Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät ihmistyypit Body Pumpissa?

Vierailija
26.08.2009 |

1) Sellaiset, jotka selittää ohjaajalle alussa perinjuurin polvivaivansa ja kuinka joutuu ehkä tänään tekemään askelkyykyt vähän pienemmillä painoilla jne., ja jotka ohjaajan kerättyä lapun jäävät huolestuina mutisemaan itsekseen ja pudistelemaan päätänsä.

2) Sellaiset, jotka ottaa niin isot askelkyykkypainot, että ohjaaja joutuu auttamaan ne hartioilta pois.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu koko ajan ja ne, jotka ei osaa jättää kännyä kaappiin ja ne, jotka haukottelee tunnilla

Vierailija
2/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikissa jumpissa:

-Lusmuilijat. ne jotka tekevät kaikki puoliteholla ja sitten hörppivät joka raossa juomapullosta muita katsoen tyyliin "kato mulla ei oo hiki ollenkaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kukin tavallaan, joskus ärsyttää aina eturivissä oleva nainen jolla tosi ihme vaatteet (hyvin paljastavia, mutta ne ei edes ole jumppavaatteita?) ja tekee kaikki kyykyt isot painot alhaalla, siis ei nosta harteille (varmaan polvivaiva tms.? Mutta voisi varmaan tehdä ilman painojakin?).

Samoin joskus ihmetyttää naiset jotka kerrasta toiseen laittaa sen 1kg puolelleen. Ei ärsytä, omapa on asiansa.

Joskus naurattaa ne uudet pumppailijat (etenkin miehet) jotka laittaa hurjat painot ja voimat loppuu kesken kaiken, mutta periksi ei voi antaa. Ne on varmaan pikkasen kipeita seuraavana pvna.

Jotkut tekee kerraasta toiseen liikkeet väärin, lisää vaan painoja. Ohjaajan pitäisi puuttua asiaan... Mutta esim. kyykyissä liikuttaa lähinnä selkää..

Vierailija
4/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ohjaajan työtä on puuttua virheellisiin liikeratoihin, mutta se on todella ärsyttävää, että ei osata olla hiljaa vaan pitää pulista kaverin kanssa joka välissä.

t. himopumppaaja

Vierailija
5/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus ärsyttää nuoret tytöt jotka esim. kyykkyihin lastaa hirveät painot (mikä sinänsä on ihan ok, useammin näkee että laitetaan liian vähän) mutta sitten menevät ihan etukenossa heiluen eli tekniikka pettää. Ihmettelen että eivätkö itse huomaa ollenkaan.

Vierailija
6/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit joutuu muut väisteleen, ettei saa tangosta päähänsä. Tämä ärsytyyppi on yleensä mies.

Vierailija
7/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei moinen häiritsisi lainkaan, paitsi jos ohjaaja ei puutu virheellisiin liikeratoihin tai joku puhua pälpättää niin lujaa ettei kuule ohjeita.

Mutta muiden asut, painot, lusmuilut, haukottelut yms. ei ärsytä yhtään.

Vierailija
8/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enemmän ärsyttäisi ne, jotka kyyläävät muita ja tekevät heistä erinäisiä havaintoja.

Vierailija
9/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen asenne. eikö jokainen ole joskus uusi jossain asiassa eikä osaa arvioida omia voimiaan ja liikkeiden raskautta oikein. tämän takia juuri arkana ihmisenä en mene mihinkään uusiin harrastuksiin kun siellä aina on tämä kaikista ärsyttävin ihmistyyppi: "minä olen paras ja osaan kaiken"-tyyppi joka kyttää muiden tekemisiä.

Joskus naurattaa ne uudet pumppailijat (etenkin miehet) jotka laittaa hurjat painot ja voimat loppuu kesken kaiken, mutta periksi ei voi antaa. Ne on varmaan pikkasen kipeita seuraavana pvna.

Vierailija
10/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä on paljon:

1. (Yleensä) naiset, jotka rohmuavat yhden kilon painoja parhaimmillaan kolme tai neljä paria, jolloin painot loppuvat kesken. Sitten kun ohjaaja pytää palauttamaan ylimääräiset että muillekin riittää, niin alkaa kauhea marmatus että "Mut ku mä tarviin just nää kaikki että voin tehdä hauikset 3 + 3 kg ja rinnan 4 + 4 kg".

2. Tyypit, jotka palauttavat painot tunnin lopuksi niin, että seisovat kaikessa rauhassa keskellä telinettä ja purkavat painoja tangosta. Näin muut eivät mahdu telineelle, vaan joutuvat odottamaan että arvon herra/rouva/neiti on ensin saanut taiteiltua painonsa paikoilleen.

3. Tyypit, jotka sillä välin kun itse hakee painoja läväyttää oman lautansa 3cm:n päähän siitä sun laudasta, vaikka tilaa olisi olla vähän väljemminkin.

4. Tyypit, jotka lähtevät palauttamaan painoja kesken tunnin.

5. Tyypit, jotka eivät käytä pikkupyyhettä jumppamaton suojana. Hyh.

Näitä olis lisääkin...

Vierailija
11/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllämainittuihin, tai sitten mä vaan en ole kiinnostunut muiden treenaamisesta tai treenaamattomuudesta millään ohjatulla tunnilla vaan keskityn ihan itseeni :)

Oikeasti mua ei kiinnosta mitä muut tekee siellä salilla ja jokainen meistä on siellä joskus ollut ensimmäistä kertaa vai mitä?

Vierailija
12/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos salilla on lattiassa merkit laudoille niin ei laiteta sen täplän päälle vaan mihin huvittaa, jolloin träydellä tunnilla tila jakautuu väärin (eli liian ahdasta)

Miten voi olla niin V***tun vaikeaa laittaa lauta sen merkin päälle.

sitten ei ärsytä vaan säälittää ihmiset jotka tekevät liikkeet liian isoilla painoilla väärällä liikeradalla ts. rikkovat paikkansa.

ja lopuksi ihmeteyttää ne jotka kerta toisensa jälkeen heiluttelee liian pienillä painoilla ja eivät siis selvästikkään saa mitään hyötyä tunnista... tosin voihan se olla tietysti stressiä poistavaa heilutella sitä yhtä kiloa viikosta toiseen, eli hyöty sitten siellä henkisellä puolella.

Vierailija
13/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole koskaan nähnyt, en käy salilla. Mikä lauta? Mitkä tangot ja painot? Miten noita liikkeitä tehdään?

-utelias

Vierailija
14/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole koskaan nähnyt, en käy salilla. Mikä lauta? Mitkä tangot ja painot? Miten noita liikkeitä tehdään? -utelias

http://www.lesmills.com/

suomessa tietyt salit/saliketjut vetävät näitä lisensioituja Les Mills jumppia.

Mm. Bodypump, bodycompat, Bodyattac, bodystep ja bodybalance ovat suomeen rantautuneet.

Pump ollut pisimpään ja varmasti suosituin.

Tunnit siis suunnitellaan Les Mils organisaatiossa ja vetäjät koulutetaan jokaiseen ohjelmaan joten tunnit aina samanlaisia joka paikassa, ohjelma muuttuu aina 12 viikon välein eli on vaihtuvuutta.

Itse tykkään pumpista ja balancesta. Käynyt tunneilla jo vuosia.

Joskus vaihdoin salia ja menin tavalliselle pump tunnille. Ei ollut ´mistään kotoisin kun tottunut tuohon Bodypumppiin. Vaihdoi takaisin ketjuun jossa Les Mils edustettuna.

Vierailija
15/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko ihmisillä liikaa painoa tai liian vähän - oma asiansa. Sama juttu liikeratojen kanssa, ei ärsytä mutta säälittää että tekevät itselleen hallaa eikä hyötyä. Ja tosiaan ohjaajan pitäisi puuttua vääriin liikeratoihin!

Sen sijaan ärsyttää ne, jotka tulee tankoa purkamaan siihen painotelineen eteen. Tankoa viuhkitaan kuin jota tahtikeppiä, homma on vaarallista ja ollaan muiden tiellä! Tanko kuuluu purkaa siella maantasossa omalla paikallaan, eikä tulla siihen ilmaan pyörittelemään perkele. Useamman kerran oon meinannu saada tangosta päähän.

Vierailija
16/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku haukottelee???

Vierailija
17/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin pumppia joskus 10 vuotta sitten ja meinasin aloittaa uudelleen nyt syksyllä. Mutta ei ehkä kannatakaan... En kuitenkaan osaa käyttäytyä siellä oikealla tavalla :-(

Vierailija
18/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjät.

Ne menee yleensä ihan taakse, sieltä on kätevä ilmeisesti muita katsella. Ärsyyntyvät kaikesta ja kaikista (myös ohjaajan tekosista) ja marmattavat toisilleen näistä asioista. Uhkaavat jopa lopettaa koko jumpan kun niin ärsyttää, mutta silti tulevat tunnollisesti tunneille kyttäämään.

Vierailija
19/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjät.

Ne menee yleensä ihan taakse, sieltä on kätevä ilmeisesti muita katsella. Ärsyyntyvät kaikesta ja kaikista (myös ohjaajan tekosista) ja marmattavat toisilleen näistä asioista. Uhkaavat jopa lopettaa koko jumpan kun niin ärsyttää, mutta silti tulevat tunnollisesti tunneille kyttäämään.

ja ne jotka kyyläävät uutta harrastajaa ja naureskelevat jos uusi nyt ei täydellisesti osaa. Syy miksi menin viereisen kaupungin tunneille kun en vain kestänyt yhtä akka porukkaa. Pahimmillaan osoiteltiin 'huomasiks, toi teki taas väärin'. Argh.

Vierailija
20/24 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yks nainen tekee hauiskääntöä. Sillä on vähintään vitoset tangossa ja heiluu kuin heinämies. Hauis tuskiin tekee työtä lainkaan. Ei nyt sinänsä ärsytä mutta jotain surkuhupaisaa siinä on.