Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka antaneet lapsen adoptioon?

Vierailija
27.08.2009 |

Itse annoin kun lapsi oli 6v kirjoitin viralliset adoptiopaperit.Oli talousmurheita ja silloinen mies kuoli ja ennen kuolemaansa adoptiosta päätettiin.Nyt saa varoa ettei adoptiosta puhu kenellekkään ja missään koska ihmiset eivät ymmärrä.

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mieskin on tärkeä lapseni on ehdottomasti tärkeä. Enkä sitä talousvaikeuksien ja syrjäisen sijainnin vuoksi antaisi sijoitukseen tai adobtioon.

Mutta lapsellesi hyvä kun pääsi rakastavaan kotiin, kun sinä et kyennyt hoitaman.

Kai sen voi sanoa. Mulla kaikki asiat menisi entistä huonompaan jamaan, jos luopuisin lapsestani. Menettäisin mielenterveyteni. Kaikesta muusta voisin maailmassa luopua, mutten lapsestani. Toivottavasti sinä olet kuitenkin vahvempi ja olet selvinnyt siitä.

Vierailija
82/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rakastavatko häntä.Eivät olisi näin vanhaa lasta halunneet ja miettivät 2v ennekuin allekirjoittivat adoptiopaperit.Lisäksi eivät antaneet uutta sukunimeä hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rakastavatko häntä.Eivät olisi näin vanhaa lasta halunneet ja miettivät 2v ennekuin allekirjoittivat adoptiopaperit.Lisäksi eivät antaneet uutta sukunimeä hänelle.

Vierailija
84/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta ajattelin että ehkä he oppisivat mutta ei kun ei.

Vierailija
85/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole ketään joka rakastaisi. Äiti ei kelpuuttanut vaan antoi pois, isä kuoli, joutui adoptoiduksi perheeseen joista hän oli pettymys eivätkä rakasta, isovanhemmat eivät tahtoneet auttaa... välittääkö joku siitä lapsesta? Kuin olisi pieni ihminen yksin maailmassa. =(((

Vierailija
86/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta ajattelin että ehkä he oppisivat mutta ei kun ei.

Vierailija
87/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No adoptiovanhempienhan tulisi välittää,lapsi jo murrosikäinen.

Vierailija
88/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole ketään joka rakastaisi. Äiti ei kelpuuttanut vaan antoi pois, isä kuoli, joutui adoptoiduksi perheeseen joista hän oli pettymys eivätkä rakasta, isovanhemmat eivät tahtoneet auttaa... välittääkö joku siitä lapsesta? Kuin olisi pieni ihminen yksin maailmassa. =(((

Aika hirveetä, todella julmaa. Huh. Miten ei voi omaa lastaan rakastaa. Miksi??

Vierailija
89/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut alkunsa kun ex-mieheni raiskasi minut oli silloin vielä fyysisesti terve mies.En vain oppinut rakastamaan.

Vierailija
90/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt oikeASTI RAISKARIN kuolemaa surisi?

Vierailija
91/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kerta ole lasta tavannut?

Toki olen kuullut ja yhteyttä saa pitää jos lapsi isona adoptioon luovutetaan,tosin adoptiovanhemmat määrää yhteydenpitotahdin.Meillä n 1krt vuodessa.Pelastakaa lapset järjestää adoptioita suomessa parempi vaihtoehto kuin sijaisperhe tai perhekoti,mutta vaikka tämä pari oli lasta jo vuosia yrittänyt itse tehdä ja saada adoptuitua niin olivat vähän pettyneitä kun lapsi niin vanha.Rakkautta lapseen heidän puoleltaan en ole nähnyt.

Vierailija
92/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo.Enkä tapaa lasta koska nykyinen mieheni ei sitä halua.Niinpä keskityn vain nykyiseen perheeseeni.

Vierailija
93/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kyllä toisinaan adoption jälkeen mutta lopetin kun erimielisyyksiä oli liikaa.

Vierailija
94/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ymmärtää.Kyllä olen toipunut.Muutin paikkakuntaa,menin uusiin naimisiin,sain uuden lapsen ja nyt sain vielä muutaman vuoden haun jälkeen opiskelupaikan.Olen hyvin tyytyväinen nykyiseen elämääni.

"olen tyytyväinen elämääni,sain uuden

lapsen......"

että sylettää.

annetaan edelliset pois,ja sitten tehdään uusia!!!!

olisit steriloinut itsesi sen jälkeen,kun annoit ensimmäisen lapsesi pois.

Vierailija
95/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siksi muka lastaan neljässä vuodessa oppinut rakastamaan.

Ajatteli että lapsen parempi perheessä jossa häntä vieraat ihmiset eivät rakasta.

Alkaa kuulostamaan aika erikoiselta..

Vierailija
96/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta miettimisestä: en usk,o että saa miettiä noin kauan + Suomen lain mukaan lapsesta tulee perheen oma lapsi ja sukunimi vaihtuu kyllä, kun lapsi otetaan sen perheen jäseneksi.

Olen tätä seurannut, ja provona pitänyt, ja nyt tuli todisteita. Olen itse adoptoinut mieheni kanssa, käynyt PeLan adoptioneuvonnan ym.

Vierailija
97/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin oikeus lapseen ja uuteen perheeseen.Olin silloin alle 30v ei elämä siihen lopu.

Vierailija
98/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijäsi ei sitä halua?

entäpä sen hyljätyn lapsen haluamiset?sillä ei ole mitään merkitystä.sinä nuoleskelet nykyistä äijääsi ja harrastatte seksiä ilolla jos vaikka uusia lapsia tekisit?

onko äijäsi kateellinen kuolleelle miehelle vai,vai miksi ei anna muka tavata?????

Vierailija
99/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yhtäkkiä häntä ei rakasteta yhtään ja adoptioperhekin on huono.

En usko enää sanaakaan.

Vierailija
100/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saivat miettiä noin kauan.Oli aluksi heillä sijaislapsena.Tampereen Pela järjesti asian käräjäoikeuden vahvistama paperi adoptiosta on minulla.Ja sukunimi vieläkin sama vanha mutta Tampereen seudulla suvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme