Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko kuvitella käyttäväsi puuterinvärisiä maxi-sloggeja?

Vierailija
28.08.2009 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikimaailmassa laittaisi jalkaani _mitään_ puuterinväristä. oks.

Kerran piti minulle saarnan siitä kuinka minun pitäisi käyttää vain noita puuterinvärisiä, ei esim valkoisia. Katsokaas kun valkoiset pinttyy vähitellen harmaiksi. Minä äitille että äiti, pikkuhousuja ei olekaan tarkoitus pitää vuosia, eikö sitä suositella että ne nakataan roskiin 2kk oston jälkeen....

Vierailija
22/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne pitää laittaa roskiin 2kk päästä. Yhdet?

en ikimaailmassa laittaisi jalkaani _mitään_ puuterinväristä. oks.

Kerran piti minulle saarnan siitä kuinka minun pitäisi käyttää vain noita puuterinvärisiä, ei esim valkoisia. Katsokaas kun valkoiset pinttyy vähitellen harmaiksi. Minä äitille että äiti, pikkuhousuja ei olekaan tarkoitus pitää vuosia, eikö sitä suositella että ne nakataan roskiin 2kk oston jälkeen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään puuterinväristä. Jos kerrankin kosken sellaisiin, on koko naisellinen identiteettini kadonnut loppuiäksi.

Vierailija
24/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostatte omanne?

Käytän valkoisten housujen alla ja nimenomaan niitä maxeja, ettei vyötärönauhakaan näy housujen läpi. Kaikenvärisiä Sloggeja käytän myös lenkillä ja muuten liikunnassa. Ei ole mitään kamalampaa kuin vatsamakkaran alle valuvat pikkarit urheillessa.

Eli vastaukseni on: käytän, en kuvittele käyttäväni.

Vierailija
25/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt puuterinvärisiä alkkareita enää myynnissä pitkään ainaan! Mistä ostatte omanne?

En halua että alusvaatteeni näkyvät kaikille. Siksi ohuiden tai vaaleiden vaatteiden alla käytän aina puuterin värisiä alusvaatteita.

Miehelleni joskus esittelin jotain korkeavyötäröisiä ja pikkulahkeellisia alkkareita, jotka laitoin juhlamekon alle pitämään alamahamahani kurissa. Mies ei ollut lainkaan kauhuissaan. Kuten joku sanoi aiemmin. Hyvässä varressa kaikenlaiset housut näyttävät hyvältä. ;)

Vierailija
26/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois kuvitella vetäväni päälle. Mutta yhdet puuterinväriset pikkarit omistan, ovat tosin stringit. Nämä jouduin ostamaan yhden juhlamekon alle, josta valkoiset paistoivat läpi. Kaksi kertaa on tullut käytettyä, molemmat kerrat häissä kun olen pitänyt tuota kaunista mekkoani.

Vierailija
27/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan jos ois actionia luvassa.

Vierailija
28/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

baletissa meillä piti olla puuterinväriset alushousut, jotta eivät näy puvuista läpi. joten silloin tuli noita hankittua ja käytettyäkin.

Vierailija
29/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on yhdet sellaiset päälläni juuri nyt. Olen käyttänyt juuri kyseistä mallia niin kauan kuin muistan. Tuntuvat mukavilta eivätkä näy vaatteiden läpi. Aviomieheni ei ehdi niitä yleensä nähdä kuin korkeintaan 30 sekkaa illalla riisuuntuessani. Miksi ihmeessä pitäisi arkena käyttää jotain hankalia pitsihärpäkkeitä?

Vierailija
30/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusalkkarit. Käytänkin aina maxi-sloggeja ym. yksinkeraisia alusvaatteita. Rintaliivit on yleensä sport-mallia. Pitsiset hepeneet jää kauppaan koska ihoni ei siedä alusvaatteiden pitsiä ja nykyään on paljon myynnissä huonoja "rimppana" olkaimisia rintaliivejä jotka eivät tue kunnolla ja venyvät/valuvat.

Vierailija
31/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka käsin, ei ne paskapöpöt kokonaan kuole. siksi niitä ei ole tarkotus vuosikausia käyttää...

Vierailija
32/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan jos ois actionia luvassa.

Vierailija
33/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusalkkarit. Käytänkin aina maxi-sloggeja ym. yksinkeraisia alusvaatteita. Rintaliivit on yleensä sport-mallia. Pitsiset hepeneet jää kauppaan koska ihoni ei siedä alusvaatteiden pitsiä ja nykyään on paljon myynnissä huonoja "rimppana" olkaimisia rintaliivejä jotka eivät tue kunnolla ja venyvät/valuvat.

Ehkä tämä on syy sille, miksi mieheni innostus alusvaatteisiin on ainoastaan se, että mitä nopeammin ne riisutaan, sen parempi.

Vierailija
34/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri tai valkoinen. Ikinä en laittaisi joitain stringejä... yäk.

Vierailija
35/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuterinvärisiäkin voisin käyttää, jos niitä olis vielä MIDI-mallisina. Perkules kun se midi piti lopettaa kokonaan...

Joskus olen käyttänyt stringejä ja nehän vasta onkin yäks! Hankaavat persreikää kaiken aikaa. Sekö sitten on sexyä????

Vierailija
36/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä, ilman muuta.

Vierailija
37/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minun alusvaatteitani kukaan koskaan näe. Ja siistithän ne varmasti olisi.

Vierailija
38/38 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikoina panostin kovasti kauniisiin alusvaatteisiin mutta kyllästyin kun miestä ei jotenkin yhtään kiinnostanut. Jos halusin harrastaa seksiä niin sitten kannatti olla valmiiksi alasti, lopputulos oli silloin todennäköisemmin suotuisa.

Nykyään käytän mitä hyvänsä alkkareita mitä nyt sattuu käteen osumaan. Voivat olla sinänsä nättejäkin, mutta en enää esim. katso että liivit ja housut olisivat samaa sarjaa. Mulla voisi olla vaikka kirkkaanpunaiset pitsiliivit ja maksamakkaranväriset sloggit samaan aikaan päällä, jos omistaisin sellaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi