Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuisia?

29.08.2009 |

Tulin huhuilemaan joko täällä on muita toukokuisia? Plussasin eilen ja la olisi laskureiden mukaan 6.5.2010.

Kolmatta odottelen, ennestään meillä on 3- ja 5-vuotiaat pojat. Oon ihan onnesta soikeana, toivottavasti kaikki sujuu loppuun asti hyvin ja saadaan keväällä kolmas vauveli meidän perheeseen.

Surkki

rv huikeat 4+2 :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan joukkoonne kasvavaan tulen...

Plussasin reilu viikko sitten ja rv nyt 5+5.LA olis kai 6.5.2010.Eka neuvola varattu 22.9. ja NP-ultra 15.10, jolloin vielä verikoekin varmistamaan tuota niskapoimujuttua...

Onnea kaikille odotukseen

Safina

Vierailija
22/36 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella pahoillani teidän puolestanne... keskenmeno on rankka kokemus, varsinkin kun pientä on toivonut hartaasti. eiköhän vielä tule teidän vuoro iloitakin. jaksamista!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaudun. Plussasin viimeviikolla ja laskurin mukaan la tuossa 10.5 paikkeilla.

Vähän hämilläni tilanteesta olen, kun plussa tuli yllättävän helposti ja tuntuu vähän huonoa omatuntoa kun monella on niin vaikeaa. Tietysti olemme molemmat tosi iloisia ja odotamme innolla, mutta itse ainakin vielä myös varovaisella mielellä, kun mitä tahansa voi varsinkin näin alussa tapahtua, mutta toivotaan parasta meille kaikille.

Vierailija
24/36 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen täyttää tällä kuulla 1,5v ja kovasti toivottu pikkukakkonen ilmoitti tulostaan toissa lauantaina plussatestillä. Mulla on prikulleen sama tilanne kuin Helmiäisellä eli kierron mukaan la olis 27.4, mutta pitkistä kierroista johtuen se siirtyy toukokuulle. Itse olen laskeskellut että se on tuossa 5.5. Sillä siis mennään np-ultraan asti :) Mä tosin myöskin ajattelin käydä yksityisellä alkuraskauden ultrassa ens viikon loppupuolella. Mulla kun oli tuulimunaraskaus syksyllä niin tahtoisin varmistuksen että masussa oikea vauvanalku on tällä kertaa.

Oireet on kyllä yhtä vahva kuin esikoisen aikana mitä ei taas tuulimunassa ollut ja sitä myöten olen aika positiivisella mielellä. Kauhea väsymys, välillä ällötystä ja tissit on tosi arat.

Oliskos meidän pinkasta kukaan innokas tekemään esittelylistaa? Pysyisi vähän kuusalla että kuka olikaan kuka. Ja mikäs meidän virallinen nimi jatkossa olisi? Toukomasut? Toukokuun toukat? kukas keksisi hyvän? :)

Tsemppiä meile kaikille että masukit pysyy kyydissä ja saadaan turista yhdessä sinne toukokuulle asti ja tietty sen jälkeenkin sitten nyytit kainaloissa :)

T. Juli rv5+6 (virallisesti 6+6)

Vierailija
25/36 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli, ollaankohan me sit yhtä aikaa synnärillä? ;)

Yritin tehdä esittelylistaa, mutta siitä ei tullut mitään näin väsyneenä, nukkumaan pitää raahautua!

Olo on ollut aika äklö ja väsymys kova, sen lisäksi flunssanpoikanen vaivaa. Mutta eiköhän tää tästä... Hirveä syömismieliteko on koko ajan, mutta yritän hillitä itseäni, koska haluan välttää liikaa painon nousua. Kahdessa ekassa kun painoa tuli ihan liikaa... Muutenkin tuntuu, että tämä odotus on sellainen, että haluaa korjata kaikki aikaisemmissa tekemänsä "virheet", mulla ne liittyy lähinnä tuohon syömiseen ja liikkumiseen sekä synnytyksen kulkuun.

Öitä!

-Helmiäinen-

Vierailija
26/36 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin pahoittelut MonnYlle. Kurjaa kuulla uutisesi. Jaksamista sinulle! Toivottavasti näemme sinut täällä pian uudelleen.

Tällä hetkellä on sellainen olo, että kaikki ällöttää, eikä oikein mikään ruoka maistu. Eikä tee mitään mieli (ja tämä ei muuten ole itselleni yhtään tyypillistä!). Pakotan kuitenkin itseni syömään, sillä muuten vastassa on ihan tolkuttoman huono olo. Tähän oireeseen liittyen olen sitten tuskaillut sen kanssa, että vatsa tuntuu aina vaan turvonneelta. Miten se on mahdollista, kun ei oikein syö mitään? Mihin tässä vielä joutuu?

Tämä on elämäni ensimmäinen raskaus ja tarkastelen kaikkea koko ajan. Oma ruumis tuntuu niin oudolta, enkä tiedä, mitä vielä on edessä. Menossa 5+6 ja toisaalta tekisi mieli kailottaa koko maailmalle, että olen onnellinen. Toisaalta koko ajan vaivaa huoli siitä, että onkohan kaikki kunnossa. Onko muita ekaa odottajia?

Meritähti

Vierailija
27/36 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yhden keskenmenon kokeneena suuret sympatiat sinne, koeta jaksaa. *halaa*

Meritähti, tuo vatsan turvotus on ihan normaalia alkuraskaudessa, menee kyllä kohta ohi! Mäkään en pysty enää käyttämään farkkuja, vaikka paino ei ole noussut yhtään, vyötärö vaan kiristää, vaikka vatsa nyt oikeasti ei ole vielä voinut kasvaa, kun vauvan alkukin on vaan noin 1cm pituinen. :)

Vierailija
28/36 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu. Toivon sinulle jaksamista!

Olisi tosiaan kiva jos joku osaisi sellaisen esittelypinon tehdä. Muutenkin voitaisiin alkaa kirjoittelemaan viikkopinoja kun täällä porukkaa näyttää olevan jo ihan kiitettäväsi.

Sain varattua tänään neuvolan, se on kyllä vasta 28.päivä. Miten maltan odottaa.. tekisi mieli käydä ultrassa mutta mietin vielä asiaa. Oireita ei oikein vielä ole, väsyttää kyllä.

t. Tillinäiti

Vierailija
29/36 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juurikin olen plussannut ja viikkoja nyt 4+5. Toinen lapsi meille tulossa, esikko nyt 11kk. Laskettu aika olisi 15.5. :) Neuvola-ajan varasin myös samalla, kun esikoisen 1v. tarkastusta soitin ja kuun lopulle sain ajan.

Korka

Vierailija
30/36 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan viidettä ja la on 16.5. Yksi poika ja kolme tyttöstä on ennestään. Plussatestin tein alkuviikosta, mutta kyllä tuttuja oireita on ollut tuntuvasti jo runsaan viikon verran, että oishan tuo ihme ollut, jos ois testi muuta näyttänyt ;o)

Voisin tehdä vaikka esittelypinonkin eli aktivoitua heti kättelyssä.. Mikä nimeksi? Jo ehdotettu Toukokuun/toukokuiset toukat tms. ois varmaan ihan näppärä. Kevätkeijut ois aika söpö > vai sopiiko vaan tyttövauvoille.. eiks ne poikavaavitkin aikas keveitä keijuja aluks ole.. vai otettaisko lähtökohdaksi, että nimi kuvaakin äityleitä synnytyksen jälkeen ;o)

Hyviä vointeja ja kirjoittelemisiin,

Lumine

Vierailija
31/36 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tein testin ja plussaahan se näytti :) laskurin mukaan laskettuaika ois 20.5. jos kaikki menee hyvin, niin toinen pienokainen ois tähän perheeseen tulossa (eka 1,5 kohta).

oon innoissani, mut en uskalla liikaa vielä tuuletella... ennen esikoista oli yx tuulimuna raskaus ja pelottaa, et jos vai tääkin on :( sen näkee sit...

-kara-

Vierailija
32/36 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannatan sitä!

Eilen väsytti niin mahdottomasti että koko ilta meni torkkuessa. Tänään lähdetään mökille, jos siellä vaikka saisi vähän puhtia itseensä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
33/36 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa täälläkin, väsymystä siis. Yhdeksän aikaan on nykyään sohvalle nukahtanut... Vielä kun osais tytön kanssa yhtä aikaa päiväunet nukkua! Mielialaoireita on ollut myös. Mieskin totesi, ettei plussa yllättänyt, koska "ootko vähään aikaan kuunnellut ittees". Kröhöm... :D Pahoinvointia ei ole ollut eikä toivottavasti tulekaan! Viimeksi selvisin ilman ja olispa ihanaa nytkin.

Viikonloppuja kaikille ja Tillinaitille hauskaa mökkireissua!

Korka 4+6 :D

Vierailija
34/36 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina tein plussatestin ja laskurin mukaan la olisi 13.5. Vähän epätodelliselta tuntuu, vaikka vanhoja tuttuja oireita jonkun verrran onkin. Kellekään ei olla vielä kerrottu, joten kiva täällä jakaa tuntemuksia. =)

Ilahduin erityisesti, kun huomasin täällä muitakin suurperheellisiä. Meillekin tulossa viides vauva, jos kaikki menee hyvin. Kaksi isointa on koululaisia ja kaksi pienintä vielä äidin ilona kotona. Kuopus täytti kesällä kaksi ja vauvakuume ehti jo jonkun aikaa vaivata. Nyt jännityksellä odotetaan viikkojen kulumista, josko oikeasti saataisiin ensi keväänä vauva.

Vierailija
35/36 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nimiehdotuksista. Tämä kuulostaa oikein hyvältä!

Nyt on 6+2 menossa. Menen ensi viikon lopulla varhaisultraan saadakseni edes jotain varmuutta tähän alituiseen huoleen (mitä tapahtuu? onko siellä ketään?).

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! Hyvää vointia!

Vierailija
36/36 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupausteni mukaan avasin meille uuden pinon kannatusta saaneella nimellä "Toukokuun toukat 2010". Eli sinne sitten vaan innolla kirjoittelemaan kaikki toukokuiset!

Lumine