Kerropa autosi malli ja merkki,niin kerron millainen olet :)
Eli vuosimalli, merkki ja malli ja mielellään värikin,niin saat tietää millainen olet.
Kommentit (232)
sinulla on hyväpalkkainen työ.
Poikasi koulumenestys aiheuttaa sinulle harmaita hiuksia.
Tilaat netistä vaatteita varsinkin lapsille. Olet hyvissä väleissä anoppisi kanssa.
-ap
chevy van G20, vm89, väri valkoinen
naisellinen ruikuttaja.
sinulle on kunnia-asia, että työkalut pysyvät käsissäsi.Sairastat todella harvoin. Et ole oikeastaan koskaan töistä itsesi takia poissa.
Salainen harmitusesi on se, että et osaa tehdä kauniita lahjapaketteja. Niistä vaan tulee kammottavia. Onneksi on nykyään niitä pusseja.
-ap
Nämä kaikki kolme pitää paikkansa! Tosin nykyisin olen sellaisessa työpaikassa, missä kaikki "kulkutaudit" tarttuu väistämättä, mutta pääosin juurikin näin. Ja ne lahjapaketit... todellakin ostan pusseja! :D
Suunnittelet esim. asusi väriyhteensopivuuden tarkkaan.
Teillä on hauska tyttöporukka, näette säännöllisesti.
Asut kerrostalossa.
-ap
Toyota corolla farmari -02 harmaa
tyttö porukka oli joskus - ei ole enää. Asun rivitalossa, pukeudun miten sattuu näin kotiäitinä.
Kuvaus oli 3-5 vuotta takaperin joten siinä mielessä ei huono :)
olet liikunnallinen ihminen.
Koiraihminen ennemmin kun kissa.
Lempialkoholijuomasi on siideri.
Paras illanviettotapa mielstäsi on sauna ja sen jälkeen siideri.
Odotat jo Suomen poikamiehen alkua.
-ap
(mulle tulee kuumassa noepasti huono olo) ja telkasta on luovuttu jo 5 v. sitten :) Siideri ja liikunta meni oikein, koirat ja kissat on yhtä kivoja (kumpiakaan ei ole eikä tule, vaikka tykkäänkin molemmista).
olet liikunnallinen ihminen.
Koiraihminen ennemmin kun kissa.Lempialkoholijuomasi on siideri.
Paras illanviettotapa mielstäsi on sauna ja sen jälkeen siideri.Odotat jo Suomen poikamiehen alkua.
-ap
Mielenkiinnolla odotan mitä minusta sanot
vm 2008. Odotan innolla millanen olen...
Olet hoitoalalla.
Et omista mitään desing-huonekaluja, etkä muutenkaan ole mikään sisustaja-ihminen.
Tykkäsit Serranon perheestä, loppu oli tosin harmittava sinusta.
-ap
Volvo S80, vuosimalli 2002, vari beige.
Thanks =)
jos mun siippa on sen kolaroinut... Toi tyvikasvu meni oikein :D
60, Autossasi on pieni lommo.
Inhoat tankaamista.
Hiusesi kaipaavat jo väriä, juuri kasvu näkyy.
Rakastat tanssimista.
-ap
vuodelta 2006 ja se on väriltään punainen
olet reipas ihminen, joka sanoo niinkun asiat on. Jotkut vähän karsastavat sinua jopa suorapuheisuutesi takia.
Ujo ja arka et missään nimessä ole. Tummat hiukset.
-ap
BMW 525 farmari v.2001 harmaanvihreä ja
Audi A4 1996 punainen.
Odotan..
leikkiessään pikkurouvaa, ducatossa on mittasuhteet kohdallaan.
Talo on uusi ja justiinsa maalattu. tykkään koruista ja vaatekaupoista varsinkin jos sattuu oleen hilloa. elisan kaista on.
Nissan Primera, viinin punainen automaattivaihteella. Herkkuina mm. DVD- katseluun laite takapenkiltä kuulokkeineen, joka ei ollut syy auton ostoon, laite oli eikä olla usein katsottu.
Huoltokirjasta sain selville kuka oli autoa ajanut, hän on Janne Kataja. Auto on toiminut hyvin nämä pari vuotta.