Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpyhuulten koko

Vierailija
14.03.2006 |

Aina puhutaan peniksen koosta. Mun vaimoni sisemmät häpyhuulet ovat jopa 10-12 senttiset levitettynä auki (vaimoni on 30). Olisi kiinnostava tietää, kuinka tavallisia näin suuret häpyhuulet ovat? Miten teillä arvon naiset?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kookkaat ovat 30 senttiselle vaimolle. 

Noin omakohtaisesti kaiken kokoisia on sattunut eteen ja kaikki ovat hommansa hoitaneet. 

Vierailija
62/89 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli n. 6-7 cm per puoli. Sain leikkauksen julkiselta puolelta. Ei tullut kauniimpi ja jäi epäsymmetriseksi, mutta lakkasi hävettämästä. Miehet eivät ole kommentoinneet asiaa muuten kuin kehumalla yleisesti. en tiedä älyävätkö edes, että on leikattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli n. 6-7 cm per puoli. Sain leikkauksen julkiselta puolelta. Ei tullut kauniimpi ja jäi epäsymmetriseksi, mutta lakkasi hävettämästä. Miehet eivät ole kommentoinneet asiaa muuten kuin kehumalla yleisesti. en tiedä älyävätkö edes, että on leikattu.

Kuinka miehet kommentoivat aiempaa perhospilluasi?

Vierailija
64/89 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumalla yleisellä taholla. Ei kukaan mies ole sanonut mitään negatiivista ennen eikä jälkeen. Hakeuduin leikkaukseen itseni takia, koska aiemmin velhon hihat olivat tiellä harrastuksissa enkä pitänyt niiden ulkonäöstä.

Vierailija
65/89 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jauhottamisenne johdosta!

Velhonhiha -termiä käytetään ainoastaan laudalla.

Vierailija
66/89 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tämän ketjun lukeminen on jossain mielessä hieman hämmentävää. Itse en ole koskaan vielä ns törmännyt oikein runsaasiin sisempien häpyhuulien, vaikka sillä saralla on kokemusta melko runsaasti. Liekö pelkästään sattumaa vai mikä liekään.

Vierailija
67/89 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tämän ketjun lukeminen on jossain mielessä hieman hämmentävää. Itse en ole koskaan vielä ns törmännyt oikein runsaasiin sisempien häpyhuulien, vaikka sillä saralla on kokemusta melko runsaasti. Liekö pelkästään sattumaa vai mikä liekään.

Eihän tuossa yllä labiaplastiaa oikeasti ollut suoritettu. Inniepakottajan false flag. (Tietäjät tietää)

Vierailija
68/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nuin joku Dumbo. Nam

Vierailija
69/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienemmät häpyhuulet luokkaa 6-7 cm, ja en ole siis syntynyt tuollaisissa vaan teini-iän aikaansaama "venytyksen" tulos.

Aloitin sooloseksin joskus 13-14 vuotiaana, en tarkkaa muista. Mutta osana peliä oli huulten venytys, se vain tuntui ihanalle.

Ja mun mies tykkää niistä, ja eikä se nyt erityisesti häiritse. Joskus alta kolmekymppisenä mulla oli posliinivaihe, niin silloin joskus tuli mieleen että mun häpy ei ole se "perus" vaan häppärit kyllä näkyy, jos yleisissä saunoissa kävin.

Vierailija
70/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pienemmät häpyhuulet luokkaa 6-7 cm, ja en ole siis syntynyt tuollaisissa vaan teini-iän aikaansaama "venytyksen" tulos.

Aloitin sooloseksin joskus 13-14 vuotiaana, en tarkkaa muista. Mutta osana peliä oli huulten venytys, se vain tuntui ihanalle.

Ja mun mies tykkää niistä, ja eikä se nyt erityisesti häiritse. Joskus alta kolmekymppisenä mulla oli posliinivaihe, niin silloin joskus tuli mieleen että mun häpy ei ole se "perus" vaan häppärit kyllä näkyy, jos yleisissä saunoissa kävin.

Ulkonevat häppärit painuvat kehoa vasten eikä niistä ole haittaa, ihan kuin kivespussitkin. Tämä siis muille tiedoksi

Ovatko ne äärimmilleen venytettyinä siis 6-7cm? Kivat ne olisivat myös suussa, tuntuvat ihanalta kun venyvät syvälle kielen päälle imettäessä.

Vierailija
71/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla kanssa melko isot pimpsan huulet. Tuntuu nauttivan itsekkin niintä kun venyttelee saunoessa.

Jotenkin on kiihottavaa kun ottaa huulistaan kiinni kun painan kullin sisään. Rakastellessa aivan ihanat, mutta arkena pöksyissä voi joskus häiritä? Isot rinnat ja rehevä pillu on nannaa!

Vierailija
72/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla kanssa melko isot pimpsan huulet. Tuntuu nauttivan itsekkin niintä kun venyttelee saunoessa.

Jotenkin on kiihottavaa kun ottaa huulistaan kiinni kun painan kullin sisään. Rakastellessa aivan ihanat, mutta arkena pöksyissä voi joskus häiritä? Isot rinnat ja rehevä pillu on nannaa!

Ei häiritse, eivätkä ne ole ärtyneet. Muuten tietäisit siitä ;)

Nehän ovat kuitenkin useimmilla naisilla ulkonevat ihan luonnostaan.

Vierailija
73/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksestasi päätellen hänen genitaalinsa edustaisivat miehellä mikropenistä. Se ei ole luonnollista.

Ei nyt niinkään. Ulkoisien osien koolla tai ulkonäöllä ei ole mitään toiminnallista merkitystä kunhan kohtu, munasarjat ja niin päin pois toimivat normaalisti eikä sitä taatusti näe päälle

Tuon nuoren naisen pimppi näytti tosiaan ulospäin täysin kehittymättömältä ja pelkäsin työntää sormeakaan sisään kun näytti siltä että tyttö voihkisi tuskasta minkään lyijykynää paksumman kanssa mutta mitä vielä.

Ei se ollut sisältä yhtään sen tiukempi kuin muillakaan ja tämä nautti seksistä ihan normaalisti. Isommat ja pienemmät häpyhuulet sekä klitoris olivat vain niin pienet että niitä oli hädintuskin lainkaan mutta klitan lipittäminen kielenkärjellä sai tämänkin kiemurtelemaan nautinnosta.

Vierailija
74/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksestasi päätellen hänen genitaalinsa edustaisivat miehellä mikropenistä. Se ei ole luonnollista.

Ei nyt niinkään. Ulkoisien osien koolla tai ulkonäöllä ei ole mitään toiminnallista merkitystä kunhan kohtu, munasarjat ja niin päin pois toimivat normaalisti eikä sitä taatusti näe päälle

Tuon nuoren naisen pimppi näytti tosiaan ulospäin täysin kehittymättömältä ja pelkäsin työntää sormeakaan sisään kun näytti siltä että tyttö voihkisi tuskasta minkään lyijykynää paksumman kanssa mutta mitä vielä.

Ei se ollut sisältä yhtään sen tiukempi kuin muillakaan ja tämä nautti seksistä ihan normaalisti. Isommat ja pienemmät häpyhuulet sekä klitoris olivat vain niin pienet että niitä oli hädintuskin lainkaan mutta klitan lipittäminen kielenkärjellä sai tämänkin kiemurtelemaan nautinnosta.

Tuollainen repeää synnytyksessä pahasti.

Kyllä naisen elimessä tulee olla paljon kudoksia jotka venyvät tarvittaessa.

Vierailija
75/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen repeää synnytyksessä pahasti.

Kyllä naisen elimessä tulee olla paljon kudoksia jotka venyvät tarvittaessa.

Tai jos joutuu pillun pienuuden vuoksi sektiion - ei hyvä sekään. Toki pillu säilyy kuin sormuksena, niille näyttää olevan halukkuutta

Vierailija
76/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo jälkimmäinen kuulostaa joltain hormonaaliselta kehityshäiriöltä murrosiässä.

No ei todellakaan. Treenatulla tavalla hoikka nuori nainen mutta siti pyöreät, kiinteät lyijykynätestin läpäisevät C-kupin rinnat joissa isot punaiset nännipihat ja nännit kuin nortinnatsat.

Kapea vyötärö mutta naisellisen leveä lantiot ja pyöreä peppu. Kasvotkin piirteiltään selvän naiselliset eli ei yhtään pikkutytön pyöreyttä jäljellä mutta pimppejä nyt vain on eri kokoisia ja näköisiä mitä ei voi päätellä vaatteet päällä.

Tällä se sattui olemaan muista piirteistä huolimatta ulkoisesti saman näköinen kuin ennen murrosikää mutta sisältä ihan samanlainen kuin muillakin naisilla.

Omalla naisystävällä on kutakuinkin samat ruumiinpiirteet, myös alapäässä. Eikä kyseessä ole todellakaan mikään luonnon oikku tai kehityshäiriö, vaan se on ihan normaalia eroavaisuutta mitä ihmisissä joskus on.

Vierailija
77/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo jälkimmäinen kuulostaa joltain hormonaaliselta kehityshäiriöltä murrosiässä.

No ei todellakaan. Treenatulla tavalla hoikka nuori nainen mutta siti pyöreät, kiinteät lyijykynätestin läpäisevät C-kupin rinnat joissa isot punaiset nännipihat ja nännit kuin nortinnatsat.

Kapea vyötärö mutta naisellisen leveä lantiot ja pyöreä peppu. Kasvotkin piirteiltään selvän naiselliset eli ei yhtään pikkutytön pyöreyttä jäljellä mutta pimppejä nyt vain on eri kokoisia ja näköisiä mitä ei voi päätellä vaatteet päällä.

Tällä se sattui olemaan muista piirteistä huolimatta ulkoisesti saman näköinen kuin ennen murrosikää mutta sisältä ihan samanlainen kuin muillakin naisilla.

Omalla naisystävällä on kutakuinkin samat ruumiinpiirteet, myös alapäässä. Eikä kyseessä ole todellakaan mikään luonnon oikku tai kehityshäiriö, vaan se on ihan normaalia eroavaisuutta mitä ihmisissä joskus on.

Luonnehtisitko noin 4cm erektoitunutta penistä? Luonnollinen se on, keskihajonnan suhteen.

Vierailija
78/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnehtisitko noin 4cm erektoitunutta penistä? Luonnollinen se on, keskihajonnan suhteen.

No eihän 4 cm penis ole normaali kokoinen erektiossa. Itse olen 52 v mies ja nähnyt ja kokenut aika monta naista elämässäni. Yksikään pilluista ei ole samanlainen. Luulen että miesten peniksestä löytyy enempi niitä keskivertoja (pituisia) kuin naisten pilluista? Ei ole faktatietoa mutta oletus.

Vierailija
79/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin pienet sisemmät häpyhuulet ja klitta (näkyvä osa), että epäilen niiden olevan epänormaalisti kehittyneet.

Vierailija
80/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin pienet sisemmät häpyhuulet ja klitta (näkyvä osa), että epäilen niiden olevan epänormaalisti kehittyneet.

Jos niistä ei ole sinulle haittaa, niin ei kai se silloin ole ongelma? Näissä kirjoituksissa ylistetään milloin mitäkin häpyhuulien kokoja, klittoja ja malleja, mutta miehenä voin sanoa että yhtä kauniita ja miellyttäviä ne on kaikki. Jos olet niihin itse tyytyväinen ja saat nautinnon niin kaikki on hyvin. Hyvää kesän jatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän