Ärsyttävät ihmistyypit Body Pumpissa?
1) Sellaiset, jotka selittää ohjaajalle alussa perinjuurin polvivaivansa ja kuinka joutuu ehkä tänään tekemään askelkyykyt vähän pienemmillä painoilla jne., ja jotka ohjaajan kerättyä lapun jäävät huolestuina mutisemaan itsekseen ja pudistelemaan päätänsä.
2) Sellaiset, jotka ottaa niin isot askelkyykkypainot, että ohjaaja joutuu auttamaan ne hartioilta pois.
Kommentit (24)
purkavat painot tangosta vasta painotelineen edessä, ei omalla paikallaan tai edes vähän kauempana.
Ne, jotka menevät palauttamaan painoja kesken tunnin esim. vatsalihasosuuden tai loppuvenyttelyn aikana ts. kun toiset ovat makuuasennossa. Varsinkin, jos sali on täynnä, olen joskus pelännyt, että nämä makuullaan olevien jumppaajien välistä puikkelehtivat painojen palauttajat vahingossa pudottavat kantamansa painot toisten päälle.
ei ärsytä mikään. Ihme juttu, että jollain riittää energiaa ärsyyntyä jopa jumpassakin. Mahtaa elämä olla vaikeaa.
minua ei ärsytä mikään tyyppi, kato jos sinne menee pitää katsoa vaan että itse tekee liikkeet oikein, muista ei pidä välittää eikä muita pidä kytätä.
Ne kyttääjät kyllä käy silmään, mutta "ammattilaiset" eivät niistä perusta.
Tyypit, jotka eivät pra tankoja omalla paikallaan, vaan tulevat telineiden eteen askartelemaan niiden kanssa. Ja muut saa jonotta takana. Tästä on meillä sanoneet ohjaajat, ja siitä on maininnat nettisivuilla ja esitteissä, mut ei mene perille. Asialla aina samat tyypit, joita onneksi ei ole montaa.
Painojen palautus venyttelujen aikana saatiin kitkettyä pois, ja muuten salilla onkin mukavaa porukkaa ja hyvä henki.
Tälläset vähän juntimmatkin mahtuu mukaan:)