Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpyhuulten koko

Vierailija
14.03.2006 |

Aina puhutaan peniksen koosta. Mun vaimoni sisemmät häpyhuulet ovat jopa 10-12 senttiset levitettynä auki (vaimoni on 30). Olisi kiinnostava tietää, kuinka tavallisia näin suuret häpyhuulet ovat? Miten teillä arvon naiset?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin pienet sisemmät häpyhuulet ja klitta (näkyvä osa), että epäilen niiden olevan epänormaalisti kehittyneet.

Jos niistä ei ole sinulle haittaa, niin ei kai se silloin ole ongelma? Näissä kirjoituksissa ylistetään milloin mitäkin häpyhuulien kokoja, klittoja ja malleja, mutta miehenä voin sanoa että yhtä kauniita ja miellyttäviä ne on kaikki. Jos olet niihin itse tyytyväinen ja saat nautinnon niin kaikki on hyvin. Hyvää kesän jatkoa.

Miten imet jotain olematonta?

Vierailija
82/89 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin pienet sisemmät häpyhuulet ja klitta (näkyvä osa), että epäilen niiden olevan epänormaalisti kehittyneet.

Jos niistä ei ole sinulle haittaa, niin ei kai se silloin ole ongelma? Näissä kirjoituksissa ylistetään milloin mitäkin häpyhuulien kokoja, klittoja ja malleja, mutta miehenä voin sanoa että yhtä kauniita ja miellyttäviä ne on kaikki. Jos olet niihin itse tyytyväinen ja saat nautinnon niin kaikki on hyvin. Hyvää kesän jatkoa.

Miten imet jotain olematonta?

Minä olen löytänyt naisista jotain muutakin kuin sisempien häpyhuulien imemistä. Ja olen minä nuollut niitä lähes olemattomiakin, ja olen saanut oikein hyvää palautetta. Ja olen tykännyt itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että jotkut naiset tekevät numeron häpyhuulistaan? Miehillä on kumminkin jalkojen välissä paljon enemmän roikkuvia ja näkyviä elimiä eikä haittaa yhtään mitään..

Vierailija
84/89 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että jotkut naiset tekevät numeron häpyhuulistaan? Miehillä on kumminkin jalkojen välissä paljon enemmän roikkuvia ja näkyviä elimiä eikä haittaa yhtään mitään..

Miten häpyhuulista tehdään numero, muu kuin 0 

Tosin viivapilluilla se näyttää numero 1:ltä ja kirjain l :ltä

Vierailija
85/89 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että nää feikki miehet tietää, että vaimon häppärit on 8cm pitkät. Onko oikeen mitalla mitanneet ne, hah.

Vierailija
86/89 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että nää feikki miehet tietää, että vaimon häppärit on 8cm pitkät. Onko oikeen mitalla mitanneet ne, hah.

Ei minua pituus kiinnost, toisaalta 8cm tuntuisi luontevalta mitalta. 

Lehtevät leveyssuunnassa ovat ne, eli perhosen siivet levitettyinä tai kukan terälehdet jotka sytyttävät.

Auki levitettyinä 8cm on jo varsin mukava kokoluokka jotka suuhun imettynä tuntuvat ihanilta. 

Vierailija
87/89 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot häppärit olisi isot pallit ja penis, jos olisi mies. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
88/89 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot häppärit olisi isot pallit ja penis, jos olisi mies. Ei siinä sen kummempaa.

Iso klitoris olisi iso terska, ja terskahan klitoris onkin. 

Vierailija
89/89 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla pullea viivapillu, sellaine cameltoe. Sisemmät häppärit olemattomat, leveys alle 1,5cm  ja pituus muutaman  millin, eli siinä sormen kokoisen reijän sivuilla. Klitan pää olematon, nuppineulan pään kokoinen. Mutta orgasmeja saanut kohtuu herkästi mikä parasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme