siis mitä mä teen noitten lasten kanssa kun
ne ei usko mitään. vanhempi 3,5 vuotias ja pikkuveli tietysti apinoi kaiken perässä. kun ei sana tehoa, eikä jäähyt. itku tulee jo, kun ei tätä hullunmyllyä jaksa. joo, olis kannattanut ajatella etukäteen. en arvannut että tästä tämmöistä tulee ja että sairastun.
Kommentit (7)
tuolle käytökselle pitää saada loppu. Jos et saa lapsia kuriin, he ovat esim potentiaalisia koulukiusaajia eikä tulevaisuus ole kovin ruusuinen. Lapsille pitää laittaa rajat. Luovuttaminen ei ole vaihtoehto ja sinulla ei ole lupa ajatella että "mä en jaksa". Sinun on jaksettava ja haettava apua, jos et itse kykene rajoja asettamaan.
... meillä kanssa vilkkaat lapset 3,5v ja nuorempi kohta 2v, kyllä välillä tuntuu että pää irtoo. onko sulla miestä/ jotain kaveria joka päästäis sut välillä vapaalle, vaikka vaan ulos käveleen. täällä av palstalla saa kyllä yleensä vaan p###aa niskaa.
Meillä melkein kaikilla muillakin on samanlaista. Meillä ikäeroa enemmän mutta hetkittäin samaa menoa. Täytyy jotenkin valita, mihin asettaa rajan ja siitä ei sitten jousteta. Sitten voi asettaa riman korkeammalle, kun ikää tulee puoli v. lisää.
Toiset heti pienenä ja tosiet isompa.Äidillä on myös oikeus sanoa ettei jaksa ja se ei tee sinusta eikä kenestäkään muustakaan sen huonompaa ihmistä!Halaus ja jaksamisia!
et todellakaan ole epäonnistunut ja sun lapsista ei tarvitse tulla kiusaajia tms. Toiset lapset on vaan enemmän kokeilijoita kuin toiset. Niiden "helppoja" lasten vanhemmat ei tajua, miten "ei niin helpot" toisinaan kokeilevat vanhempiaan olematta kuitenkaan mietnkään epänormaaleita. Tsemppiä ja jaksamista sinulle!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitten sellainen kiva asia, että meillä kaksi nuorempaa, 8v ja 5v riehuu ja urpoilee, ei usko mitään. Sikailevat ja tappelevat. Normaali puhe ei toimi, kun sille päälle sattuvat...
Vasta s****moinen huuto tehoaa, ja sitten jo itketään.