Jep. BB-Kätlinin tissit nähty (linkki)
Kommentit (42)
Testatkaapa ite, miten varmasti valtaosalla teistäkin rinnat "häviää", kun nostatte ne tollai ylös! Ei nuokaan varmasti ihan mitättömät ole, kun asento on normaali...
lihavalla ei olisi kunnon rintoja (pl. rintasyövän jäljiltä)
olen ainakin kerran nähnyt todella lihavan naisen, jolla oli hyvin pienet rinnat. Oli kyllä hieman oudon näköistä, mutta kyllä niitäkin löytyy.
vaan sitä, että ei tarvitse olla lihava jotta voi olla isot rinnat.
Tietysti hoikalla ja sellaisella jolla on alhainen rasvaprosentti on pienet tissit, toki poikkeuksiakin on, mutta noin 99% isotissisistä mammoista on niitä joilla on ylikiloja ja makkaroita muutenkin.
Kumpi on sitten kauniimpaa, sehän on makuasia, toinen tykkää pienestä ja sievästä, toinen taas muhkummasta.
Aina on miehetkin tykänneet, siis ne jotka niiden kanssa on lähempää tuttavuutta tehneet. Itsekin tykkään. Ovat kätevän kokoiset. Eivät ole tiellä nukkuessa tai jumpassa tai muutenkaan.
Teininä toivoin isompia, mutta sen jälkeen nämä on riittäneet hyvin.
Ja kyllä pienet ne on, mutta ei pienissä rinnoissa vikaa ole :)
että oletteko tosiaankin aikuisia ihmisiä jopa äitejä??? Uskomattomia ihmisiä. Mitä ihmeen väliä sillä on minkälaiset rinnat jollakin on, ei pienirintaisuus tai lähes rinnattomuus tee ihmisestä huonompaa. HYI HÄVETKÄÄ juttujanne!
rinnat. Söpö aksentti, kauniit hymykuopat, nätti noin yleensä. Persoonallisuudesta en vielä kauheesti tiedä, mutta positiiviselta ja iloiselta vaikuttaa. Kadi kakkonen ehkä.
ennen kun näin kuvan jotain luurankoa, joka oli muutenkin karmean näköinen. Hieman huvitti, kun kuvissa olikin sitten hoikka nätti nuori nainen, jolla oli nuoren tytön rinnat.
Itse olen niitä naisia, joilla oli nuorena ja hoikkana c-kupin ja myöhemmin d-kupin rinnat, ja kyllähän ne hyvin hoikassa ruumiissa herättivät kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Nyt parikymmentä vuotta vanhempana, useamman imetyksen jälkeen, ja muutaman ylikilon kanssa, voi kyllä ihan reilusti myöntää, että tuo kuvassa oleva tyttö kyllä varmasti vanhenee kauniimmin kuin minä. Ja nytkin siis on ihan hieno kroppa.
eikä naamakaan sen parempi, ei kai kukaan aikuinen mies tuollaisen perään kattele! Yäk,hävetkää!
Niin on kaunis ja hyväkroppainen vaatteet päällä ja ilman. PANISIN!
Mun käsityksen mukaan just tän tyyppisillä naisilla on aina vientiä.
itsekin olen, mutta yksikään ei ole noin rinnaton, suurimmalla osalla on b tai c. Ja yksikään ei ole edes pyöreä. Aika rinnaton tuo Kätlin on, toki kasvoistaan kaunis. Hyvä silti, että hyväksyy itsensä, vaikka ei olekaan rintoja paljoa. En itsekään pidä ylisuurista rinnoista, mutta jos rintoja ei ole naisella, on se vähän puutteellista.
kiitti v***sti. mulla suht saman kokoiset. Kukaan KOSKAAN valittanut. Lähinnä perään miehet on perään itkeneet..
jos Kätsy voittaa sen 50000e niin jo kohta saamme seiskasta lukea Kätsyn silikoneista kuvien kanssa.
ei edes ole vielä kovin pieni rintainen. veikkaisin B:tä.
Jos hän on pienirintainen tai jopa "lauta"/"rinnaton", niin en tosiaan tiedä mikä minä olen.
Olen nimittäin selkeästi hoikempi ja pienirintaisempi.
Ei kaikkien tarvitse olla Pamela Anderssoneja.
lihavalla ei olisi kunnon rintoja (pl. rintasyövän jäljiltä)