Jos sinun lapselle ei saa puhua Jeesuksesta
niin minun lapselle ei saa puhua homoseksuaalisuudesta
Kommentit (53)
Minä uskon, että Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmisille. Se sisältää käskyjä ja kehotuksia joiden tarkoitus on suojella ihmiskuntaa. Homoseksuaalisuutta on tutkittu, mutta tutkimuksissa ei ole löydetty ns. homo-geeniä. Ainoastaan on todettu, että mitä enemmän lapsella on veljiä, sitä todennäköisemmin hän on homoseksuaali. Sitä en tiedä, kuinka suuri tai luotettava tämä tutkimus on ollut. Homotutkimusta vastustetaan ankarasti, koska pelätään sen heikentävät homojen oikeuksia. Siksi vain sitä tukevat tulokset julkaistaan. Homous on todennäköisesti asia, johon ihminen ei voi itse vaikuttaa. Silti Raamatussa homosuhteet tuomitaan. Minä kunnioitan enemmän Jumalan mielipidettä asiasta kuin yleistä mielipidettä, jota on varsin helppo muokata median avulla.
Minä kunnioitan enemmän Jumalan mielipidettä asiasta kuin yleistä mielipidettä,.
Mutta kas kummaa, sitten kun Raamattua ruvetaan oikein tosissaan pläräämään uskiksen kanssa suurennuslasin kanssa, huomataan, että toisin paikoin Raamatusta on totta joka lause ja toisin paikoin siitä ei ole totta paljon mitään. Tai ainakaan sitä ei tarvitse ottaa mitenkään huomioon omassa elämässä.
Kerrotko miten jumala voi rakastaa jokaista ihmistä sellaisena kuin on, mutta ei kuitenkaan hyväksy homoseksuaalisuutta. Eikö se ole juuri sitä että ei rakasta sellaisena kuin on?
ärsyttää nämä Jumala vs. homot -keskustelut. Jumala voi rakastaa ihmistä, mutta ei syntiä. Ei kai Jumala hyväksy homoseksuaalisuutta kun se raamatun mukaan on Jumalalle kauhistus? Ei Jumala hyväksy syntiä.
ja homoseksuaalisuudesta sillä tavoin, että Jumala rakastaa jokaista ihmistä, yhtä paljon, riippumatta siitä millaista syntiä tai taipumusta hänellä on. Jumala ei hyväksy homoseksuaalisuutta. Tällainen ihminen voi muuttua tai hyväksyä sen, että hän ei voi toteuttaa taipumustaan.
Miten selität sen, että suurin osa ei voi eikä edes halua muuttua tai hyväksyä sitä, että ei voisi elää haluamallaan tavalla? Valtaosa näistä vähemmistöistähän elää juuri päinvastoin kuin opetat. Miten lapsesi osaa suhtautua tällaisiin ihmisiin?
mutta opetan, että ne on satuhenkilöitä.
Homous on äärettömän vastenmielistä ja rumaa -ja ihana on kun se on Jumalaniin mielestä niin .Ihmiset ovat niinkin sadussa "keisarin uudet vaatteet",kukaan ei halua myöntää homouden vastenmielisyyttä ja luonnottomuutta ettei vain tulisi tuomitseminen tyhmäksi ja suvaitsemattomaksi .Koskahan ilmestyy se lapsi joka huutaa koko maailmalle 'mutta eihän sillä ole vaatteita ensinkään ' eli kuinka typerää on suitsuttaa epänormaalia homoseksuaalisuutta ja siihen liittyen muita vääriä seksuaalisuusen ilmentymiä
Eila kirjoitti:
Homous on äärettömän vastenmielistä ja rumaa -ja ihana on kun se on Jumalaniin mielestä niin .Ihmiset ovat niinkin sadussa "keisarin uudet vaatteet",kukaan ei halua myöntää homouden vastenmielisyyttä ja luonnottomuutta ettei vain tulisi tuomitseminen tyhmäksi ja suvaitsemattomaksi .Koskahan ilmestyy se lapsi joka huutaa koko maailmalle 'mutta eihän sillä ole vaatteita ensinkään ' eli kuinka typerää on suitsuttaa epänormaalia homoseksuaalisuutta ja siihen liittyen muita vääriä seksuaalisuusen ilmentymiä
Uteliaisuudesta, tuliko parempi olo kun vyörytit tämän viharyöppysi homojen niskaan?
Eila kirjoitti:
Kultahihhuli pieni: homous on luonnollista ja se ei ole ihmisen oma valinta. Vastenmielinen olet sinä, usko pois.
Satuolentoihin uskominen taas on ihan vitun typerää puuhaa.
Mitenkähän lasten kanssa tämä jeesustelu oikein nyt sitten onnistuu, kun olin peruskoulussa 80-luvulla, ja jo silloin ei koko koulussa ollut yhtään oppilasta, joka olisi uskaltanut julkisesti sanoa olevansa uskovainen?
Itse kerron tuntemilleni lapsille asiat niinkuin ne ovat. Heidän vanhemmistaan välittämättä. Eli Raamatussa pidetään homoutta irstailuna joka on Jumalan mielestä syntiä ja iljettävää. Ja josta pitää pyrkiä eroon.
Keŕron myös että Jumala on olemassa ja häneen uskovat pelastuu.
Jotkut entisistä tuttavista ei käy luonani lastensa kanssa mielipiteeni takia. Huvittavaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kerron tuntemilleni lapsille asiat niinkuin ne ovat. Heidän vanhemmistaan välittämättä. Eli Raamatussa pidetään homoutta irstailuna joka on Jumalan mielestä syntiä ja iljettävää. Ja josta pitää pyrkiä eroon.
Keŕron myös että Jumala on olemassa ja häneen uskovat pelastuu.
Jotkut entisistä tuttavista ei käy luonani lastensa kanssa mielipiteeni takia. Huvittavaa sekin.
Raamattu on ihmisten kirjoittama satukirja jota ei kannata ottaa liian vakavasti. Muuten käy kuten sinulle on käynyt: olet muuttunut sekopääksi.
Jumalaa ei myöskään ole olemasa eikä pelastusta jne sontaa.
En käy minäkään hihhulien luona vaikka he huvittavia mielipiteineen toki ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
kaksi naista voi mennä naimisiin (etenkin jos lapsi kysyy asiasta)?
Älkää yrittäkö rinnastaa homosuhteita kunnialliseen miehen ja naisen avioliittoon.
Yritetäänpä. Ja miksi emme rinnastaisi.
Kerrotko miten jumala voi rakastaa jokaista ihmistä sellaisena kuin on, mutta ei kuitenkaan hyväksy homoseksuaalisuutta. Eikö se ole juuri sitä että ei rakasta sellaisena kuin on?