ETORICOXIB ja alkoholi
minulla käytössä ko. tulehduskipulääke. osaako joku kertoa voiko alkoholia nauttia samaan aikaan? pakkaus selosteessa ei ollut mitään mainintaa asiasta.
Kommentit (18)
Pakkausselosteessa mainitaan aina jos ei voi alkoholin kanssa käyttää.
Käytä vaan ja kysy huomenna lääkäriltä käyttöohjeet kun heräät sairaalassa.
Juo vaan, niin minäkin juon.
T: Aina vaan juopompi lääkäri
On aika yksilöllistä, millaisia yhteisvaikutuksia tulee. Vaikka lääkkeen tiedoissa ei alkoholin käyttöä kielletä, voi tulla outoja oireita. Äkkihumala tai muuta vastaavaa.
Voi käyttää. Mutta voit vaikka pirauttaa apteekkiin ja kysäistä.
Voi käyttää mulla oli tuota samaa lääkettä. Ei tee mitään yhteisvaikutusta alkoholin kanssa.
Olen juonut alkoholia kyseisen lääkkeen käytön aikana.
Järki käteen. Minä käytän etoricoxia 90 mg tabletissa. Se auttaa kaksi päivää pitämään kivut poissa. Sitä olen käyttänyt jo kauan, se sopii minulle. Mutta satunnaisesti vaihtelen diklofenakkia 100 mg ja ibuprofeenia 600 mg ja meloxicam tuntuu hyvältä, mutta 15 mg tabletti.
Etorixiconista on varoitettu maksa-arvojen nousulla. Ajattele tätä kun alkoholia käytät. Mutta tuskin pari lasia viiniä mitään aiheuttaa. Kohtuus toki.
Ihmettelen, että tätä vihdoinkin määrätään suomessa kun aina on jotakin buranaa tai lisäksi codeiinia tabletissa. oliko se ibuprofeeni/parasetamol ja codeiini.
Vierailija kirjoitti:
Järki käteen. Minä käytän etoricoxia 90 mg tabletissa. Se auttaa kaksi päivää pitämään kivut poissa. Sitä olen käyttänyt jo kauan, se sopii minulle. Mutta satunnaisesti vaihtelen diklofenakkia 100 mg ja ibuprofeenia 600 mg ja meloxicam tuntuu hyvältä, mutta 15 mg tabletti.
Etorixiconista on varoitettu maksa-arvojen nousulla. Ajattele tätä kun alkoholia käytät. Mutta tuskin pari lasia viiniä mitään aiheuttaa. Kohtuus toki.
Ihmettelen, että tätä vihdoinkin määrätään suomessa kun aina on jotakin buranaa tai lisäksi codeiinia tabletissa. oliko se ibuprofeeni/parasetamol ja codeiini.
On tätä määräytty jo 15 vuotta.
Etoricoxib ilman reseptiä - https://onlinecheappills.com/arcoxiafi.html 30mg syönyt jonkin aikaa alaselän kipuun. Hyvin tehoaa. Vie pahinman kivun vuorokaudeksi.
Pienillä annoksilla ei kait vakavia yhteisvaikutuksia. Isomilla voi olla. Gooklaamalla lisää tietoa. Siellä hyvin selitetty.
Jos ei ollut mitään mainintaa, niin voi.