Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istuisitteko junassa vain varaamillanne ja maksamillanne paikoilla,

Vierailija
28.08.2009 |

kiitos! Nimim. Maksanut 60 euroa ylimääräistä siitä että kaikille lapsille on paikka mihin ne laittaa, ja perhehyttiin tullessaan huomannut että siellä onkin jo joku jonka mielestä "meitä ei varmaankaan yhtään haittaa" että he istuvat tässä paikoillamme, jotka varasin ja maksoin hyvissä ajoin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan edessä, yksi paikka on vapaana viikonlopun paluujunassa. Silloin haittaa, haittaa ihan helvetisti :D Ap. Avaudun täällä, sillä junailija näytti av-mammalta, kuten minäkin.

Tsemppiä! Etpä turhaan täällä avautunut. Tule kertomaan tähän ketjuun, miten paluumatka onnistui!

Näytä lapsillesi, että oikeuksistaan on saatava pitää kiinni!

Vierailija
22/27 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jo vähän paremmalta. Ja sillä oli ihana lapsi, varmaan kolmivuotias, vähän uhmis, oli mukavaa katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta lapsesi pitämään puolensa. Aloita junamatkustamisesta.

Vierailija
24/27 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että pääsen paikasta a paikkaan b. En siitä "jostain tietystä paikasta" junassa.. Väistän toki, jos joku haluaa juuri sille lipussa lukevalleen paikalle istua.

Itse en todellakaan jaksa juosta etsimässä omaa paikkaa ja muutenkin haluan mahdollisimman tyhjään vaunuun keskipaikalle..

Vierailija
25/27 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö kuitenkin sen, että pienen lapsen tulee istua hänestä vastuussa olevan aikuisen vieressä? Kyse ei ole siitä, että haluaa istua "juuri sille lipussa lukevalle paikalle". Yhdessä matkustavat haluavat myös yleensä istua seuralaisensa vieressä.

Vierailija
26/27 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naika tärkeää myös se, että pääsee tiettyyn paikkaan junassa, esim. juuri sinne perhehyttiin.

Inhottavia tuollaiset paikanvaltaajat. Olisin varmaan itse sanonut ko. naiselle, että olen maksanut kolmesta paikasta tässä hytissä ja näyttänyt lippuja. Samalla olisin kysynyt, missä heidän paikkansa ovat. Jos ei olisi auttanut, olisin sanonut asiasta konduktöörille, eiköhän sitten olisi onnistunut.

Vierailija
27/27 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten 2kk ja muutaman isomman lapsen kanssa totisesti tahdon ne paikat, jotka olen varannut ja ajoissa maksanut.

siitä, että pääsen paikasta a paikkaan b. En siitä "jostain tietystä paikasta" junassa.. Väistän toki, jos joku haluaa juuri sille lipussa lukevalleen paikalle istua.

Itse en todellakaan jaksa juosta etsimässä omaa paikkaa ja muutenkin haluan mahdollisimman tyhjään vaunuun keskipaikalle..