Onko muita,joiden mielestä Lauri Tähkä
on ällö,musiikkinsa samoin.Varsinkin se pohjanmaan murre.
Kommentit (10)
mulle tuleej oskus ihan inhon puistatuksia siitä miehestä.
(samoin koop asposesta.)
ja mua etoo se akkalauma marimekko paidoissaan (tämä kuvamulla on) mikä kiihkoissaan menee katsomaan tähkää kun se on niin komea ja raju paha poika.
Olen ollut työn puolesta noin 10 Elonkerjuun keikalla ja meno on kyllä todella hienoa, aitoa tunnelmaa. Yhtään marimekko-paitaa tuskin baari-illoissa näkee. Huomattavasti parempi meno niiden keikalla on kuin monen muun suomalaisen bändin, joita olen myös työn puolesta ollut "pakotettu" seuraamaan.
Ja siis itse en silti ole mikään fani, ja tuskin maksaisin sisäänpääsystä heidän keikalleen (musiikki siis itsessään ei kolahda).
Loistava live-esiintyjä silti vaikka en musiikista tykkääkään. Olen ollut kaverin seurana katsomassa bändiä.
Ei kai tähän muuta tarvita kuin tämä:
Moon oikias.
Soot vääräs.
Son vääräs.
Moomma oikias.
Tootta vääräs.
Non aivan mettäs.
Vai että maripaitoja.. Täällähän meinaa tukehtua ihnminen porkkanaan kun näitä lukee! Kön köh!
vasta tänä kesänä. Keikalle lokakuussa ekaa kertaa, sillon menöö neitsyys!
Mutta keikkojen osalta mulle tuli tinki täyteen joskus viime vuonna. Ne sen välispiikit kestää ja kestää eikä välillä oo päätä eikä häntää havaittavissa. Lisäksi jotkut ( huom, ei siis kaikki! ) maailman ääristä tulleet fanit on niin naurettavia, kun ne väkisin yrittävät puhua pohjanmaan murretta ja ovat niiiiiin " henkisesti teuvalaasia ". Eäh. Myötähäpeän määrä on liian suuri.
No on se aika ällöttävä tyyppi. Mitä ihmeen laulua se on edes - nopeaa puhetta?? .
niin meidän 7 v poika diggailee Latea ihan täysillä. Ei se nyt tosiaan mitään maailman huonointa musiikkia ole, siinä sentään kuulee eri instrumentteja eikä ole pelkkää konemusaa.
mut muuten on ällö