Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpyhuulten koko

Vierailija
14.03.2006 |

Aina puhutaan peniksen koosta. Mun vaimoni sisemmät häpyhuulet ovat jopa 10-12 senttiset levitettynä auki (vaimoni on 30). Olisi kiinnostava tietää, kuinka tavallisia näin suuret häpyhuulet ovat? Miten teillä arvon naiset?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pienet häpyhuulet on kuin rapparin rukkaset :) Nehän voisi vaikka letittää :)

Vierailija
2/89 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen läpikäynyt labia minora poistoleikkauksen. Olivat erikokoiset. Vasen sisempi häpyhuuli oli leveydeltään yli 7 cm ja oikean puoleinen oli myös normaalia isompi. Teininä häpesin kovasti, kun jalkoväli tursui rumasti. Yhdynnässä piti levittää sormilla häpärit pois tieltä, ettei hankaa ja silti niistä oli jatkuvasti haittaa.

Poistoon päädyttiin ihosyöpäriskin takia, koska häpäreiden iho oli osittain kovettunutta jatkuvasta hankauksesta johtuen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä ajo ei taho onnistua ollenkaan, kun räpsän reunat tulee niin kipeiksi siinä puuhassa. Lisäksi kireitä, ohuita housuja ei voi ollenkan pitää, kun rako näyttää niin paisuneelta ja ihmiset ajattelee, että onpa toi akka kiihottunut.

Erityisesti miehet seuraavat jalkovälejä tarkasti ja tulevat sitten toiveikkaana juttelemaan ja ehdottelemaan, kun pimppi näyttää niin paisuneelta. Olenkin alkanut pitämään hametta miltei jatkuvasti.

Seksissä iso häppärit ovat tosiaan riesa. Pitäs levitellä, mut ei sinne taho käsiä mahtua väliin, jos mies nylkyttää päällä. Suuseksi vieraampien miesten kanssa hävettää, kun joutuvat kaivamaan niin kauan, että litoriksen löytävät. Varmaan pitää mennä leikkauttamaan räpsän reunat pienemmiksi jossakin vaiheessa. Hirvittää vain hinta.

Vierailija
4/89 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäs levitellä, mut ei sinne taho käsiä mahtua väliin, jos mies nylkyttää päällä."

Lainaus on erittäin huono ja asiaton provokaatio.

Vierailija
5/89 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:55"]

Minä olen läpikäynyt labia minora poistoleikkauksen. Olivat erikokoiset. Vasen sisempi häpyhuuli oli leveydeltään yli 7 cm ja oikean puoleinen oli myös normaalia isompi. Teininä häpesin kovasti, kun jalkoväli tursui rumasti. Yhdynnässä piti levittää sormilla häpärit pois tieltä, ettei hankaa ja silti niistä oli jatkuvasti haittaa.

Poistoon päädyttiin ihosyöpäriskin takia, koska häpäreiden iho oli osittain kovettunutta jatkuvasta hankauksesta johtuen....

[/quote]

tulipa surullinen olo tästä.

Vierailija
6/89 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies haluaisi kokeilla miltä tuntuu rakastelu isohuulisen kanssa.

Vierailija
7/89 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kokeilunhaluinen :)

Vierailija
8/89 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2006 klo 15:57"]

Aina puhutaan peniksen koosta. Mun vaimoni sisemmät häpyhuulet ovat jopa 10-12 senttiset levitettynä auki (vaimoni on 30). Olisi kiinnostava tietää, kuinka tavallisia näin suuret häpyhuulet ovat? Miten teillä arvon naiset?

[/quote]

Mutta missä suunnassa mitataan? Alhaalta ylös vai sisältä ulos?

Vierailija
9/89 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:28"]

Mutta missä suunnassa mitataan? Alhaalta ylös vai sisältä ulos?

[/quote]

Mitataan sisempien häpyhuulien leveys. Keskilinjasta sivulle päin.

Luonnollisen epäsymmetrian vuoksi molemman sisemmän häpyhuulen leveys ilmoitetaan erikseen. Ei siis "15 cm aukilevitettynä" vaan paljon spesifimmin: Labia minora sin. (vasen) 4,5cm  jne....

Vierailija
10/89 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielkään tajua, miten ne pitäisi mitata. Piirtäkää joku kuva. Siis mitataanko pituutta vai leveyttä vai halkaisijaa vai mitä? Ja miten? Mulla on muutenkin vain kaksi kättä, että jos kahdella levitän häppäreitä ja kolmannessa on mittanauha ja neljäs pitelee peiliä oikeassa asennossa, niin miten saan mitattua?

Vierailija
11/89 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://largelabialove.tumblr.com/image/94836293453

no vaikka tuolleen jos mittaat. 

Vierailija
12/89 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullapas oli ennen tosi pienet ja kauniit häpyhuulet, vaan ei ole enään terveisin 2 v seksihullun miehen kanssa parisuhteessa joka rakastaa venyttää niitä toivoen että saa niistä vielä isommat :DDDD

Vierailija
13/89 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitannut mitenkään leviteltynä, mutta kyllä ne n. 3 cm pilkistää isojen häppäreiden välistä. Mulla myös klitoris todella iso, joku peukalonpään kokoinen. Rintojen puolesta olen melko lauta. Luulenpa, että mulla on aika korkea testosteronitaso.

Vierailija
14/89 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta naista olen "selvittänyt", mutta häppärit eivä ole ollet ongelma. Onhan se kiva, kun häppäriä on suussa ja kielellä sitten litorista lirkuttaa. Hampailla vaan ei saa kajota. Eli minulle ei häppäreistä haittaa. Tiedä sitten miten on naiselle itselleen. Se kai loppupeleissä tärkeintä.

Se on kyllä etu, jos klitta on lähellä virtsaputken suuta ja emätintä. On naidessa tosi helppo antaa orkku. Ja ei se haittaa, jos klitta on iso, aina helpompi.

Joillakin klitta niin ylhäällä ja pieni nysä, että joutuu ihan erikoistoimiin. Siinähän joutuu ihan oikeasti panemaan. Joutuu miettimään kotitilan lieteallasta ja lietelantavaunun vuotyavaa venttiiliä, että kestäis nylkyttää.

Vierailija
15/89 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..kunpa olisin tavannut ajoissa miehen, joka pitää suurista sisemmistä häpyhuulista. Leikkuutin omani aikanaan, kun häpesin niitä ja silloinen mies niistä mainitsi, ei tykännyt. Lopputulos ei ole ainakaan nätimpi. Ehkä jossain jenkeissä viimeistellään arpi polttamalla/laserilla, tässä vaan leikattiin tosi ronskisti joten kuten ja sitten ommeltiin. On aika pahoinpidellyn näköinen pimppi nykyään. Mutta ei se mitään hirveitä kyllä maksanutkaan yksityisellä, ja nopea toimenpide.

Vierailija
16/89 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:57"]

Hmm..kunpa olisin tavannut ajoissa miehen, joka pitää suurista sisemmistä häpyhuulista. Leikkuutin omani aikanaan, kun häpesin niitä ja silloinen mies niistä mainitsi, ei tykännyt. Lopputulos ei ole ainakaan nätimpi. Ehkä jossain jenkeissä viimeistellään arpi polttamalla/laserilla, tässä vaan leikattiin tosi ronskisti joten kuten ja sitten ommeltiin. On aika pahoinpidellyn näköinen pimppi nykyään. Mutta ei se mitään hirveitä kyllä maksanutkaan yksityisellä, ja nopea toimenpide.

[/quote] Oliko kivuliasta? / vilivallaton

Vierailija
17/89 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:57"]

[/quote] Oliko kivuliasta? / vilivallaton

[/quote]

Silkkaa helvettiä seuraavat kaksi viikkoa. Toimenpiteen jälkeiseen kipuun saa sekä reseptikipulääkkeitä että turruttavaa geeliä, mutta tuska oli silti hirvittävä. Mieluummin olisin synnyttänyt (kolmesta lapsesta jo kokemusta).

Vierailija
18/89 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sä oot tommoset mitat tempassu, kerro koordinaatit

Vierailija
19/89 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otetaan kiinni häpyhuulista ja levitetään äärimmilleen. Sitten mitataan.

Vierailija
20/89 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessani naisella oli kahdeksan senttiset häppärit, joten aika suuret nekin. Muuten aika harvalla naisella lopulta on suuret häpyhuulet. Oma otokseni on tosin vain 54, joten en sitten tiedä mikä on tilanne laajemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi