Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektio kätilöopistolla vai NKL:lla?

Vierailija
29.08.2009 |

Tiedän jo, että sektio tulossa fyysisistä syistä, vaikka raskaus alussa. Kaksi edellistä sektiota takana. Kokemuksia kummastakin paikasta? Onko minkäkokoisia huoneita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos jotain menee pieleen niin NKL takaa parhaan mahdollisen asiantuntemuksen tässä maassa. Siispä se!

Vierailija
2/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas sektio tietysti itsessään on jo "riski". Mutta kun kaksi edellistä olen saanut hoitaa omassa sviitissäni toisessa sairaalassa, niin kävipä mielessä kysäistä tuotakin asianlaitaa ;) Olen oikeasti muutenkin tosi huono nukkumaan sairaalassa, saati jos jossain isossa huoneessa joutuu olemaan. Tietysti sama se, missä sen muutaman päivän viettää, jos vain kaikki hyvin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vointi on sellainen että niissä pärjää. T. 2

Vierailija
4/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta edellisestä olen toipunut erinomaisesti ja hoitanut lapsen itsenäisesti nopsasti. Kotiutunut olen kolmantena päivänä.

Vierailija
5/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvällä tuurilla saat olla ihan yksin!

Vierailija
6/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvällä tuurilla saat olla ihan yksin!

juttuseuraahan sitä tarvitsee, varsinkin jos mies on töissä, eikä vauvastakaan vielä kokopäiväiseksi seuranpitäjäksi ole..

Vierailija
7/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva olla yksin, saa rauhassa toipua ja ihan alussa kun tarvitsee vähän vielä apua ts. "peräänkatsomista" omalla kohdallani ollut ja ensimmäisenä yönä toivat vauvan syömään rinnalle, on ollut helpompi olla yksin. Minusta on kivaa ollut rauhassa tutustua vauvaan. Sitten olen äärimmäisen huono nukkumaan vieraassa paikassa. Valvoisin koko yön varmaan jossain isossa huoneessa, jossa kuuluu ääniä jatkuvasti. Kahden hengen huone ok.

Sitten haavatulehdus tulee helpommin isossa huoneessa.-ap

Vierailija
8/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös itse olevani häiriöksi muille, jos ja kun alussa luonani käytäisiin useammin.-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme