Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka antaneet lapsen adoptioon?

Vierailija
27.08.2009 |

Itse annoin kun lapsi oli 6v kirjoitin viralliset adoptiopaperit.Oli talousmurheita ja silloinen mies kuoli ja ennen kuolemaansa adoptiosta päätettiin.Nyt saa varoa ettei adoptiosta puhu kenellekkään ja missään koska ihmiset eivät ymmärrä.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä vain rakastuin nykyiseen mieheeni ja olen nykyisen perheeni kanssa onnellinen.

Vierailija
122/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa yksinhuoltajia joten av:n mukaanhan sinua o9lisi yh:na tuettu yltäkylläisesti yhteiskunnan taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajat alimpaan maanrakoon. Kuka haluaa olla sellaista yhteiskunnan pohjasakkaa, kyllähän lapsikin kärsii siitä...

Vierailija
124/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt lapsella on sekä äiti että isä.

Vierailija
125/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka estäisi tapaamasta omaa lastani, mutta tässähän tapauksessa tämä eka lapsi oli liikaa ap:n kuvioissa ja hänestä piti päästä eroon.. Mä vähän luulen et jos teille ero tulis ni yhteistä lastas et näkis enää ikinä.

mä toivon ap että ensimmäinen lapsesi ei ikinä tapaa sinua, hän ei ansaitse sinunlaista äitiä ikinä. Minä toivon ensimmäiselle lapsellesi hyvää elämää. Sulle ap ei voi sanoa samaa.

Vierailija
126/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten taas aikuiset ihmiset voivat nimettömyyden suojista lynkata ketjun aloittajaa.

Päätös on varmasti ollut raskas ja tarkkaan pohdittu. Jos lapselle on löytynyt hyvä sijaisperhe ja perhe on halunnut varmistua siitä, ettei lapsi enää saa uusia hylkäämiskokemuksia. on adoptio ollut järkevä ratkaisu. Ja ap on ajatellut lasta eikä omia oikeuksiaan kun on luopunut lapsesta.

Palsta on taas täynnä muita parempia ihmisiä, jotka ovat valmiita tuomitsemaan ja syyllistämään vaikka tilanne on ollut ap:lle raskas ja nyt hakee tätä kautta tukea toisilta samassa tilanteessa olleilta.

Vierailija
127/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea oli päätös.haluan pitää nykyisen perheeni koossa siksi en eroa nykyisestä miehestäni.

Vierailija
128/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hän sairastui ja lopulta menehtyikin, olihan lapsella yhä ÄITI! Etkö tuntenut rakkautta lasta kohtaan?

No olisin varmaan antanut adoptioon lapsen jo paljon aikaisemmin jos olisin tajunnut ettei ex-mieheni parane.Kai hänkin kuvitteli että selviää hengissä.

Vierailija
129/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakas puolisoni otettaisiin minulta pois, kahta kauheammin haluaisin olla yhteisten lastemme kanssa. Se että pitäisi luopua vielä heistäkin tuhoaisi elämäni täysin. Kuka HALUAA luopua omasta lapsestaan noilla perusteilla?

Vierailija
130/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että annoit lapsesi adoptioon? Siis ihan konkreettisesti, mikä yhteys näiden välillä on?

Vierailija
131/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tauti ihan nimeltä jos ylipäätään puhut totta. En usko tästä sanaakaan. Sossun tehtäviin ei tod kuulu tällainen nimeäminen - "voi, lapsi ei saa nähdä kroonikkoisäänsä, antakaa lapsi heti adoptioon!"

Koska sossu katsoi ettei ole hyvä että näkee niin sairasta ihmistä kuin isänsä.

Vierailija
132/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa noista hometalohaihatuksista ja "miehen sairaus" -höpinöistä ym. skeidasta.

AP ei ole miettiny provotarinaansa loppuun asti, siitä aukkokohdat.

Ei pysty selittämään miksei muutettu hometalosta pois, eikä tiedä, ettei sossu toimi tuolla tavalla.

Hah, tyhmä aloitus.

Vierailija
133/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap et antanut lastasi adoptioon heti syntymän jälkeen?

Vierailija
134/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut adoptoioon heti syntymän jälkeen olihan hän oma lapseni, halusin hoitaa hyvin.

Vierailija
135/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyhmä enkä antanut heti syntymän jälkeen adoptioon.En rakastanut lasta.Miehelläni oli ms-tauti mikä paheni joutui ensiksi pyörätuoliin ja vaippoihin sitten lopuksi petipotilaaksi.Olisiko ollut hyvä että lapsi olisi nähnyt niin sairasta ja kärttyistä ihmistä joka päivä?kavereita ei olisi ollut,koska lähimpään naapuriin oli 1km matkaa ja päiväkotiin keskustaan 20km suuntaansa.

Vierailija
136/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sossu sanoi että ms-potilas ei pysty ottamaan hoitovastuuta lapsesta joten mitä minun olisi pitänyt tehdä. Olin täysin sidottu sairaan ihmisen hoitoon. Raiskaus oli tuossa vaiheessa jo anteeksi annettu, unohdettu.

Vierailija
137/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet feikki.Miksi täällä ei saa kirjoittaa mistään vakavasta asiasta minkä on elämässään kohdannut heti tulee feikit kiusaamaan.

Vierailija
138/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylkäsit lapsen ko. miehen takia?

Vierailija
139/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse olla feikki, joku maahanmuuttaja suklasilmä joka tulla pilata minun oma ketju!!!

Vierailija
140/155 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä sairastuu joka ikinen päivä, lapset ei mene rikki jos sairaita näkee. mutta mitäs siitä ku nehän voi antaa pois ku ei itse jaksa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme