*** Huhtikuun helmet 2009 - syyskuu ***
Kommentit (299)
Prinsessa nukahti päikyille ja mie saan hetken aikaa rauhassa kirjoittaa, jei.
En ymmärrä mikä siinä on, että aina ku mies lähtee ovi niin samalla sekunnil ku ovi kolahtaa kiinni niin neiti herää. Mies lähti ennen töihin puoli kasi ja se nyt oli ihan ok et Nea heräs silloin. Mut tästä päivästä alkaen miehen työt alkaakin jo seiskalta ja lähtee polkemaan puoli seiska.. Eilen sit sanoin et toivottavasti Nea ei ota nyt sit tavakseen herätä silloin puoli seiska ku ovi käy. Niin arvatkaapa vaan kuka huusi kurkku suorana tänään puoli seiska, kun mies laittoi perässään oven kiinni! Eikä toivookaan et olis nukahtanut enää.. Ja seuraava ruoka oli vasta nyt 9 ja päikyt sit heti perään, mut kitinäähän tuo pari tuntia välissä oli sitten.. Liian pitkä aika ennen ku pääsee ekoil päikyil.. Sanoin miehel et se alkaa jatkos kulkee takaoven kautta, ei tästä tuu yhtään mitään..
Toivottavasti ne Juliaana ottaa sut tosissaan siellä neuvolassa!! Kerrohan sitten miten kävi!
Älä vain Emminen ota visaa jos sinulla ei koskaan ole ollut ja olette pärjännyt. Luottokortit tuo vaan ongelmia!
Nii ja siitä mesestä hohoi niin tehhäänkös semmonen meserinki :) ..En tie haluuko kukkaa osoitteitaan täällä huuella, mutta minun osote ku muutenki on tuolla blogeissani esillä niin voin sen täällä huuella lakrou (at) gmail piste com ja välit pois tuosta niin minut voi lisätä meseen ja mie voin sit muiden osotteit huuella muille jossei halua omaa osotettaan täällä huudeltavan!
Katariinalle tervetuloa mukaan!!
Soseista.. Meillä siis syyään sillon 12 lämmin, menee n. 6-7 jääpalallista missä on peruna, bataatti ja porkkana ja kukkakaalta ja nyt parsaa alan totuttaa nii mitä millonskii ja 15 menee purkillinen hedelmäsoset, reilu purkillinen.. Niin ei oo kyl mitenkä meillä vaikuttanu muihin syömisiin ja yöheräämisiin ym. Ihan samal kaaval mennään ku ennenkin soseita..
Tsili: Vähänkö Ylpön kuva olis niin ihana kakus, mut eihän sitä raaskisi syyä sitten laisinkaan!! Vähänkö olis makee.. Mut siis maj karman kruunu siihen tulee kakkua koristamaan sitten.. Maj Karma esiintyy Turus mun synttäripäivänä ja pikkasenko suutun mun miehelle ellei se ”päästä” mua sinne. Ku sit ne on koko 2010 vuoden loppuun saakka keikkatauol. Tai esiintyyhän ne karmarockis minne menne, mut silti..
Ihana venäläinen mummo ;) , ihana!! Meillekin tuollainen hattu!
Kaisa_kissan päivä ei oikein kuulostanut mukiin menevältä.. Kamalia tuollaiset päivät!! Toivoo ettei olis koskaan noussutkaan! No mut onneks noita ei yleensä oo esim kahta peräkkäin..
Oli kyl niin hyvin sanottu tuo: Onneksi mun mies rakastaa mua, vaikka mä käynkin kaupassa crokseissa, likaisessa tukassa ja housuissa joissa on valtavat polvipussit. Ja muutenkin! Heheh, ilmoittaudutaan mukaan samaiseen ryhmään! .. Vaikka en kyl crokseis..
Ihana kuva Santerista!!
Nii ja täällä kestoillaan päivät, yöt kertaillaan :D hah
Äitsykän perheeseen paranemisia!
Meille piti kans systerin kolmen lapsensa ja miehensä kanssa tulla weekendin, mut ovat kaikki flunssas joten ei kiitos ole tulemista!
Joo, mutta menen nyt väkertää korttei..
Verticia
Aadan äiti -84, t04/09, Varsinais-Suomi
Aaku77 -77, t10/05, p03/07, p03/09, Pk-seutu?
Emminen -88, t04/09, Turku
Jadeade -82, p05/09, Turku
Juliaana -72, p05/02, p03/09, Pääkaupunkiseutu
Kaarna@laiva -? p07/00, p07/02, t04/09
Kaisa_kissa -?, p04/09, Pohjois-Karjala
Lyyti -77, t04/09, Uusimaa
Magda -83 t04/09, Varsinais-Suomi
Mikumamma -84 p04/05, p04/09 Helsinki
Orvokki1 -72, p12/04, p07/07, t03/09 , ?
Paik -75, p 08/04, t04/09 Varsinais-Suomi
PikkuKeiju -77, t?/04, p?/06, p04/09, Pk-seutu
Pikku-Tiuhti
Pikkuäiti -76, p01/06, p04/09, Keskisuomi
Prinsessa65 -86, p04/09, Pohjois-Karjala
Päkkänä -71, t03/99, p04/09, Helsinki
PötsiPamela -73, t04/09, t04/09, Etelä-Uusimaa
Sailori -71, t05/03, t03/05, p05/09, ?
Sande75 -75, p03/09, Helsinki
Satuilija -80, t04/09, Vantaa
Shinon -75, p04/09, Länsi-Lappi
Sirppu83 -83 t03/09, Järvenpää
Sonja80 -80 p03/09, Helsinki
Tiituska -86 p04/09 Lahti
Tiuhti -81, t04/09, Helsinki
Tsili -77, t03/09, Helsinki
Tuuti -74, p09/04, p05/06, p04/09, Espoo
Verticia -85, t04/09, Turku
Vikasi -?, p04/09,
Äitsykkä3 -79, t01/06, p10/04, p04/09 ?
2kk
Sailori 2kk 61,5cm 6050g
3kk:
Jadeade 3kk 62,5cm 6345g
Kaarna@laiva 3kk 61cm 5950g
Paik 3kk 60cm 5465g
PikkuKeiju 3kk 63cm 5420g
Pikku-Tiuhti 3kk 63,5cm 6520g
Sailori 3kk 64,5cm 6870g
Shinon 3kk 64,5cm 7520g
4kk:
Emminen 4kk 68cm 7600g
Juliaana 4kk 65cm 6280g
Kaisa_kissa 4kk 70cm 8180g
Lyyti 4kk 62cm 7405g
Magda83 4kk 63,3cm 5860g
Mikumamma 4kk 67cm 8450g
Orvokki1 4kk 63cm 6420g
Pikkuäiti 4kk 66,3cm 8520g
Päkkänä 4kk 62,5cm 7860g
Satuilija 4kk 64cm 6330g
Sirppu83 4kk 66,5cm 7810g
Tiituska 4kk 68,5cm 8585g
Verticia 4kk 64cm 6600g
Vikasi 4kk 67cm 7400g
Äitsykkä3 4kk 65,5cm 7030g
5kk
Sande-75 5 kk 66,7 cm 7120 g
Tsili 5kk 61cm 6280g
Tervetuloa mukaan vaan Vikasi ja Kaisakissa munkin puolesta. Kaisakissan odotusta tuli seurailtua maalis-huhtikuussa, kun kuvittelin omankin synnytyksen käynnistyvän hetkenä minä hyvänsä. ja yliajallehan se sit meni...
Turkulaisille: Älkää nyt vaan kadotko sinne meseryhmään vaan pitäkää meidät muutkin ajan tasalla. Tässä ketjussa on parasta, kun on paljon porukkaa joka puolelta Suomea. Huhuu sinne lappiin, onko Shinon vielä kuulolla?
meidän poppoon kauppareissu meni hyvin, tärkeimmät saatiin ostettua, kukaan ei karannut eikä kadonnut ja jäi fiilis, että vois tarvittaessa mennä toistekin. Tosin lahjontaa tuli käytettyä pariinkiin otteeseen ja karkkipäivä on lauantailta peruttu, mutta muuten oli ihan menestysreissu. ENsi viikolla olis se 4 kk neuvola, eli sinne on sit seuraava reissu
Jupe on nyt ruvennut heräileen öisin tai siis ainakin ilmoittamaan yöheräilyistä. On aina mystisesti joutunut masulleen ja se nyppii. Meillä mennään edelleen täysimetyksellä, mutta ei minusta yöllä ole nälkäinen vaan lähinnä kiukkuinen. Kestoiltiin aluksi, mutta s-fuzzit ei enää mene ja isompia ostan, kun kakka ei enää tule joka vaippaan. Eli näemmä sit joskus kiinteiden aloituksen jälkeen. Ja voishan tuon visalaskunkin maksaa ensin tyhjäksi...
Joku pohti sitä visan hankintaa niin "vanhana ja viisaana" annan neuvon: Jos sitä käyttää vain yllättäviin hankintoihin ja esim lomamatkalla se on ihan jees, mutta saldo kannattaa kyllä pitää normaalikuussa nollilla. Siis että esim maksaa päivärahalla tai kotihoidontuella aina kaiken luoton, eikä vaan minimisummaa. Ei tule kuvitelmaa, että on varoissaan, vaikka on peeaa. Nyt esim jäi osa loman hankkinnoista odottamaan syyskuun päivärahaa ja heti on huono omatunto, eikä voi turhia törsäillä.
Hassuu kun piti vielä jotain kommentoida, mutta en muista mitä. Niin, onnea vaan lopputyön tulostamiseen, se on hermoja raastavaa hommaa. Luulin joskus että riittää kun painaa print ja sit vietin n. vuorokauden rampaten tulostimen ja tietokoneen väliä...
Syömisistä on kamalasti juttua, mutta meillä vaan tissutellaan tilauksesta, niin että siihen on turha kommentoida.
Nyt on tilaus huudettu
-tuuti
Niin kuin Verticia kirjoitti, niin tänään oli jo paljon parempi päivä. Vaikka tuntui, että unohdin joka välissä jotain, eikä koulun tulostin edelleenkään suostunut tulostamaan mun gradua, niin sain sen palautettua. Piti vain viedä tikulla yliopistopainoon ja kappas, nyt se on kirja. Ja PALAUTETTU!!!!
Vähän on voittaja fiilis!
Nyt ei kyllä jaksaisi enää orientoitua yhteen vaivaiseen opintopisteeseen, mutta pakko painaa, kun on tatsi päällä :D.
Kiva kuulla, että täällä on muitakin hompsuisia äitejä :D. Mä olen joskus lukenut tuolla aihe vapaalla äideistä, jotka meikkaa joka päivä ja menee siisteissä vaatteissa kauppaan. Mä olen kyllä sitä mieltä, että niin kauan kuin mulla on vaatteet päällä, niin kellään ei ole mitään sanomista. Joten pikkuäiti ja päkkänä, lippu korkealla. Voitais perustaa naamakirjaan sellaisen oma likatukkien yhteisö. Tai vastaavasti tukattomien, sillä hormonimuutosten takia mulla ei varmaan ole kohta hiuksia ollenkaan.
Äitsykkä3:n lapsille oikein paljon paranemisia! Toivottavasti huomenna olisi jo parempi päivä!
Prinsessa 65, me asustellaan perheeni kanssa Joensuussa. Ja toivottavasti asutaan vielä se pari vuotta. Missäs päin te asustelette?
Mekin siirrytään tänään rattaisiin. Santeri on kasvanut niin kamalasti, ettei se enää mahdu kunnolla tuohon koppaan. Itseasiassa olemme kohta lähdössä lenkille ja kokeilen, mitä Santtu rattaista tykkää.
Meillä tosiaan kestoillaan ihan yötä päivää. Mä olen ihan hurahtanut kestoiluun ja ompelen kokoajan lisää vaippoja tai huudan niitä huutonetistä. Olen ihan toivoton, mutta kaikki erikoiset kuoset on mun lemppareita.
Joo, lapsi otti äsken ilmakylpyjä ja kakkasi lattialle jo toistamiseen tällä viikolla. Ei kuin kone pyörimään.
Hauskaa illanjatkoa teille!
Terkuin
Kaisa_kissa ja Santeri
Sandekos se harrasti fudista? Mä täällä töllötän telkkaa ja ihmettelen, miksen ollut itse Turussa. Mites sinä? Olis oikeesti mageeta mennä katsomaan naisten peliä tolla tasolla. Mun vanhemmat oli siellä, heh. Mikä vääryys. Mulla ei oikeesti edes käynyt mielessä, että vois mennä katsomaan, ennenkuin kuulin, että joku tuttu on menossa. Eipä silti, ei toi tissiruokittava mua olis päästänytkään. Voiskohan fudismatsiin mennä vauvan kanssa...?
Meillä on täällä rauhallinen koti-ilta, isot pojat rakentaa legoja ja Jupe on iltatorkuilla. Ihan hyvä, sillä meinaan valvoa kymmeneen, niin voi sekin valvoa. No, nyt se heräs...
tuuti
vai mites se nyt meni? Meidän Urholla on aina syy. Usein se on halu esittää kappaleita yhden hengen vauvakuoro Huutajien ohjelmistosta. Tänään kuultiin tunnin mittainen kappale: "Mikään ei ole hyvin"...Sanat menee suurin piirtein seuraavasti: "Ei, en halua nukkua parvekkeella, nyt heiluta sitä kärryä, ei, en halua tuttia, väsyttää-ää-ää, Ei, en halua maitoa, heiluta kovemmin kärryä, ei, en aio nukkua, väsyttää-ää-ää, nyt sitä maitoa ja sassiin." Esitys otti kuitenkin niin voimille (molemmille), että olin jo lähdössä ulos tuuleen ja sateeseen. Laskin Urhon sylistä lattialle, että sain puettua. Tadaa, siihen se nukahti ulkovaatteet päällä naamalleen. Nukkui puoli tuntia ja nyt jatkaa siellä kirotulla parvekkeella. Huoh.
Muutenkin pari viimeistä vuorokautta on ollut syvältä. Oltiin siellä rokotuksessa ja hirveä huuto kesti kaksi päivää. Öisin ei ole nukuttu (kukaan) juuri yhtään. Ehkä ne tunkeekin siihen jotain kiukkumikstuuraa.
Ihania kuvia taas! Tervetuloa uudet!
Nea taitaa olla myös liikkuvaista sorttia. Urho on ruvennu karhukävelemään, kolmisen viikkoa se on konttausta harjoitellu, mutta ei tajua niitä käsiä liikutella edelleenkään. Välillä istuksii jalkojensa päällä, käsiin nojaten. Nyt noi harjotukset on niin rajuja, että vastoin omaa ajatustani laitoin sille konttauskypärän aamulla, koska oli jo lyönyt päänsä lattiaan 4 kertaa, lasipöytään 3 kertaa ja tuolin jalkaan kerran.
Hö, taas huoltotöitä. No, ehkä tarvitaankin, mä ainakin eilen sain tohon kirjautumiskenttään ihan vieraiden ihmisten nimiä ja osoitteita...
Fudiksesta. Oltiin koko poppoo katsomassa Suomi-Ukraina-peliä. Urholla oli asiaankuuluvasti Suomi-verkkarit päällä ja Suomi-pipo päässä. Ei se oikein innostunut pelistä, veteli sikeitä rintarepussa/isin sylissä kuulokkeet korvilla, välillä ilman. Itse en ole pelannut 10 vuoteen, kun polvilumpiot ja nilkat irtisanoi itsensä, mutta 8 vuotta pelasin ja muutaman pelin pelasin aikoinaan Mäkisen Annen kanssa :D
Täällä kanssa yks hompsuliisa. Yritän kyllä kevyesti meikata ja hiukset pestä joka päivä, mutta tennarit on risat ja vaatteet soseissa, puuroissa yms. Nyt on niin tyly juurikasvu, että olis pakko saada väriä. Mietin vaan, laitanko ite raidat vai kampaajalla. Jos ite, säästäisin noin 75 euroa, mutta ainahan se on vähän riski ja voi olla, että loppupeleissä joutuu kampaajalle kuitenkin. hmmm. Mulla on muuten oma tukan väri tummunu raskauden aikana...omituista.
Onnea Kaisa_kissalle valmistumisesta etukäteen! Mullakin vähän epäonnea, kun tämä kone on hajoamispisteessä ja hain kännykän huollosta ja rikkihän se on vielä...ainoastaan eri tavalla. Hävitin tietysti kuitinkin, hmpf.
Siskolta myös tilattu kestovaippoja tms. Lupasi innoissaan tehdä mulle, mitä tarvitsen. On käsityöihmisiä. Ajattelin, että kun Urhon kanssa ollaan himassa, voin aamukakan jälkeen pitää kestoja - Urhon ja Urholla siis :)
Viedäänkö muuten bona-purkit lasikeräykseen?
Kivat viikonloput!
Sande
Sylissä tietokoneella samalla näpytellen. Vaan Tomppa suuttui ja sanoi tiedätkös tyhmä äiti, että meikäpojan pitää päästä sänkyyn nukkumaan! Kuuluko SÄNKYYNYYYYYN! Näin tämän Tompan valituksen suomensin, sillä nukahti heti kun jäi yksin sänkyynsä kun olin häipynyt sängyn reunalta vahtimasta.
Lasipurkit lasinkeräykseen. Mutta ei niitä kansia ja purkit pitäisi huuhtoa ensin, parempi pestyinä säilyttääkin. Jaa Tuutikaan ei ollut hankkinut niitä crocseja eikä Sande. Hmm täällä maalla ne on hyvät jos männynneulasia menee kenkiin ne tulee poiskin. Tuli uusi vauvalehti sen kävin vesisateessa puolenkilometrin päästä postilaatikosta hakemassa, pääsi vaunujen sadetakkikin käyttöön taas.
Lasipurkeista vielä meillä tulee niitä kamalasti. Tomppa söi jo tänäänkin purkillisen hedelmäsosetta ja iltapäivästä ehkä menee toinen purkillinen kasvissosetta. Kokeillaas onnistuuko viestin lähetys jottei pitempään tällä kertaa.
Päkkänä: Olikohan uusimmassa Vauva-lehdessä juttu teidän perheestä? Oli jutun Saku-vauva niin tutun näköinen! :) Oli pakko tulla kysymään, kun muuten olisi jäänyt vaivaamaan.. olen kirjoitellut maaliskuisten puolella, mutta huhtikuisten juttuja luen päivittäin myös. Oikein kiva juttu siis oli lehdessä :D
Pikkanen09
Hienosta jutusta. Päkkänähän se siinä varmaan. Keinusta tunnistin heh. Ja ihanat hiukset sinulla kateellisena huomaan kun oma tukka ohenee ja ohenee, jos ei muuten niin Tomppa repii loput. Mulla muuten sama etunimi, tosin käytössä toinen nimeni. Tomppa riskaa sylissä. Täytyy viedä sänkyynsä ehkä.
2kk
Sailori 2kk 61,5cm 6050g
3kk:
Jadeade 3kk 62,5cm 6345g
Mikumamma 3kk 64cm 7338g
PikkuKeiju 3kk 63cm 5420g
Pikku-Tiuhti 3kk 63,5cm 6520g
Paik 3kk 60cm 5465g
Shinon 3kk 64,5cm 7520g
Tiituska 3kk 64,5cm 7620g
Sailori 3kk 64,5cm 6870g
4kk:
Emminen 4kk 68cm 7600g
Magda83 4kk 62,8cm 5860g
Lyyti 4kk 62cm 7405g
Orvokki1 4kk 63cm 6420g
Pikkuäiti 4kk 66,3cm 8520g
Päkkänä 4kk 62,5cm 7860g
Sande-75 4kk 65cm 6560g
Satuilija 4kk 64cm 6330g
Sirppu83 4kk 66,5cm 7810g
Verticia 4kk 64cm 6600g
Juliaana 4kk 65cm 6280g
mikumamma 4kk 67cm 8450g
Äitsykkä3 4kk 65,5cm 7030g
Tiituska 4kk 68,5cm 8585g
5kk
Tsili 5kk 61cm 6280g
Sande 5 kk 66,7 cm 7120 g
Magda83 5kk 63,5 6290 g
Tsili! Meillä tytöt samaa kaliiberia :D Yöt menee rinnasta ja koitan nyt syöttää ennen kuin menen nukkumaan, jos seuraava syönti menis sinne aamuyöhön.. hope so!
Turkumiitti: Nähdään siellä myllyn leikkinurkan kohdilla, odotan innolla tapaamista. Koulusta juuri sopivasti vapaapäivä!
Tänään päikkärien saldo: 3x 0,45 min. Viimeksi hyvät päikkärit oli maanantaina..
Magda ja likka 5kk
Rokote saatu tänään neuvolassa. laitan suosiolla illalla supon..
Rohkeaa Päkkänä lähteä haastateltavaksi ja kertoa omasta elämästä nimen ja naaman kanssa! Ihana kuva ja isosiskosta oikein huokuu ylpeys pikkuveljestä! =) Toivottavasti Kaaleppi ja Känkkäränkkä ovat pysytelleet teiltä poissa!
Rasittavat nämä sivut, en päässyt tänne koko päivänä. Ja tuntuu et välillä ei ole tullut kirjoituksia kuin muutama, mutta seuraavalla kerralla niitä pamahtaakin liuta sellaisia, jotka on kirjoitettu aikaisemmin, mutta eivät kuitenkaan näkyneet kun ekalla kerralla luin. Sekavasti selitetty... Nytkin päsen keskusteluiden ekalle sivulle, mutten tokalle. Mitenkähän tän viestin saa lähetettyä?
Mies lähti rientoihin, mä nukutin tytön tissille. Kostautuu kuitenkin kohta kun herää huutamaan. Toivottavasti ei.
Kaivoin ompelukoneen esille, tarkoituksena oli ommella jämäfleecestä ja kirpparilta löytyneestä huivista jonkinlainen jalkapussi matkarattaisiin, mutten uskalla ommella jos Sylvi herää. En uskalla kuunnella musiikkiakaan, vaikka normaalisti tv pauhaa illat ja lujaa. Istun siis netin ääressä.
Helsinkiläisille ja muillekin jos tänne sattuvat suosittelen Myllypuron liikuntamyllyn takana sijaitsevaa kirppistä. Ihan lyhyt matka metrolta. Tänään mukaan tarttui ihana uusretro vauvan pussilakana (Finlayson) 2e, Anna Wahlgrenin Lapsikirja 3e, erityisen kiinnostava Miksi vauva itkee ja valvottaa -kirja 80-luvulta (niin miksiköhän?), pari muuta kirjaa ja 70-luvun lehteä 0,20-0,50e kpl, vaatetta+huivi 0,50e kpl ja jääpalamuotteja tulevaisuuden sosekokkailuihin 0,10e kpl. Kirppiksen huonekaluosasto on loistava, mm. Sylvin pinnis (hyväkuntoinen 70-lukulainen 10e) on sieltä.
Mä oon pistänyt bonapurkit tiskikoneeseen, niin eivät haise nurkissa. Vielä kun joku jaksaisi viedä ne lasinkeräykseen. Niistä saa myös hienoja tuikkukippoja, partsi tai piha vaan kynttilöitä täyteen, valoa syksyyn!
Luumu ja maissi maistuu Sylville hyvin. Nassuun oli tullut pieniä näppyjä, mut johtuisko ne kuolasta (sitä tulee vaan enemmän ja enemmän)? Maissipuklua tulee kans, mut myös luumupuklua, kivaa. Milloinkahan tuo puklaus mahtaa loppua? Mitäs laitetaan seuraavaksi tytön suuhun, vinkkejä? Sylvi on ollut tyytyväisempi nyt kun saa kaksi kertaa päivässä muutakin kuin tissiä. Tai sit vaan kuvittelen.
Kukas se kyseli kestoilusta? Meillä sama kuvio kuin monilla muilla eli päivisin kestot ja yöllä ja joskus reissussa kertis. Vähän kiinnostaisi kokeilla kestoilua yölläkin, mutten ole uskaltanut ottaa riskiä. Ei ne vuodot niinkään, vaan ne heräilyt... Kakanpesu kestoista ei enää tunnu missään, pitäähän se tytöstäkin pestä. Tänään vaihdoin yllärikakkavaippaa olkkarin lattialla, käväisin hakemassa jotakin ja eikös neiti jo kiskonut kakkakestoa suutansa kohti...onneksi ei osunut!
Jos mä nyt edes mallaisin ja leikkaisin kankaat kun kerran raahasin kärryt tänne ylös.
Mukavaa viikonloppua!
t. Tsili ja onneksi edelleen uinuva Sylvi
Hieman ottanut päähän näiden sivujen toimivuus :(
Kaisa_kissa: Sanosinko näin, että asutaan Joensuun yhdessä naapurikunnassa :) Toivottavasti ymmärtänet, etten sano kunnan nimeä. Pienet on piirit täällä.. Itse opiskelin Joensuussa. Sinäkinkö olet fb:ssa? Jos tahdot tarkemmin jutella niin pistä osoitteesi tulemaan sini.enkeli@suomi24.fi. Lähetän sulle takas oman ”virallisen” osoitteeni :)
Crocseista.. ne on helppo pujottaa jalkaan, kun menee ulos vauva sylissä. Tai ei mulla kyllä aidot crocsit ole – myönnän.
Itse säästän lasipurkit itsetehtyjä ruokia varten. Tänään muuten kokeiltiin ensimmäisen kerran lihaa. Näytti maistuvan hyvin :)
Pitäsköhän sitä taas unille. Ollut taas ”yksinhuoltaja” päivä ja ilta, kuten eilinen ja sitä edellinen..
Mukavaa viikonloppua!
Terveisin prinsessa65
Älä välitä, en minäkään, mutta mitäs siitä. Pääasia, että ne on halppoja voi ostaa uudet kun entiset hajoaa, vaikka itsekin olen pari vuotta läpsytellyt samoilla ja yhä ehjät. Ehkä sitten voin harkita aitoja kun menevät rikki. Lapsillakin näyttävät olevan muotia ainakin meilläpäin. Pienistä piireistä, prinsessan kanssa samalla tavoin asustetaan pienellä paikkakunnalla. Täälläkin kaikki tuntevat toisensa ja jos joku vaikka kuolee sen tietää kaikki ja vaikkei kuolisikaan jos joutuu vaan sairaalaan niin puhutaan jo, että nyt se kuoli.(tai kohta kuolee) sitten ihmetellään kun toisessa vielä elossa ja pirteänä onkin. Maalla on mukavaa!
Aitoa vielä päkkänälle Sakun ilme on aito! Nyt niitä ilmeitä alkaa tulla. Verticia kertoi miten Nea oli höpötellyt. Tomppakin puhelee pitkiä juttuja myös tyyliin plöö plöö plöö..jollekin lelulleenkin. Nyt tulee Äääälämölöä täytyy mennä katsomaan tilanne leikkimatolla.
Kauheasti kirjoituisvirheitä tulee. mietin tässä vielä pitäisikö hankkia talveksi ne sellaiset vuorilliset crocksit? Jotkut punaiset? Oootteko poikain äidit hankkineet pojille sukkahousuja? Tomppaa vähän nolottaa sukkahousuissaan kun äiti kysyy moista.
kyselee yksi tyylilyyli mualta
Muutama päivä pois koneelta ja tekstiä on tullut valtavasti. Hyvä!
Tervetuloa uudet. Itse änkesin myös tänne tuolta maaliskuisista, kun Alina meni yli ja syntyi 6.4. Koin myös, että siellä vauvat menivät kuukauden meikäläisiä edellä.
Mutta missä on meidän unet???? Viime yönäkin herättiin alkuun vartin välein. Pisin uniaika oli pari tuntia. Tutin laitto riittää, mutta sitä saa siis olla tekemässä jatkuen. Meille tuli ensimmäinen hammas, joten sekin voi vaikuttaa asiaan. Panadolista ei ollut mitään iloa. Ja huonostihan meillä on nukuttu jo pari kuukautta. Aloitin silloin (3kk) jo soseet ja nyt menee jo lihat ja puuroakin on mennyt viikon päivät. Imetän vielä ja pulloa tuo ei huoli kuin nälkäkuoleman partaalla.
Kiinteiden myötä on tissittely vähentynyt reilusti ja tyttö saa välillä aikamoisia tissiraivareita. Ja ne taistelut voittaa aina Alina. Eli ei syö, niin ei syö. Mutta eihän tuo sa sitten tarpeeksi maitoa??
Meillä nuo kiinteät ei ainakaan ole auttaneet yhtään uniin. Päinvastoin. Ja pojat kun aikanaan nukkuivat yöt läpeensä, on tämä neitokainen varmaan muistutus äidille, että eiköhän meidän lapsiluku ole täynnä.
Ehkäsysytä oli puhetta. Olen syönyt muutaman kk:n minipillereitä, jotka eivät ainakaan paranna suhdetta tuohon isäntään. Ne vähäisetkin halut katosivat. Kierukkaresepti odottaa, pitäisi tilata aika.
Meidän 4kk mitat 6850g ja 63cm.
Palaillaan!
Kaarna@laiva ja Alina (+kasa ukon köriläitä)
heh, ja mä kun ajattelin et tuskin kukaan ees huomaa meidän pesuetta vauvalehdessä mutta tarkkana olitte olleet.
Wordissa olis paljon valmiiksi kirjotettua juttua mutta joko sivut tökkii tai sit oon kännyn varassa kuin nyt.
Tänään on poikien kimppabileet (40 v) ja meidän farmari on lastattu kattoa myöten täyteen yhden illan vuoksi. Mä puuskutan nyt jo ja kaupat on viel käymättä. Porukan kokoonpano tänään 9 aikuista, 2 vauvaa ja muutama kouluikäinen.
Ja kuulin tuossa juuri että meidän pojalle ei saa ostaa sukkiksia. Mun kaverin mies keksi niille uuden nimityksen, jalkaterälliset kalsarit. Niitä saa niiden pojat käyttää mutta sukkahousuja ei. Heh heh!
Palailen paremmalla ajalla.
Päkkänä (istuu autossa parkkihallissa)
Niitä ainakin ostetaan meidän pojalle :) Pelastit päkkänä miun kamalaksi osoittautuneen päivän.
Meillä ei kyllä ole edes käyty keskustelua saisko ostaa. Mutta muistelisin ketä poikia vauvoina ja taaperoina olen nähnyt niin sukkahousut - anteeksi - siis jalkaterälliset kalsarit (*hymyilee suupielet korvissa*), enkä jotenkin ole niitä naisellisiksi tai tyttömäisiksi ajatellut. Minusta tuntuu että ne ovat kätevät, ettei nilkat tuu paljaiksi.
Nyt pakkaamaan kun sain tuon pojan nukkuu. Lähetään siskon luona käymään. Aamun olin kyllä niin räjähtämispisteessä, kun yö meni huonosti nukkuessa sekä pojalla että äidillä ja juuri äsken sain vasta syötyä.
MOikka moi :) Prinsessa65
Meillä vierastetaan. Kunnian olla vierastuksen kohteena sai siskoni mies ja siskoni siinä sivussa. Esikoinen vierasti ensimmäisenä mun isää, eli sukuni ei suosiossa ole.
Tänään on myös vierastamisen ohella vatsan väänteitä ollut. Hurjia pieruja ja valtavia pulautuksia joita sanoisin jo oksennukseksi. Ruokaakin mennyt vähemmän.
mä en ole saanut crocseja hankittua, mulla on vaan rikkinäiset tennarit. Ja housut on puklussa, mutta on niissä pienet polvipussitkin
tuuti