Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

korvien humina

Vierailija
15.08.2009 |

oliskos kellään neuvoja miten saada korvien humina lakkaamaan? minulla nyt muutaman päivän ajan korvissa humissut ja olo sen vuoksi alkaa olla sietämätön! aiemminkin minulla huminaa ollut ennnen flunssan alkua, mutta nyt ei flunssaa näy ja korvat sen kuin vaan humisee!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pari vuotta sitten, olin käynyt uimassa järvessä viikkoa aiemmin ja yhtäkkiä korvani alkoivat humista. Menin lääkäriin ja heh, mulla oli korvatulehdus.

Käväisepä tarkastamassa tilanne lääkärin pakeilla.

Vierailija
2/4 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on Menieren tauti. Toivottavasti et saa sitä. Ootko ollut altistunut melulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan heräsin ja huomasin että taas korvat on lumpsahtanut lukkoon ja humisee. en ole uimassa käynyt enkä omasta mielestä suikussakaan vettä korviin saanut. ite ajattelin josko tämä humina saattaisi johtua pöytätuulettimesta jonka mies oli jättänyt yöski puhaltamaan...en tiijä, inhottava vaiva kuitenkin. täytyneen käydä maanantaina lääkärissä jos ei ala helpottamaan!

kiitos vastauksista

ap

Vierailija
4/4 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla useita, eikä edes vaarallisia. Itselläni oli punoittava korva, ei kuitenkaan annettu lääkitystä varsinaiseen korvatulehdukseen. Korvakäytävässä oli myös hieman vaikkua. Nämä aiheuttivat huminaa, joka tuntui rytmikkäältä kuin sydämensykkeen mukaan korostui ja hieman vaimeni. Lääkkeeksi Ceridal öljyä suihkutettavaksi korvakäytäviin. Auttoi!

Käsittääkseni korvien huminassa voi olla kyse myös kohonneesta verenpaineesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi