Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuplaleveä peitto vai kummallakin oma normaalileveä? Kumman kannalla?

Vierailija
25.08.2009 |

Kommentit (43)

1/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muodokkaita" vai jotensakin tavallisia kansalaisia?

Vierailija
2/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten mä olisin joka yö ilman peittoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mun mies olisi ilman peittoa joka yö :)

Vierailija
4/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nukkua saman peiton alla.

Vierailija
5/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voi tulla kiskomistaisteluja kun kumpikin unissaan nyhtää peittoa

Vierailija
6/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vuosia tuplaleveä, mutta se oli aina aika ongelmallinen etenkin lasten syntymän jälkeen.

Esimerkiksi kun siihen sänkyyn könyää yöllä muutama muksu ja toisen vanhemmista pitääkin siirtyä sohvalle niin ei voikaan ottaa peittoa mukaan.

Tai meillä, mä olen hirveä vilukissa ja mies taas kuumaverinen ja nukkuisi mielellään pelkällä pussilakanalla, niin tuplaleveän kanssa sekin oli ongelma.

Ja vielä kun meillä on koira, joka myös hyppää yöllä sänkyyn niin eihän sitä peittoa saa vedettyä sen koiran alta ja itselle jää sellanen pieni kulma peitosta.

Nyt meillä nukutaan paremmin kun on omat peitot.

Vierailija
7/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää nukkua kiinni kenessäkään ja haluan kierittää peiton alleni ja ympärilleni

Vierailija
8/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin kokea saman kohtalon 3:n kanssa jos ei olis omaa peittoa... Ja joskus käy siltikin niin, kun mies on omansa pudottanut lattialle ja alkaa kiskomaan mun peittoa. :)

Vierailija
9/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaan tykätään nukkua saman peiton alla. SÄnky 200x189 ja täkki 260x220

Plussia:

-Helppo päästä lähelle nukkumaan

- tarpeeksi ison täkin kanssa voi nukkua eriläänkin

-Lapset tykkää, kun saa ison teltan

-Helppo pedata sänky

-Vain yksi pussilakana: aina samaa sarjaa keskenään

Miinuksia:

-Hiton iso käsitellä, nin pesun jälkeen kuin täkin päälle laittaessa

-Iso täkki ei mahdu tavalliseen pesukoneeseen

-Ei voi tehdä itse yhdestä palasta, kun noin leveää kangasta ei ole.

- Pikkuvauvan kanssa oli joskus hankala, kun vauva meinasi jäädä peiton alle. Vedinkin vauvan aina omalla täkllään ylöspäin tyynyjen väliin.

Vierailija
10/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nukutaan kumminkin yhdessä sen yksittääisen peiton alla. Ehkä tupla olis meille hyvä, mutta ei jaksa ostaa kaikkia uusia pussilakanoita...

Vierailija
11/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on vauvat nukkuneet välissä, nyt taas kahden kesken. Hyvin riittää peittoa molemmille ja mukava kun pääsee helposti kainaloon :)

Vierailija
12/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveästä peitosta riittää kiskottavaa molemmille :)

saisin kokea saman kohtalon 3:n kanssa jos ei olis omaa peittoa... Ja joskus käy siltikin niin, kun mies on omansa pudottanut lattialle ja alkaa kiskomaan mun peittoa. :)

Vierailija
13/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut vähän siihen tulokseen, että jos olisi ostetu kaksi, niin nyt vanhempia pussilakanoita voisi siirtää vieraslakanoiksi, mutta nyt pitää ostaa erikseen. Tämä on ainut syy, miksi kaksi olisi ollut parempi. Eikö ole jotenkin etäisempää nukkua eri peiton alla? Minä pyörin sängyssä kaheasti ja jamuan sen peton kanssa. Siinä kävis varmaan niin, että oma peitto ois lattialla ja miehen peitto mun kainalossa tai jotain.. Tämä iso pysyy hyvin paikallaan, kun mies pitää omasta reunastaan kiinni. :) Joskus kun jossain kylässä on nukuttu kahdella peitolla niin mies on yöllä herättänyt, kun mulla on ollu molemmat peitot, tyyliin toinen alla ja toinen päällä. Iso peitto vaan pysyy paremmin paikallaan varmaan jo senkin takia että sitä ois tosi raskas melkkuuttaa.

Vierailija
14/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttiin. Omat on paremmat meille. Lähelle pääsee silti helposti jos on halu ja tarve :D

Vierailija
15/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että Suomessa on oletuksena parisängyissä kaksi sinkkupeittoa, mitä ulkomaalainen mieheni ei voinut käsittää ollenkaan. Nyt meillä on 140cm leveässä sängyssä 220x240 kokoinen peitto, ja hyvin riittää. En vaihtaisi sinkkupeittoihin; joskus kylässä joudutaan nukkumaan niiden kanssa ja ikävää on. Nukumme aina lähekkäin, eikä sinkkupeiton alle kaksi vilukissaa mukavasti mahdu.

Vierailija
16/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on molemmille oma tuplaleveä peitto :D

On mihin kääriytyä, eikä tarvi peitosta tapella.

Mä varsinkaan en ole edes laaja ihminen, mutta tämmönen heinäseiväs nyt onkin viluisempi kuin vähän lihaisampi tyyppi ja tarvii paljon lämmikettä :P

Vierailija
17/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään kiskomistaisteluja. Mökillä meillä on omat ja siellä onkin ihan orpo olo.

Ja me ollaan sellaisia "muodokkaita"

Vierailija
18/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaan mies on nukkunu osan kolmesta odotusajasta omalla normipeitolla kun ite tykkäsin laittaa sitä peittoa tueksi selän taakse tms. Sama kanssa jos joskus vauva on nukkunu vieressä niin on ollu eri peitot.

Mutta muuten ihan yhteisellä isolla peitolla ollaan menty ja hyvin pärjätty ;D Yleensä ku ukko menee pariki tuntia mua aiemmin nukkumaan niin mie saan kiskoa sitä peittoa sitten itelle ku ottanu semmosen haliotteen siitä, mutta yöllä jaetaan kristillisesti =D

Ihana päästä kirjaimellisesti toisen iholle vaikka keskellä yötä ilman että kylmää ilmaa tulee peiton alle.

Vierailija
19/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku rajansa läheisriippuvaisuudella.

Vierailija
20/43 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään olla lähekkäin, mutta varsinaisesti nukkua ei tykätä ihan kiinni toisissamme. Sänky osittain juuri sen takia iso. Hotellissa oli sikapieni parisänky ja me tapeltiin yöllä. Vitutti kun toinen käänsi kylkeä, niin toinen heräsi ja ahdisti kun toinen oli ihan kiinni, mä en saa niin unta. Mun on otettava mun oma asento ennenkuin uni tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi