Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiotestissä virtsan oltava HUONEENLÄMPÖISTÄ???

Vierailija
06.08.2009 |

Olen aiemmin tehnyt apteekin kalliimpia ovistestejä. Nyt ostin marketista halpoja liuskatestejä ja tuossa lukee, että virtsan on oltava huoneenlämpöistä eli 15 - 30 astetta.



Pitääkö mun siis pissata purkkiin ja odottaa, että pissan lämpötila laskee? Kuinka nopeasti lämpötila laskee huoneenlämpöiseksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kiinnostais.......testissä ei kyllä lue mulla mitään tollasta

Vierailija
2/2 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on normaali ruumiinlämpö, niin eikö virtsasi ole saman lämpöistä? Vai onko sun sisällä jääkaappi virtsarakossa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi