkaa konttailemaan sängyssä ja kolisee laitoja vasten, huutaa niin kauan kunnes annetaan maitoa.

Kaikenmaailman tassutteluista suuttuu vaan entistä enemmän. Tuttia ei enää syö, eikä sylissäkään heti rauhoitu.

Ei meinaa aina nukahtaa omaan sänkyyn, joten jossain vaiheessa otan viereen. Siihen nukahtaa heti. Tänään sitten aamulla nukahin ite ja heräsin, kun Urho huutaa lattialla. Oli kontannu sängystä yli ja mahas naamallaan lattialla. Ei kiva. Toisaalta en kyllä tiedä yhtään lasta, joka ei olis sängystä tippunu.

Muutenkin kun ton touhuja kattelee, niissä on sellainen meininki, että tulee kolisemaan ja kovaa. Kauhea tohottaminen, silmät väsymyksestä punaiset...

Yritetään jaksaa kolme viikkoa, sitten mies pitää loput isyyslomasta ja voidaan nukkua univelkoja pois.

Kämppätarjous umpeutuu keskiviikkona. Saa nähdä, pitääkö tätä omaa alkaa siivota ja myydä.

Munkin täyty oikein hakea uus Vauva-lehti. Kiva juttu Päkkänästä. Muuta en ehtiny lukeakaan, vaan lehti meni kasaan odottamaan aikaa, jolloin mulla on aikaa. Tuleekohan sitä koskaan?

Latan vielä konttauskypäräkuvan, kun Urho on niin urpon näköinen...

Nyt se huutaa, pakko mennä

Torstaina sitten deitsit. Me ollaan tulossa.

Sande ja pikkupippuri

Vierailija
85/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lähinnä ilmottamaan että me osallistuta syyskuun helsinki-tapaamiseen. Joudutaan maanpakoon kun mies meinaa maalailla kotona, joten meen koiran ja tytön kanssa mummolaan, kattomaan mitähän ne serkut taas keksii.

Viime yö meillä nukuttiin tosi hyvin, jotain 21-05 ja jatkettiin unia 7.30 asti. Eilen käytiin rekolassa kirpparilla, siis siellä lasten kirpparilla ( villa lyhty- niminen kirppari). Ja löysinhän mä sieltä vaatteita, ja siskoni oli käyny aikasemmin ja löys Aamulle ruskovillan villapuvun, siis semmosen mikä ei kutita.

Täytyis joku päivä suunnistaa ikeaan, tytön huoneeseen ( missä vielä tietokone sängyn sijaan) mattoa ostamaan. Ja aattelin ostaa myös pari fleecepeittoa vaunuihin ja muuhunkin riehumiskäyttöön. Ai niin, en muista hehkutinko jo, mutta päästiinkin muskariin, eri päivälle vaan mutta hittojako sillä mulle on väliä. Innolla siis odotan että vihdoin lastenlauluihin tulee muitakin säkeitä kuin joku yks ja sama kohta jota veivaan sit koko ajan kun enempää ei muista.

Mutta taidanpa keitellä kahvit ja syödä omenaa, kun alotin miljoonannen kerran herkkulakon. Siis tavotteena että edes kehtaisin jotenkin tammikuussa pukee bikineitä päälle. Tai ainakin ettei greenpeace tuu repimään mereen kun luulevat valaan rantautuneen.

Hyvää mieltä ja jaksamisia kaikille tasapuolisesti!

Satuilija ja Aamu vajaa viikko 5 kk

Vierailija
86/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolaan menossa, mutta pakko kommentoida sailorille

-puklulampia meilläkin, ja molemmat haistaan. tänään pesin pinniksen patjan, kun se oli kamala. mä en ainakaan nukkuis siinä hajussa.

-sinkkivoide auttoi kaulaan

-meilläkään äiti ei osaa tehdä hyvää ruokaa :-( Onneksi isä osaa

-konttauskypärä on aika turha jos kaatuu kolmesti päivässä. sit jos kaatuu kolmesti vartissa, niinkuin meillä oli pahimmillaan, niis se oikeesti auttoi. luulen ihan vakavissani, että poitsulla oli pään särkyä jatkuvasta kaatuilusta.

heh, nyt taas huudetaan ja kassit pitäis pakata. aarg mutta oli pakko kirjoittaa, kun se on muka niin antoisaa. missä välissä sä fb:iin ehdit?

tuuti

Vierailija
87/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaan kuvitella miten vähän Urho malttaa nukkua kun se on oppinu niin kauheesti kaikkee kun konttaa menemään. Meillä kun vielä arvotaan et kääntyskö kohta vai ei.

Vierailija
88/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään meidän 4kk tiedot tänne toistamiseen, kun joku oli päivittäny omia tietojaan vanhempaan listaan.

voi ei kuumetta 38,6. Kotona ootetaan olon kohentuvan, kun ei ne flunssalle terviksessä sen enempää mahda.

eilen aloitin maidottoman. saa vinkata maidottomia herkkuja, jos jollain jo tiedossa tän kanssa mitään tuoteselosteita oo kaupassa aikaa tutkia.

3kk:

Jadeade 3kk 62,5cm 6345g

Mikumamma 3kk 64cm 7338g

PikkuKeiju 3kk 63cm 5420g

Paik 3kk 60cm 5465g

Kaarna@laiva 3kk 61cm 5950g

Kaisa_kissa 3 kk 65,3cm 7060g

Shinon 3kk 64,5cm 7520g

Tiituska 3kk 64,5cm 7620g

Sailori 3kk 64,5cm 6870g

4kk:

Emminen 4kk 68cm 7600g

Magda83 4kk 62,8cm 5860g

Lyyti 4kk 62cm 7405g

Kaisa_kissa 4kk 70cm 8180g

Orvokki1 4kk 63cm 6420g

Pikku-Tiuhti 4kk 65cm 7140g

Pikkuäiti 4kk 66,3cm 8520g

Päkkänä 4kk 62,5cm 7860g

Sande-75 4kk 65cm 6560g

Satuilija 4kk 64cm 6330g

Sirppu83 4kk 66,5cm 7810g

Verticia 4kk 64cm 6600g

Juliaana 4kk 65cm 6280g

mikumamma 4kk 67cm 8450g

Äitsykkä3 4kk 65,5cm 7030g

Tiituska 4kk 68,5cm 8585g

5kk

Tsili 5kk 61cm 6280g

Sande 5 kk 66,7 cm 7120 g

Magda83 5kk 63,5 6290 g

Sirppu83 5kk 68,0cm 8400g

Juliaana 5kk 66cm 6910g

Kaisa_kissa 5kk 71,5cm 8725g

Vierailija
89/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottauduin vauvajumppaan ja jippii, minä olin toinen ilmottautuja!?

Ei taida äitejä täällä päin paljon kiinnostaa jumppaaminen!

Eihän ne sitten aloita edes sitä jumppaa.

Mä karkaan aina koneelle kun Olavi nukkuu ja näkisitpä tän kämpän, ei oo paljon siivoiltu nyt kun pitää farmia hoitaa:)

Kiva kuva Urhosta ja konttaa jo, reipas poika.

Taas Sailori

Vierailija
90/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli päiväunilla ja Tomppa sulattelee päivän hedelmäannostaan vielä kaukalossa. Mietin jos ei heti nostaisi ylös pysyiskö soseet paremmin sisällä. Purkillinen meni persikka-banaania. Ollut maha vähän löysällä. Satuilijakos oli kuumeessa? Äiti ei saisi sairastaa siitä kärsii kaikki... meillä ainakin semmoinen sääntö. Tästä tulisi kaaos. Vauvajumppa voisi olla hyvä jos äiti saisi silläaikaa maata vaikka hierottavana...

Urho on nimensä veroinen melkoinen urho siis kun lähtee jo konttaamaan. Täälläkin kääntyminen vielä kiven alla (olipas outo ilmaus). Mä ootan, että roska-auto tulisi pian kun tuo ulkoroskis on täpötäysi, taiskin juuri pyörähtää pihassa. Jippii päivä pelastettu! Lähemme sitten täyttämään sitä taas Tomppa teki mitä luultavimmin kakat kaukalossaan. Tulen vielä höpisemään myöhemmin lisää.

Vierailija
91/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippulis taasen

En oo taas saanu mitn tänää aikaiseksi ku kauppareissu vähä venähti ku piti käydä postissaki ja tyksiin viemäs työhakemus jne..

Tai sain mä soseutettua parsan ja pidäteltyä oksennusta. Siis hyi olkoon. Oli viimonen kerta ku parsaa soseutan. Miten mä tuollaista voin lapselleni syöttää, yök.. :D

Tänne vaan Saku tutista irtautumiskoulutukseen. Se on kuule kova pää tällä mammalla nyt tämän tuttiasian suhteen. Vaikka välillä tekis mieli tutti antaa takaisin, mut enpä anna lällällää.. Unirätti kainaloon ja huutakoon jos haluaa.. Yleensä ei enää halua..

Sailori hei; musta saat farminaapurin.. Minäkin tarttisin vielä muutaman.. Tuolla lakrou (at) gmail.com ilman välilyöntei löytyy myös fb:stäki kuten myös mesest.. Lisäilehän vain.. Se on kamalata ku jää koukkuun niin farmipeleihin..

Mie en kans oikeen osaa ruokaa laittaa tai siis no joo osaanhan mä mut kastikkeet ei taitu multa. Mut nyt sain anopilta niin hyvän reseptin etten voi epäonnistua. Enkä malta odottaa, että makaronilaatikko on syöty jotta voidaan syyä sitä kastiketta..

Soseet maistuu yllätävän hyviltä vaikkei oo siis mitn mausteit et maitoo vaan ja öljyy niin voisi ihan itsekin syödä noita omia tuotoksiaan..

Juu ja Urhokin tänne unikouluun vaan! :D .. Se on tuon pinnasängyn taika :D, heh..

Ihana kuva Urhosta :)

Tosi outoo ettei vauvajumppaan oo enempää menijöit.. Kyl mie menisin mut eipä niis oo vapaat koskn ku kysyy..

Joo pittää mennä vetäsee bansku muusiks ja alkaa antaa hedelmäsoset ja maituu..

Omituista itkuaki alko tuosta lattialt kuuluu..

Soronoo

Verticia ja outoitku Nea

Vierailija
92/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumessa taisikin olla pikku-tiuhti. Pikaista paranemista! Olikos täällä muuten tiuhti ja viuhtikin? kun tuolla odotuspuolella sen niminen huhtikuun porukassa taitaa olla. Käyn siellä joskus muistelemassa, en siis haaveilemassa. Lopetin vauvalehden tilauksenkin siitä syystä kun tuli tilattua kodinkuvalehti. Osasi myyjä niin hyvin kehua, miten on ruokaohjeita, säästämisvinkejä yms. ja pöytäliina vielä tilaajalahjaksi. Täytyy sitten ostella joskus vauvan irtonumeroita jos tulee hyviä juttuja tuleehan sitä vielä muutama numero.

Mä luen joskus keittokirjasta ruokaohjeita kun huomaan aina tekeväni jotain samaa (mautontamössöä) niinkuin jotain jauhelihakeittoa tms. tänään oli sellaista kalakeittoa aika hyvää kun laitoin kermaa. Makaronilaatikot jäänyt tekemättä pitkäksi aikaa kun 3vee ei jostain syystä suostu makaronia kotona syömään, mummolassa sitä syö eli mummon sapuskat maukkaampia. Makaronilaatikonkin voi tehdä ilman maitoa, jos tekee vaikka tomaattikastikkeeseen tai lihaliemeen ajattelin vain pikku-tiuhtia taitaa tosin olla yleisesti tiedossa moinen. Tein joskus sellaista ns. lasangea eli vähän juhlavampaa makaronilaatikkoa kun tein sekä tomaatti, että juustokastikkeen.

nyt on pikkuveli uinumassa ja isoveli potalla täytyy mennä pyyhkiin

Vierailija
93/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä listapäivitystä meidän osalta.

3kk:

Jadeade 3kk 62,5cm 6345g

Mikumamma 3kk 64cm 7338g

PikkuKeiju 3kk 63cm 5420g

Paik 3kk 60cm 5465g

Kaisa_kissa 3 kk 65,3cm 7060g

Shinon 3kk 64,5cm 7520g

Tiituska 3kk 64,5cm 7620g

Sailori 3kk 64,5cm 6870g

4kk:

Emminen 4kk 68cm 7600g

Magda83 4kk 62,8cm 5860g

Lyyti 4kk 62cm 7405g

Kaisa_kissa 4kk 70cm 8180g

Orvokki1 4kk 63cm 6420g

Pikku-Tiuhti 4kk 65cm 7140g

Pikkuäiti 4kk 66,3cm 8520g

Päkkänä 4kk 62,5cm 7860g

Sande-75 4kk 65cm 6560g

Satuilija 4kk 64cm 6330g

Shinon 4 kk 66 cm 8150 g

Sirppu83 4kk 66,5cm 7810g

Verticia 4kk 64cm 6600g

Juliaana 4kk 65cm 6280g

mikumamma 4kk 67cm 8450g

Äitsykkä3 4kk 65,5cm 7030g

Tiituska 4kk 68,5cm 8585g

5kk

Tsili 5kk 61cm 6280g

Sande 5 kk 66,7 cm 7120 g

Magda83 5kk 63,5 6290 g

Sirppu83 5kk 68,0cm 8400g

Juliaana 5kk 66cm 6910g

Kaisa_kissa 5kk 71,5cm 8725g

Vierailija
94/299 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisia, että ainakin Urho jo konttailee, kun meillä on vielä kiikunkaakun, pääsekö tuo mötky kääntymään :) Mahalleen jos laittaa, niin ei jaksa kauaa vielä päätäkään pitää pystyssä. Mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa.

Hirveän mielellään menisin minäkin vauvajumppaan tai vauvamuskariin, mutta täällä ei järjestetä mitään vauvoille :( Vasta 3-vuotiaille järjestetään erilaisia kerhoja.

Pyryllä on kaksi komeaa hammasta alhaalla jo. Ja kuolaa kyllä riittää täälläkin ja järsii kaikkea, mitä käsiin saa.

Meillä Pyry on edelleen täysimetyksellä, ja jatkaakin sinne puoleen vuoteen asti, ennen kuin annetaan kiinteitä. Sen hintana on sitten (kai?) se, että yöllä syö parin tunnin välein.

Ostin tuollaisen ruskovillan silkkivilla myssyn. Se on aivan ihana! Suosittelen lämpimästi. Pysyy hyvin päällä ja suojaa korvat. Laitetaanpas tähän vielä kuva Pyrystä myssyineen :)

Shinon ja Pyry 4,5 kk

Vierailija
95/299 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli taas yön jälkeen mieleen se murmeli leffa missä mies herää samaan kamalaan päivään joka aamu uudestaa ja uudestaan ja aina vaan sama päivä toistuu. Mä voisin varmaan laittaa kellon soimaan joka yö kun tuntuu että tää pikku nahkavekkari herää aina samoihin aikoihin. 00,03,05 - ei koskaan täysin tasatunnein mut vähän yli. Ja aina on pakko saada tissiä.

Kohta on neuvola. Pitääkin kysyä et koska vois pitäis noita yösyömisiä rajotella. Ei mitään mielikuvaa kauanko esikoinen tankkas itseään yöllä.

Mikään yö ei tuo yhtään positiivista vaihtelua tähän. Siksi tuntuu murmelipäivältä.

No palailen neuvolakuulumisin myöhemmin.

Päkkänä, pikku murmeli ja 2 isompaa vielä kuorsaavaa murmelia

Vierailija
96/299 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vedän pikaisesti kahvia naamaan. Miksi ihminen ei voi revetä moneen asiaan samanaikaisesti..:/ Huokaus..

Meillä nukuttiin taas viime yönä 21-5 ja 5-8 eli jeiii!! Taas saa olla tyytyväinen.. Kurja vaan ku olin sitten itse niin pirtee jo tuolloin viidelt et ei oikein uni maittanut enää sen jälkeen..

Siskon pikkusisko joutunut eilen osastolle raskausmyrkytyksen takii ja on käynnistelty, mut mitn ei oo kuulunut ja tänä aamul oli sit leikkaus ees et kait sinne joutunut mut kummastuttaa ku vieläkä mitn kuulunut..

Jänskättää tällainen odotus!

Äh, pakko se on mennä ku toinen huutaa jo..

Slurps loput kahvit ja menoks.

Verticia

Vierailija
97/299 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että Urho jo konttaa! Meillä vasta osataan kyllä kääntyä, mutta ei sitä ihan päivittäin kuitenkaan viitsi tehdä.

Ilmoittaudumme myös tutistavieroittamiskouluun. Kohta kuukauden päivät on saatu laittaa tuttia suuhun reilu 10xyössä. Viimeisen viikon olen vielä kipitellyt sitkeästi joka kerta viereiseen huoneeseen, enkä ole ottanut tyttöä viereen. Voin kertoa, että silmät alkaa olla kuin pandalla.

Eli kaikki keinot otetaan vastaan. Tyttö rauhoittuu kyllä, kun heittää takaisin kyljelleen ja tutin suuhun. Mutta pitkään ei jaksa näin tiheää tahtia. Ja ongelma on myös se, että neitiä on vaikea saada pysymään päivällä hereillä, kun yöt nukkuu huonosti. Eli kohta kääntyy rytmikin päänlaelleen. Päikkäreitä nukkuu ulkona 3+2h ongelmitta.

Sain vinkin sitoa tutti harson kulmaan kiinni. Näin pienikin löytää kuulemma tutin itsekseen. Ei ole ainakaan vielä toiminut.

Soseita tehtaillaan meillä myös itse. Paremmin maittaa kaupan, mutta niissä on kauhea raahaaminen ja maksaa tuhottomasti. Eikä keittely ole iso homma, kun tekee sarjatuotantona.

Poikien huoneita rempataan ja harkinnassa on lasikuitutapetit seinään. Kokemuksia puolesta/vastaan?

Kaarna@laiva ja Alina 5kk

Vierailija
98/299 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna sivut olivat ihan down, ja eile takkuili ja eilen mun jorinat hävisi kahdesti. :/ Jospa

nyt onnistaisi ;)

Meil oli oikein muksa aamu(siis eilen ;), isukkikin soitettiin töihin. Heräsin ajoissa ja sain juotua kaffet datailtua

ja käytyä rauhassa suihkussa ennen kuin Saaruska heräsi. Miehelläki vaihteeksi paremmin töitä ja

marraskuussa säännöllisemmin. :) Jätin sen luottokortin haaveeksi, päätin säästää eka ja sitten

ostoksille..

Ihania kuvia! Urho konttaa, hui! Näyttää kuvassa vanhemmalta lapselta. Tarkoitan siis et kasvoista tulee mieleen pikkupoika eikä pikkuvauva :)

Neasta hauska kuva! :) Verticia

ja muut, latasin sen mesen; emmi_nen@hotmail.com. Fb:sta mul on kutsui farmvillesta mut en oo viel

kerenny vastaa. Osaankohan pelata hmm. Laitoitkin sun meseosotteen, lisäilen sut :) Muksaa, kun Nea ymmärtänyt yöunien päälle :)

Pidän myös Lindexin vaatteista, ovat ihania. Varsinkin ne maatuska jutskat. Saara sai sellaisia mummilta, mekko+trikoo asu söpis :)

Vauvalehti myös minun lemppari. Myös kaksplussan luen, mut sitä ei ahmi samalla tavalla. :) Hyvän juttu

Päkkänän perheestä! Hoksasin vasta, että meil kirjoisttelijoilla on ikiäeroa, mut kuitenkaan sitä ei

tämällä huomaa. :) Todella surullista oli lukea enkelivauvasta, tuli tarve ottaa oma lapsi halattavaksi ja kertoa sille kuinka tärkeä ja rakas hän on. Toivottavasti tuska lievittyy ajan kanssa ja he saisivat vielä lapsia.

Koita jotenkin ees jaksella Kaisa Kissa! Toivottavasti sun mies paranee ja saatte yhdessä nauttia perheestänne!

Tänään anopin kanssa ostoksille, kun haluaa Saaralle vaatteita ostella. Mitäköhän reissusta tulee. Mietin et otanko miehen mukaan. Saara vois tarvita 1-2 yöpukua (pienellä kasvuvaralla), kun meil vaan yks väljä ja toinen, mut melko nafti.

Toivottavasti kirjoitus löytää perille ;)

Emminen ja Saara

Vierailija
99/299 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin onnistu!

Vierailija
100/299 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo saanut kirjoitettua aikoihin, mutta oon lukenut kyllä ahkerasti. Meille kuuluu ihan hyvää nyt, kun oon saanut itseni terveeksi. Olin monta päivää kipeä rintatulehduksessa. Oli aika ikävä kokemus, pitäkää siis siskot rinnat lämpiminä! Mä hullu menin mereen uimaan enkä edes ajatellut että mitään tulehdusta vois tulla, olin jo unohtanut semmosen olemassaolonki. Mulla oli viis päivää kuumetta yli 39 astetta ja sen takia tietty hirmuinen lihassärky ja vetämättömyys. Itse rinta ei loppujen lopuks ollut niin pahasti kipee etteikö sen kanssa olis pärjänny mut kuume on kaameeta. Mies oli kotona kaks pahinta päivää kun olin ihan naatti. Mut nyt kaikki hyvin. Ja jos johonki piti sairastuu niin tuo oli siitä hyvä ettei tartu,muu perhe sai olla terveenä.

Yökestoilusta olitte kyselly. Varmin vaippasysteemi meillä on ollu sisävaippa(meil nupsukan unelma yö) ja sit villahousut. Mut myös bumgenius toimii kun laittaa sen oman imun ja lisäks bambutaiton. Joskus tosin valskaa mut ei usein ja mein poika ei herää siihen, joten ei sinällään haittaa yömeininkejä.

Päkkärästä oli kiva juttu vauvassa.Rohkeasti omalla naamalla ja nimellä.

Mitäs muuta kommentoitavaa...Jalkaterälliset kalsarit oli huiput!!ja Urho on jo iso poika ja konttaa, vau!

Kaisakissalle tervetuloa ja toivottavasti miehesi voi jo paremmin.

Turku miitistä: Tulossa ollaan!

höh, Nirppu heräs, lisää myöhemmin. Yritän laittaa ekan kuvan Niilaksestakin tänne kun kaikki muutkin on esittäytyny. Ja ainiin, Verticia saat laittaa Niilas&Nea yhteiskuvan jos haluut.

Jadeade