Poikien vaatteet ovat rumia jo 98cm alkaen
Miksi poikien vaatteet ovat enimmäkseen todella rumia? Karmeita värejä, rumia kuvia, kummallisia malleja. Tarjolla on synkkiä sävyjä ja lähinnä mädäntyneen sävyisiä oransseja ja vihreitä, kuvina jotain hirviöitä tai sekavia kirjainyhdistelmiä.
Yritin ostaa alle 3-vuotiaalleni syysvaatteita mutta jäivät kauppaan. Sehän pelkää niitä hirviöitä ja robotteja!
Oletteko muut tyytyväisiä pienten poikien vaatetarjontaan?
Kommentit (44)
mutta paljon on tuota tummansinistä ankeutta ja sitten noita rumia myrkkyvärejä.
minä halaisin kirkkaan keltaista ja punaista, raikkaan vihreää. Kivoilla kuvioilla tai ilman.
lisäksi poikien vaatteiden valikoima on puolta pienempi tyttöjen vastaavaan verrattuna. Kaikille pojille farkkuja, synkkiä värejä ja muutenkin ankeaa meininkiä. Tylsää!
onneksi nykyään voi tilata netin kautta...
Onko se todella niin? Oma poika on vasta 9kk, mutta kummipojille vaatteita ostaessa olen törmännyt samaan. Luulin, että en vain tiedä paikkoja, kun omaa lasta ei ole ollut. Voi itku!
tyttöjen puolelta löytyy värikästä, mutta 5-vuotias poikani on jo tarkkana, että ei saa olla rimpsua, tyttömäistä kuviota tai glitteriä yhtään.
Meillä on pojat 3v, 5v ja 7 v ja heille löydän aina kivoja vaatteita. Värit, kuvat jne ovat sellaisia mistä pojat tykkäävät. Lisäksi ovat lapsien vaatetta, ei aikuistyyliä minikoossa. Tytöille löytyy ihan vauvasta alkaen vain "pikkuaikuis" vaatetta. Meillä tytöt 8kk ja sitten 9v, eikä heille löydy tyttömäistä vaatetta, vaan aikuismaista ällötystä vain.
Anttila (Esprit), Halonen, Sokos, Benetton, Jesper Junior ja Stockman ainakin myyvät ihan kivoja vaatteita.
Mutta miksi näitä kaikkia on tarjolla, jos niistä ei kukaan tykkää? Tykkääkö ne isommat pojat itse?
Tälle pienelle olen ostanut jotain tyttöjen osastola, kun ei itse vielä protestoi vaan pistää tyytyväisenä päälle.
Muuten, mistä tilaat kivoja poikien vaatteita, 5?
t. ap
ei löytynyt mielesitä sille, ei kyllä juuri mullekaan. Ja on siis kotimaan lisäksi etsitty 3 eri maasta kesälomalla, tietty jotain löytyi, mutta hyvin vähän ( ja nekin " kai nää sit on ok, kun ei parempia löydy)
poikasi tulee 7-8-v ikään! Ei meinaa enää löytyä mitään:((. Tummia värejä pelkästään. En ollut löytää paitaa pojalle kouluvalokuvausta varten. Pikkuveljelle, 4v, löytyy vielä vaikka mitä.
päälleen hirviöpaitoja, urheilumerkki-vaatteita, oransseja ja ruskeita vaatteita, jos niin haluavat. En koe kyseisiä vaatteita rumiksi ja jos lapset tykkäävät, niin mikäs siinä
Just eilen pyörin Stockalla ja ihan samaa synkkyyttä, rumuutta ja farkkuja sielläkin oli tarjolla ja sama homma ed. vkolla Sokoksella ja Anttilassa. Jesper Junior vielä käymättä.
/ap
Ja missä olet käynyt niitä katselemassa? Kun esim. H&M:ssä on niiden hirviövaatteiden lisäksi ihan yksivärisiä tai raidallisia perusvärisiä paitoja, kunhan katsoo niihin vaaterekkeihin eikä vaan niille tarjouspöydille. Samoin Benettonilla tai Timberillä, han vaan raitaa tai yksivärisiä. Ja housuiksi tavallisia farkkuja tai verkkareita.
Ja kokoja on ihan sinne 160cm saakka.
itse suosin näitä pojillani. Sekaan ostetaan H&M:lta juuri jotain raitapaitoja ja pikeepaitoja, housut yleensä Espritiä, takit Ticketin tai PO.P:n ... Legolta löytyy myös värikästä. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että suuri osa poikien vaatteista on rumia, ihan jo 92 cm koosta alkaen ja 134 cm koosta alkaen valikoima vaan pahenee. Ankeita värejä, rumia printtejä jne.
Mä olen löytänyt nyt 8-vuotiaalle pojalleni aina kivoja vaatteita, kyllä pojallekin löytyy.
Tosin täytyy myöntää että tytölle on aina ollut helpompaa ostaa vaatteet, ennemmän valikoimaa.
Ostin pojalle (92cm mutta isompiakin kokoja löytyi, tuo 92 oli se mistä alkoivat) mm. oranssin, keltaisen, sähkönsinisen jne. paidan ja kuviot olivat mm. surffaaja, dinosaurus jne.
Just eilen pyörin Stockalla ja ihan samaa synkkyyttä, rumuutta ja farkkuja sielläkin oli tarjolla ja sama homma ed. vkolla Sokoksella ja Anttilassa. Jesper Junior vielä käymättä. /ap
nettikaupan synkkiä vaatteita :p
http://www.esprit.fi/?LKZ=FI&mc=promotion.comefrom.esprit.com
jotain ihme puuhapetejä yms välillä, sanoisin että esim name it tekee kivoja iloisia vaatteita, samoin minymo, itse tykkään mm. linuslotta.comista tilailla, huolimatta siitä ärsyttävästä mainoksesta :)
loppujenlopuksi parhaat vaatteet saa kyllä tanska-ruotsi suunnalta :)
Just eilen pyörin Stockalla ja ihan samaa synkkyyttä, rumuutta ja farkkuja sielläkin oli tarjolla ja sama homma ed. vkolla Sokoksella ja Anttilassa. Jesper Junior vielä käymättä. /ap
nettikaupan synkkiä vaatteita :p <a href="http://www.esprit.fi/?LKZ=FI&mc=promotion.comefrom.esprit.com" alt="http://www.esprit.fi/?LKZ=FI&mc=promotion.comefrom.esprit.com">http://www.esprit.fi/?LKZ=FI&mc=promotion.comefrom.esprit.com</a>
pikkupoikien sivulle
http://www.esprit.fi/Shop/HtmlOverAction/fi/kids_mini_kids_mini_boys_pa…
Meillä on poikia koossa 80-122 cm ja kaikille löytyy kivoja, tänä syksynä olen löytänyt isoimmallekin kaikkea ihanaa mistä olen tosi mielissäni. Enimmäkseen ostan ulkomaisista nettikaupoista, lempparina ehkä Boden tällä hetkellä. Mutta ihan H&M:lläkin on minusta kivoja.
ihan samaa asiaa. Tytöille on ihania mekkoja ja arkivaatteetkin on nättejä kuin mitkä. Pojille saa vaan hemmetin rumia ja kivojen juhlavaatteiden löytäminen on yhtä tuskaa.