Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen tavannut naisen, jolle olen kateellinen!

Vierailija
26.05.2008 |

Hän on eräs klassisen kaunis ja aina huoliteltu - muodotkin on kohdallaan. Hän on hauska, itseironinen ja jos itse on hiljaa, hän vie keskustelua eteenpäin suvereenisti. Hän kykenee puhumaan ihan mistä vain, niin lapsistaan kuin miehestään, niin töistä kuin lemmikeistä.

No, tähän mennessä hän on ollut ihminen, josta on ollut helppo pitää.

Hän matkustelee kaikki lomat ja lomapaikat ovat ihania: on Roomaa ja New Yorkia.

No, tämän kun kuulin, niin mikäs siinä - jokainen meistä käyttää rahansa tavallaan.

Mutta nyt meni kateellisuuden puolelle: hänellä on KAKSI jatkotutkintoa! Kummankin hän on opiskellut parissa vuodessa. Buhuu! Minäkin haluaisin olla tuollainen!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jotkut saattavat pitää jonkinlaisena "superihmisenä" mutta vain lähimmät tietävät että sairastan ms-tautia. Siinä ei ole mitään superia eikä kadehdittavaa -_-

Joku luuranko hänenkin kaapissa on, usko pois.

Aina, kun olen tavannut jonkun "superihmisen", on myöhemmin paljastunut, että hänenkin elämässään on ollut monenlaisia murheita.

Vierailija
22/25 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä usein havainnut työkavereissani, jopa ystävissäni; ovat jostain syystä olleet myös kateellisia minulle?!

Itse en sitä tunnetta sisimmässäni tunnista vaan se tuntuu tosi oudolta olla jollekin toiselle ihmiselle jostain asiasta kateellinen. Me jokainen teemme tästä elämästä sellaisen, kuin haluamme. Sairauksille ja muille ulkoisille tekijöille emme mitään voi mutta esim. Suomessa jokaisella on mahdollisuus opiskella mitä ja miten pitkään haluaa, joten siitäkän ei kannata toiselle olla kade.

Yhdyn siihen jonkun kirjoitukseen siitä että kaapissa on joku luuranko tai sellainen murhe, että oikeastaan kateuden aihetta ei olekaan.

Kauhean pinnalliselta tuntuu olla kateellinen jonkun talosta, autosta, ulkonäöstä tms...toisaalta olisi mielenkiintoista löytää itsestään sekin piirre joskus. Mikäköhän asia saisi minut kateelliseksi jollekulle?

Ja tosiaan tiedän, että minullekin ollaan joskus kateellisia; kaunis koti, siivooja käy kotona,vene,auto,mökki, hyvässä asemassa oleva mies, ihana perhe ja lapset, oma ura nousukiidossa, rahallisesti turvattu elämä, energiaa tehdä paljon asioita, touhuta lasten kanssa ja tällähetkellä äärettömän onnellinen elämäntilanne. MUTTA tässäpä tämä ulkokuori..taustalla pitkää lapsettomuutta, avioero, läheisten vakavia sairauksia, läheisen huumeongema jnejne, eli oma taakkansa jokaisella olkoon "kulissi" ja julkisivu mitä tahansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. MUTTA tässäpä tämä ulkokuori..taustalla pitkää lapsettomuutta, avioero, läheisten vakavia sairauksia, läheisen huumeongema jnejne, eli oma taakkansa jokaisella olkoon "kulissi" ja julkisivu mitä tahansa!

Vierailija
24/25 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kadehtisin ensin mainittuja - klassisen kaunis ja muodot kohdallaan ja etenkin: hauska, itseironinen, ja taitava juttelija. Hyviä sosiaalisia taitoja kadehdin erityisesti ja siihen kun lisätään kauneus ja menestys niin... kadehdin!

Vierailija
25/25 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustavallinensuomalainenäitiihminen. Eräs ystäväni kommentoi kun jäin kotiin hoitamaan sairasta lasta näin: "Kyllä minäkin voisin jäädä kotiin noin vain." Omakotitalon omistajille löytyy kateellisia katselijoita, vaikka onkin kaikista luontoa kuluttavin asumismuoto. Ja yllätys, yllätys, kateellisia riittää myös niille joilla on jokin pitkäaikainen sairaus esim diabetes tai syöpä. Saavat ilmaisia etuuksia ja retkiä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme