Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tilanneet mitään Vauvatar-nettikaupasta? Kokemuksia?

Vierailija
26.08.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös sama tilanne paitsi tilaukseni on hävinnyt kokonaan sieltä seurannasta. sähköposteihin saa vastauksia odotella. jokapäivä olen sähköpostia laittanut ja kahteen on vastattu. puhelimeen ei vastata ollenkaan. klarnan osamaksulla tein tilauksen ja lasku klarnalla näkyy mutta tilausta ei vauvattaressa. klarnaan olen ollut yhteydessä ja sanoivat etteivät voi asialle mitään vaan kaupan pitää itse purkaa tilaus. turhauttavaa, mitenhän tämä kyseinen liike voi tilauksen purkaa jos tilausta ei heillä näy.

Vierailija
22/29 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taidettiin siis mekin tehä virhe.. maksettiin yhdistelmävaunut etukäteen.. toimitusaika 1-5 arkipäivää maksun saapumisesta. Maksu saapunu heille yli viikko sitten. Oudointa että puhelimeen EIKÄ sähköposteihin oo vastattu mitään. Menikö ne rahat nyt sinne!? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaassa tämä firma nyt.

Vierailija
24/29 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis konkassa eli konkurssi tuli.

Vierailija
25/29 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä, IKINÄ suoltako rahojanne kyseiseen puljuun. Tilasimme sieltä yhdistelmävaunut jossa tarjoukseen kuului itse vaunut + hoitolaukku ja vaunujen sadesuoja. Toimitusajan piti olla se muutama päivä... Taisi mennä melkein kaksi viikkoa kun aloin kysellä vaunujen perään, vastauksena oli todella tökeröitä sähköposteja joista ei oikein käynyt ilmi mitä on tapahtunut. Tarpeeksi heitä viesteilläni ahdisteltua he lähettivät "uuden" lähetyksen postitse (sain jopa lähetystunnuksen), eli eivät vaan olleet saaneet aikaiseksi vaunuja lähetettyä. No kuinkas ollakaan, paketista puuttui sadesuoja ja hoitolaukku, taas alkoi sama sähköpostirumba. Ja siis jopa heidän lähettämät sähköpostit ovat huonosti kirjoitettu ja töksähteleviä. Nyt on vaunujen tilaamisesta kulunut reilusti yli kuukausi ja laukkua ja sadesuojaa edelleen odotellaan. Lähetystunnus tuli jo viime viikolla, mutta postin sivut on vastaanottaneet vasta ennakkoilmoituksen paketista. Raivostuttavaa!

Vierailija
26/29 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausta ei koskaan kuulunut. Eivät vastaa puhelimeen ja sähköpostiin eivät vastaa aina ja jos vastaus jostain kumman syystä tulee, ei se anna mitään vastauksia. Viimeinen kerta kun tuolta tilasin. Jos haluaa tilauksen sujuvan hyvin niin tilaa muualta;)

Vierailija
27/29 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausta ei koskaan kuulunut. Eivät vastaa puhelimeen ja sähköpostiin eivät vastaa aina ja jos vastaus jostain kumman syystä tulee, ei se anna mitään vastauksia. Viimeinen kerta kun tuolta tilasin. Jos haluaa tilauksen sujuvan hyvin niin tilaa muualta;)

Vierailija
28/29 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vaunut+sadesuojan+hoitolaukun sekä turvakaukalon ja siihen jalustan. Parin sähköpostin jälkeen vaunut tuli 2 viikon odotuksen jälkeen, mutta turvakaukalo, hoitolaukku+sadesuoja puuttuu edelleen. Yli 2 kuukautta on kulunut tilauksesta, josta reklamoinut olen ja lukuisia sähköposteja lähettänyt ja tosiaan hyvin omituisia vastauksia tulee satunnaisesti. Vastineeksi viivytyksestä olen saanut ilmaiseksi turvakaukalon jalustan.

Vierailija
29/29 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys on protestilistalla. Verottajalla isot saamiset. Ei hyvin mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä