Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa laulua, jonka 4v voisi esittää hääjuhlassa?

Vierailija
30.08.2009 |

Säestäisin pianolla...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni lauloi tätä n 4- vuotiaana (ja on saanut kuulla siitä jälkeenpäin).

Vierailija
22/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana laulua, sopiiko sitten häihin, en ole varma kun en sen enempää sanoja muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINTU LENSI OKSALLE

( pareittain miel. tyttö ja poika )

Lintu lensi oksalle lauloi niitä näitä,

lintu lensi oksalle lauloi niitä näitä.

( samaan aikaan vastakkain taputetaan käsiä )

Tule joudu oma kulta, että saatais häitä,

tule joudu oma kulta, että saatais häitä.

( samaan aikaan parit ottavat toisiaan käsikynkästä ja pyörivat

ympäri, kertosäkeen kohdalla vaihtavat suuntaa )

Hauska on olla, kun löysin oman kullan,

hauska on olla, kun löysin oman kullan.

( samaan aikaan parit vastakkain ja heiluttavat käsiään toisista kiinni pitäen )

Oman kullan kainalossa on niin lysti olla,

oman kullan kainalossa on niin lysti olla.

( liike tehdään samoin, kuin säkeistössä 2, mutta juosten )

Veljeni lauloi tätä n 4- vuotiaana (ja on saanut kuulla siitä jälkeenpäin).

Vierailija
24/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatus kuulostaa aivan kamalalta. Ketä varten se lapsi laulaisi? Jos vaikka hääväestä 90 % pitää tuota ohjelmanumeroa kidutuksena (riippumatta lapsen taidoista).

Serkkuni ja heidän vanhempansa saivat aika epämiellyttävän maineen aikanaan. Serkkuni siis laitettiin musisoimaan ja muut kuuntelivat esitystä ajatellen että on se kumma kun pitää vanhempien noin päteä lastensa välityksellä. Kovin nolona juttuna aina noita esityksiä pidettiin ja niistä aina selän takana juoruttiin ja naureskeltiin.

Vierailija
25/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä?

Etkö ymmärrä, mitä sulle lausuin?

Kerran vielä mä kuiskata sen voin,

että sullekin uudet leikkini näytän.

Siihen vielä mä lisäisin, että sinusta välitän.

Vierailija
26/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatus kuulostaa aivan kamalalta. Ketä varten se lapsi laulaisi? Jos vaikka hääväestä 90 % pitää tuota ohjelmanumeroa kidutuksena (riippumatta lapsen taidoista).

Serkkuni ja heidän vanhempansa saivat aika epämiellyttävän maineen aikanaan. Serkkuni siis laitettiin musisoimaan ja muut kuuntelivat esitystä ajatellen että on se kumma kun pitää vanhempien noin päteä lastensa välityksellä. Kovin nolona juttuna aina noita esityksiä pidettiin ja niistä aina selän takana juoruttiin ja naureskeltiin.

Vierailija
27/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yhdessä opimme elämään.. jne

Vierailija
28/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olettepa olleet tyhmiä ja lapsellisia. Ja vielä kehtaat myöntää huononkäytöksesi

Miten minä olen tyhmä, lapsellinen ja huonokäytöksinen jos kuulen että serkkujeni esityksille aina nauretaan. Näin 30 v myöhemminkin jotkut muistelevat kuinka kamalaa se oli kun aina piti nostaa "Anni" pääosaan juhlassa kuin juhlassa. Ja että ihan ihminen tuosta "Annistakin" on tullut vaikka lapsena oli niin kamala linssilude ja valokeilaanpyrkijä, vaikka onhan se vieläkin vähän sellainen itseään muita parempana pitävä.

On se sitten varmaan parempi että kaikki vain AJATTELEVAT noita, eivätkä puhu selän takanakaan.

Vierailija
29/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse joku tarpeeksi helppo laulu, ja myös niin lyhyt että lapsi muistaa sanat. Lapsen lauluesitys juhlassa on mielestäni ihana ajatus, mutta karmeaa kuultavaa jos vanhemmat valitsevat lapselle liian vaikean laulun.

Vierailija
30/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee hääparin ollessa kyseessä ihan muita mielleyhtymiä tuosta "uudet leikkini näytän".

Etkö ymmärrä?

Etkö ymmärrä, mitä sulle lausuin?

Kerran vielä mä kuiskata sen voin,

että sullekin uudet leikkini näytän.

Vierailija
31/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulu on elokuvasta Viulunsoittaja katolla. Sopii hyvin häihin ja mielestäni lapsen esittämäksi myöskin.

Vierailija
32/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, että ovat kuitenkin äitejä. Itse odotan vasta ensimmäistäni, mutta silti olen aina lasten laulua kuunnellessani (kevät ja joulujuhlat, häät) ollut kyyneleet silmissä, kun se on niin suloista ja koskettavaa.

Vierailija
33/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaa laulaa ja tykkääkin siitä. Sekä minun että mieheni suvussa on musikaalisia lapsia, ja tippa linssissä (sekä ilosta että liikutuksesta) niitä esityksiä aina kuunnellaan. Hieno juttu, jos ap suhtaudut lauluun noin ja et laita lasta väkisin laulamaan.

Noitten "karmeeta"-tyyppien ajatuksista ei kannata välittää - tietysti riippuu paljon vanhempien asenteesta, näyttääkö tilanne siltä, että lapsi laulaa laulamisen riemusta vai siltä, että vanhemmat haluavat päteä lapsensa avulla...

Vierailija
34/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olettepa olleet tyhmiä ja lapsellisia. Ja vielä kehtaat myöntää huononkäytöksesi

Miten minä olen tyhmä, lapsellinen ja huonokäytöksinen jos kuulen että serkkujeni esityksille aina nauretaan. Näin 30 v myöhemminkin jotkut muistelevat kuinka kamalaa se oli kun aina piti nostaa "Anni" pääosaan juhlassa kuin juhlassa. Ja että ihan ihminen tuosta "Annistakin" on tullut vaikka lapsena oli niin kamala linssilude ja valokeilaanpyrkijä, vaikka onhan se vieläkin vähän sellainen itseään muita parempana pitävä. On se sitten varmaan parempi että kaikki vain AJATTELEVAT noita, eivätkä puhu selän takanakaan.

Vierailija
35/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vetäiskää tuo kettu, minä ainakin kuuntelisin mielelläni

Vierailija
36/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitti kaverini hääjuhlassa,joka on myös hänen kummitäti

URALINPIHLAJAN ja kaikki itki ja herkisty.

Ei täysin itse osannut kaikkia kohtia,mutta ihan vähän autoin niin jatkui taas eteenpäin ja ikää oli silloin 5vuotta

Vierailija
37/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suvussa ainakin on haitaristia, pianistia, kitaristia, viulistia, laulajaa, kuorolaulajaa ja vaikka mitä, ja monet lapset käy muskarissa ja soittaa jotain. Meillä ainakin kuunneltaisiin ilolla lapsen esitystä ja kannustettaisiin!

Suomalaiset on just siitä pönttöjä, että ovat sellasia en mä kehtaa ja mä en ainakaan ja älkää kattoko... ja kukaan muukaan ei sais tehhä mitään.. Hienoa jos joku tekee ja kehtaa!

Vierailija
38/38 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitti kaverini hääjuhlassa,joka on myös hänen kummitäti URALINPIHLAJAN ja kaikki itki ja herkisty. Ei täysin itse osannut kaikkia kohtia,mutta ihan vähän autoin niin jatkui taas eteenpäin ja ikää oli silloin 5vuotta