Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole akateemisesti koulutettu

Vierailija
26.08.2009 |

en ole varakas,teen huonoa työtä pienellä palkalla,ylimääräisiä kilojakin löytyy useita MUTTA olen silti onnellinen! Miksi joidenkin on vaikea sitä tajuta?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo luettelemasi asiat sinänsä onnellisuuteen vaikuta, jos sinulla on niitä asioita, jotka tuovat onnea elämääsi. Mutta jos tuo luettelo on se, mitä ylipäätään elämästäsi ajattelet, niin ei se sitten kovin tyytyväiseltä kuulosta.

Vierailija
2/7 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni meistä ei olisi noilla eväillä, mutta sinun elämäsi on ihan omasi, joten se riittää, että itse olet onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olet onnellinen?

Vierailija
4/7 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisen tyytyväisyys ja onnellisuus on hänen oma, päänsä sisäinen olotila. Se ei johdu ulkoisista tekijöistä, vaan riippuu hänen omasta kyvystään ETSIÄ ELÄMÄSTÄ POSITIIVISET SEIKAT.

Yhtä hyvin ihminen siten voi olla upporikas, kaunis, älykäs jnejne ja täysin masentunut.

No, hiukan tietysti yksinkertaistin. Jos elämä oikein kolhii, kenen tahansa taito ja halu etsiä elämästä pienet "kultareunukset" heikentyvät.

Vierailija
5/7 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi miehestäni,lapsestani ja siitä että meillä menee hyvin ja rakkautta riittää.olen onnellinen kodistamme jota pikkuhiljaa remontoimme.olen onnellinen harrastuksestani,ystävistäni...tässä muutama esimerkki mistä olen onnellinen. Ap

Vierailija
6/7 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon se, että pelkään kaiken aikaa menettäväni elämäni hyvät asiat. Miten pystyt olemaan miettimättä, että mitä jos mies pettää tai lapsi sairastuu tai koti palaa tai itse halvaantuu ja ystävät katoaa..?

Vierailija
7/7 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole varakas, olen kotona lasten kanssa eikä minulla ole työpaikkaa, olen alipainoinen, minulla ei ole juurikaan ystäviä, välit sukulaisiin ovat huonot ja moni muukin asia on pyllyllään mm. terveys reistailee MUTTA olen silti onnellinen.

Nih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi