Toukokuisia?
Tulin huhuilemaan joko täällä on muita toukokuisia? Plussasin eilen ja la olisi laskureiden mukaan 6.5.2010.
Kolmatta odottelen, ennestään meillä on 3- ja 5-vuotiaat pojat. Oon ihan onnesta soikeana, toivottavasti kaikki sujuu loppuun asti hyvin ja saadaan keväällä kolmas vauveli meidän perheeseen.
Surkki
rv huikeat 4+2 :)
Kommentit (36)
Alkuviikosta plussasin, La siis siinä huhti-toukokuun vaihteessa, saa nähdä tosin muuttuuko se ultrassa tms...
Jännittää silti...
Verikoe kertoi ilouutisen perjantaina! Viikkoja on omien laskujen mukaan 4+4, ja LA 5.5.2010. Minä sekä mies olemme onnesta sekaisin, mutta yllättäen myös aika jännittyneitä. Toivottavasti kaikki menee hyvin...
joukkoon hurjaan, kun aamulla testasin haamuplussan :) Toinen olisi tuloillaan, jos hyvin käy. Esikoistyttö on nyt 1v4kk. Rv 4+3 on mun laskujen mukaan meneillään ja la laskureiden mukaan 7.5.2010. Jänskää! Onnea matkaan kaikille!!! :)
todella todella varovasti ilmoittaudun mukaan, elikkä viikko sitten testasin haamuplussan ja tässä nyt toissa päivänä ja eilen haaleammat viivat kuin viikko sitten. tänään tein vielä testin, koska arvelin että viivaa tuskin näkyy enää ollenkaan, olin varma että keskenmeno tulossa. mutta enää en ole niin varma, koska viiva oli vahvistunu eilisestä ja vahvempi kuin viikko sitten mutta ei vieläkään yhtä tumma kuin kontrolliviiva. en tiedä voiko tää olla mahdollistakaan. huomenna luulis asian selvenevän verikokeilla.
laskureiden mukaan nyt olisin n. 5 viikkoa raskaana ja laskettu aika olis toukokuun alussa..
enpä uskalla vielä iloita yhtään ku niin heitelly noiden viivojen vahvuudet, luulis olevan tässä vaiheessa jo aika selvät viivat...
ja esikoinenhan sieltä tulee, jos tulee...
Haamuplussa tärähti tänään testiin, mutta palelu ja outo olo antavat hiukan toivoa ns. deja vu-kokemuksia suorastaan :) Kolmatta odotettaisiin perheeseen la 5.5. jos kaikki menee niinkuin pitää.
Ennestään tytöt 4v ja 2,5v. Plussa tuli niin yllättäen, että taidetaan kolmatta tyttöä hakea ensi keväällä. Ihanaa - tästä raskaudesta aioon nauttia joka päivä, sillä tämä on ihan varmasti sitten meille kuopus. Toivottavasti kaikki pikku jyväset pysyy kyydissä. Onnea meille! En edes muistanut mitä tunteiden vuoristorataa kahdesta viivasta voi seurata. Elämä on ihanaa.
Meillä ennestään neljä lasta, ja nyt viides ("iltatähti") tulossa. Laskettu aika 6.5 eli 4+4 menossa.
Hieman matalalennolla mennään, koska sain ennen neljättä raskautta todella monta keskenmenoa. En nyt halua pettyä:( Odotan, että 9 viikkoa olisi täynnä (edelliset meni kesken aina ennen sitä).
Olen Suomi24 -odottajat palstalle aloittannut jossain vaiheessa viestiketjun (en tarkoita, että täältä tarvitsee lähteä pois -mutta sinne tulee varmasti sellaisia, joita täällä ei ole). Tunnukseni on sama siellä.
Täällä odotellaan mun viidetta ja miehen kolmatta eli meidän uusperheen seitsemättä, ja ekaa yhteistä tulevaksi maailmaan about 10.5 (jos kaikki nyt mnee kuten pitää)
17.9 olen menossa ekan kerran lääkärille jotta saan 100% varmistuksen siitä että näin todella on :)
Hui, tein juuri testin ja haamu tuli d:))))
En voi uskoa todeksi.. meillä esikoinen 1v10kk tyttö ja nyt toinen siis haaveissa.
Mutta vielä ollaan ihan hys hys koska mulla oli keskenmeno maaliskuussa...
Onnea kaikille plussanneille!!
MonnY, pääsitkö verikokeeseen?
Entä muut toukokuun odottelijat, mikä on vointi?
Täällä oireet tulevat ja menevät. Välillä väsyttää, välillä kuvottaa, toisinaan taas tunnen olevani elämäni kunnossa... Tsemppiä kaikille!
Oireet siis lisääntyy, koko ajan nälkä, ja pieni kuvotus päällä. Kahvi närästää nyt jo :( Mutta se ei ollut mikään uusi juttu, näin on tapahtunut kaikkien aiempien neljänkin kanssa. Kohta varmaan kahvi rupeaa maistumaan todella pahalle joten se on jätettävä pois, samoin jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin aamupahoinvointi alkaa hetkenä minä hyvänsä (tai noh 24/7 pahoinvointi...)
Maanantain jälkeen en ole polttanut enää yhtään, mutta sen suhteen en usko että tapahtuu retkahduksia.
Itseäni vaan harmittaa vietävästi että jouduin jo töissä kertomaan :( Mun työssä se on lähinnä työsuojelullinen asia koska jouduin jättäytymään jo yhdestä työtehtävästä sivuun.
Onko kukaan jo varaillut neuvolaa/lääkäriä?
Mä olen menossa 17.pv yksityiselle tarkistukseen, sen jälkeen varailen vasta neuvolan (jos maltan odottaa)
Hyviä vointeja kaikille...
Tosin normikiekolla mun laskettu aika olisi 27.4, mutta mulla on niin pitkä kierto, että olen aika varma la:n siirtyvän toukokuun puolelle. Tällä hetkellä viikkoja on 6+2, mutta todellisuudessa varmaan vähemmän. Kolmatta odotellaan syntyväksi ja kovasti jännittää! Menen 15.9 käymään ultrassa yksityisellä, haluan varmistuksen, että masussa on oikeasti vauva! Oireita on jonkin verran, lähinnä repäisykipuja, päänsärkyä ja pientä kuvotusta iltaisin. Myös kakkosta odottaessa vaivannut paine ylävatsassa on palannut. :( Välillä väsyttää niin, että meinaan nukahdella istualleni... :)
Mites te muut, pelottaako teitä tuo sikainfluenssa? Mä olen vähän kauhuissani, pitikin just tälle syksylle sattua tuo epidemia...
Testasin vielä eilen uudestaan ja kunnon plussahan sieltä tärähti ruutuun :) Neuvolankin varasin jo ja vielä tän kuun lopulla pääsen siellä pyörähtämään. Olin onnellisuuksissani laskenut yhdellä päivällä väärin, eli nyt onkin 4+5 mittarissa.
Mitäs teille muille?
Mua väsyttää aikalailla ja iltapahoinvointi on alkanut. Eilen jo ostin vauvalle vaatteita kirppikseltä... :) Onhan vielä todella aikaista, mutta ajattelin, että kyllä ne joskus jollekin tulevat käyttöön.
Sikainfluenssa jännittää ehkä vähän. Ei kai tämmösiä kuitenkaan kannata sen suuremmin panikoida, osuu kohdalle, jos osuu ja hoidetaan miten parhaiten osataan. Vaikka mietityttäähän se silti... Yritin vähän valaa uskoa, enkä uskonut itsekään :D
Vointeja mammat!!! :)
Elikkästä.. meillä tällänen tilanne, että tällä kierrolla käytin niitä ovistikkuja ovulaation metsästykseen ja tärppipäivät sit löytyi ja kaikki ovisken oireetkin tuli just tarkalleen silloin kun pitikin. Touhailtiin sit mieheni kanssa niihin aikoihin ahkerasti siunä toivossa että 2 vuoden yritys vihdoinkin palkittais. Nyt oviksesta on 12pv ja viimeisistä menkoista on 26pv. Mun kierto on aina ollu epäsäännöllinen eli koskaan ei tiedä onko kierto tällä kertaa 25pv vaiko kenties 40pv. Luin jostain netistä että useimmilla naisella se hgg-hormoni alkaa olla mitattavissa jo 11pv hedelmöityksestä. No minäpä malttamattomana käväisin kaupassa ja ostin r-testejä pari kappaletta ja testasin sillon heti 11pv oletetusta hedelmöityksestä niin olin pudota veaasn pytyltä kun aloin katsomaan testiruutua missä todellakin oli 2 viivaa. Toinen oli todella haalea ja ajattelinkin että se on taas vain harhaa ja oman mielikuvituksen tuotetta. Sanoin siitä kyllä miehelleni ja ei se oikein uskonu sitä todeksi kun ollaan niin monta kertaa saatu pettyä. Päätin että odottelen pari päivää ja testailen uudelleen, mutta olin niin malttamaton että testailin tänään uudelleen...enkä tehnyt sitä edes aamupissasta niin ku se pitäis tehdä että tulos näkyisi paremmin ku se hgg näkyy aamupissas parhaiten. Tein testin puolilta päivin ja nyt se toinen viiva näkyi selvemmin ja varmuuden vuoksi vielä näytin tikkua miehelleni ja kysyin montako viivaa se siinä näkee niin vastaus oli että 2. Olisin siis nyt vasta rv 3+4 ja laskettu aika olis 15.5.2010. Meille tämä olis toinen yhteinen lapsi. Miehelläni on 11v ja 9v pojat ja yhteinen pojan viikari on 2v3kk. Tämä todellakin olis niiiin toivottu raskaus ja vauva että mitään muuta en tällä hetkellä enempää toivokkaan.
Soitin tuttuun neuvolaan ja kerroin tilanteen ja sainkin ajan ens viikon maanantaiksi. eli nyt odotellaan sitte viimeistä varmistusta vielä 5pv... en millään malttaisi odotella niin kauaa, mutta pakko mikä pakko.
Ollaan kyllä mieheni kanssa ihan jo onnesta soikeena ja täpinöissä ettei oikein tiedä huutaisko ja hyppiskö vai itkiskö onnesta =)
Mutta ilmottelen maanantaina mitä neuvolassa sanottiin.
Toivotaan kaikille haamuplussanneille varovati jo onnea ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin
Meillä tytöt 04 ja 06 ja nyt sitten toivottavasti kun kaikki menee hyvin olisi kolmannen la 3.5. En ole vielä ihan kauheasti uskaltanut iloita vielä kun raskaus on kuitenkin vielä niin kovin alussa. Oireitakaan ei vielä juuri ole, rinnat hieman arat mutta aiempien raskauksien pahoinvointia ei vielä ainakaan ole tullut. Me olemme odottaneet aina ekaan ultraan asti, jonka jälkeen ollaan kerrottu raskaudesta muille. Nytkin varmaan niin.
Olisi kiva jos saadaan tänne aktiivinen porukka kirjoittelemaan!
Mites teillä muilla, onko oireita jo, pahoinvointia tai muuta?
Plussahan sieltä testistä tuli vaikka olin unohtanut edes odotella kuukautisia. Viikkoja on nyt vasta 4+5, laskin sen mukaan, että muutama edellinen kierto on kestänyt 34 päivää. Laskettuaika 12.5. :)
No nin... nyt on sitte neuvolassa käyty tänään ja PLUSSA tuli =) Laskettu aika olis 14.5 ja nyt olis meneillään rv 4+3.
Oireita on jo vaikka muille jakais... Väsyttää jatkuvasti. Ei meinaa pysyä millään hereillä päivisin ja illalla sammun niin ku saunalyhty sänkyyn, mutta sitte tämä toinen oire herättää eli pissahätä. Luulin että se on vain loppuraskauden vaivoja kun vauva painaa pissarakkoon, mutta näköjään se alkoi jo nyt =( Ekan raskauden aikana hyvä jos 10 kertaa yössä pissalla riitti ja päivälläkin kerran pari tunnis. Närästyskin on jo alkanut ja hirvee nälkä koko ajan. Pää mulla oli kipee hedelmöityksen jälkeen seuraavan viikon, mutta nyt se on jo onneksi helpottanut. Vatsa tuntuu siltä ku olis menkat just. Suuta kuivaa eli siis hirvee jano koko ajan ja sen takia sielä pissalla pitääkin käydä tosi usein. Pahoinvointia mulla ei oo ja jos yhtään tämä menee samallalailla ku edellinenkin niin pahoinvointi alkaa rv 12 ja jatkuu sinne synnytykseen asti. Laihduin edellisen aikana -17kg...ihan pelottaa että paljonko nyt lähtee ja kuinka pahana pahoinvointi nyt tulee.
5.10 olis seuraava neuvola aika ja sit pääsenkin pian ekaan ultraan =) Ihanaa nähä sit se oma pikkuinen sielä masussa
Niin se vaan on, että plussahan se tärähti ja kolmas muksu ois tuloillaan. Ennestään on pojat 2v2kk ja 9kk eli ripeään tahtiin tässä edetään. Kerkeshän miula olee peräti 3 menkat ennen ku tärppäs. Toivottu on tää kolmaskin lapsi ja pieni ikäerokaan ei oo ahdistus. LA ois varmaan jossain toukokuun puolessa välissä. Ja kun nuo edellisetkin on tupanneet menee yliaikaa niin en oottele tätäkään eräpäivänä vaan sen jälkeen.
Onnea muillekin masun kasvattajille!!!!
Sonteri ja poijjaat
Eilen tuli plussa aika yllättäen, kun vuoden verran odottanut ja melkein jo luopunut toivosta. :) Todeksi ei usko vieläkään. Yksi lapsi on ennestään, mutta hän täyttää jo 12 v.
Laskureiden mukaan laskettu aika on toukokuun puolivälissä.
Tänään testasin haamun. Vielä en uskalla toivoa liikoja ja ajattelin tehdä huomenna uuden testin. Sain laskurilla LA:n 12.5.2010. Meillä on ennestään 10, 8 ja 5 vuotiaat lapset, joten aika hulluja ollaan varmaan muiden mielestä, kun neljäs vielä haluttiin. Toivotaan nyt että toukovauva olisi aluillaan!!!