Miten eroon sokeririippuvuudesta?
Huoh....minulla taitaa olla pahanlainen sokeririippuvuus :(. Olen lihonut kesän aikana 4 kiloa ja ihan siksi, että minun täytyy saada säännöllisin väliajoin sokeria (=jäätelöä, karkkia, kuivattuja hedelmiä jne.).
Nyt päätin tehdä lopun moisesta. Hiilarit viehättävät minua muutenkin liikaa, joten päätin aloittaa uuden elämän karppaamalla. Kävin Karppaus-sivuilla ja kalorilaskuriin syöttelen syömiseni. Yritän tälla tavoin eroon sokerista. Aloittelen alle 50g hiilareita/päivä, myöhemmin lisään siihen hyväkarppi-rajaan.
Eihän tästä nyt muuteen mitään tule! Päätä särkee makeanpuute ja siinähän se kierre onkin sitten valmis.
Tukekaa mua : )
Kommentit (22)
Aiheuttavat suolistosyöpää. Pepsi maxissa käytettävä aspartaami aiheutti sen, että isältäni leilattiin paksusuoli kokonaan pois. Oli pepsi maxin suurkuluttaja. Itsellänikin ehti tulla sulistosta verta, mutta lopetin käytön ajoissa ja suolen vuoto lakkasi myös. Vesi ja kivennäisvedet limujen tilalle. Lisäaineita ja myrkkyjä niissä "light"-versioissakin on. Estävät laihtumisen yhtälailla. Hampaat kestää vähän paremmin.
Pepsi next olisi parempaa, kun siinä on steviaa ja _nykyään_ 2013 lähtien aspartami jätetty pois.
http://www.varputavi.com/pdf/irtisokerista.pdf