Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea sellaista Linda Lampenius on saavuttanut, johon sinä et ole yltänyt?

Vierailija
25.08.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oppinut soittamaan viulua

- oppinut soittamaan viulua kyykyssä

- esiintynyt Baywatchissa viulua soittamassa

- esiintynyt Playboyssä pukeutuneena viuluun

Mää osaan soittaa vain kotitarpeiksi pianoa. Pystyn soittamaan sitä kyllä hetken aikaa kyykyssä, jos kovin paljon ei tarvii pedaaleita käytellä.

Ammattiasioissa olen pärjännyt oikein kivasti, mulla on iloisesti hymyilevä fiksu mies kuten hänelläkin, olen saanut olla työmatkoilla enemmän kuin riittävästi, olen asunut ulkomailla ja - tadaa - mulla on kolme lasta! :D

Niin että pahimmat takaiskut taitaa olla nuo Baywatch- ja Playboy-jutut, mua ei varmasti olis huolittu kumpaankaan.

Vierailija
2/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oppinut soittamaan viulua

- oppinut soittamaan viulua kyykyssä

- esiintynyt Baywatchissa viulua soittamassa

- esiintynyt Playboyssä pukeutuneena viuluun

Mää osaan soittaa vain kotitarpeiksi pianoa. Pystyn soittamaan sitä kyllä hetken aikaa kyykyssä, jos kovin paljon ei tarvii pedaaleita käytellä.

Ammattiasioissa olen pärjännyt oikein kivasti, mulla on iloisesti hymyilevä fiksu mies kuten hänelläkin, olen saanut olla työmatkoilla enemmän kuin riittävästi, olen asunut ulkomailla ja - tadaa - mulla on kolme lasta! :D

Niin että pahimmat takaiskut taitaa olla nuo Baywatch- ja Playboy-jutut, mua ei varmasti olis huolittu kumpaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisenä. En tosin haluakaan "yltää" tähän suoritukseen.

t.og teiniäiti joskus aikoinaan

Vierailija
4/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että kukaan ei maksaisi siitä että kuulisi mun soittavan viulua tai saisi julkaista mun alastonkuviani lehdessä. Kukaan ei myöskään ostaisi yhtään lehteä siksi että minä olisin kannessa.

Eikä kukaan ole koskaan vaivautunut aloittamaan minusta ketjuja av:lla, mistä olen kyllä hyvin iloinen.

Vierailija
5/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playboy malli, en edes entinen sellainen;) Mutta minulla on kolme lasta ja kaksi niistä on poikia, joten Linda hopi hopi...

Vierailija
6/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyyhän meidän päiwän lindat saada! :D

Vierailija
7/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- silikonirinnat

- monta kihlausta

- Playboykuvat (joista itki lehdessä että tuntuipa pahalta käydä kaupassa kun joku ruma äijänrötäle tahmatassuillaan sitten kuolasi hänen kuviensa kimpussa)

Kohtiin 1 ja 2 uskoisin yltäväni jos haluaisin, kohtaan 3 en.

Vierailija
8/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainut ruotsalaisen miehen

tavannut Peter Nygårdin (vai mikä hänen nimensä nyt onkaan...)

Vierailija
9/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda

- osaa soittaa viulua; minä en

- saa tehdä työkseen sitä, mitä eniten rakastaa; minä en

- on päässyt omalla alallaan huipulle; minä en

- on saanut kokeilla kaikkea itseään kiinnostavaa; minä en

- on menestynyt myös näissä "harrastuksissaan" poikkeuksellisen hienosti (mallina tunnetuimmille muoti- ja lifestylelehdille, muotimerkkien keulakuva, näytellyt Hollywood-sarjoissa, ajanut rallia, päässyt kaupunginvaltuustoon); minä en lukuunottamatta nuoruudessani voittamiani pikkukilpailuja ratsastuksessa

- on nähtävästi selvinnyt vuosikymmeniä kestäneistä syömishäiriöistä ja masennuskaunista; itse en ole kokenut noita, mutta en usko, että jaksaisin, jos jatkuneet monta kymmentä vuotta

- on onnistunut säilyttämään nauravan, sinisilmäisen ja hyvän luonteen kaikesta kohtaamastaan pahasta huolimatta; itse olen myös kaikkea edellä olevaa enemmän tai vähemmän, mutta tiukkaa tekee oman itsensä suojeleminen, vaikkei ole ollut kotimaansa inhokki

Vierailija
10/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on mummoaiti, mina en. Tuon ikaisena lapseni ovat jo noin 10-vuotiaita.

Mutta viulua han kylla osaa soittaa. Yksi lastenhoitajamme oli jo vuosia soittanut viulua, niin oli se vaan aika pahan kuuloista. Kun sitten vertasin Lindan soittoon, niin oli kylla aivan eri tasoista :)

Eniten kylla ihmettelen sita, etta jos nainen on noin lahjakas, niin miksi ihmeessa pitaa pukeutua pvc-pukuun ja naytella tisseja ja hapyhuulia? Olisi muutenkin parjannyt hyvin..

Vierailija
11/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään näitä näennäisiä ristiriitoja.

Linda on syntynyt ja kasvanut taiteilijaperheessä ja hän on koko elämänsä nähnyt, kuinka hänen vanhempansa ovat arvostettuja taiteilijoita, vaikka he ovat tehneet monia eri asioita: näytelleet, laulaneet, esiintyneet komedioissa, vakavissa draamoissa, vaatteet päällä, alasti, ohjanneet, säveltäneet.. Mitä erinäisimpiä juttuja ja silti säilyttäneet oman itsensä.

Linda oli soittanut vain klassista viulua yli 20 vuotta, kun hänelle ehdotettiin kevyttä musiikkia. Linda ajatteli, että miksi ei, se voisi olla kiva musiikin harrastusmuoto ja lähti tietoisesti mukaan viihdebisnekseen - popmusiikkiinhan liittyy olennaisesti seksikkyys ja erilaiset roolit ja show't.

Sitten tarjottiin mallintöitä ja Linda lähti siihen mukaan. Se kiinnosti ja oli jotain erilaista, ja miksei hän voisi sitä kokeilla?

Ja paljon muutakin on tehnyt.

Kaikilla ihmisillä on eri puolia ja useampia kiinnostuksen kohteita. Harvalle tarjotaa yhtä paljon mahdollisuuksia kokeilla vaikka mitä kuin Lindalle. Ja hän taas on tottunut siihen perhepiirissään, että voit kokeilla kaikkea ja leikkiä rooleilla ja silti säilyttää itsesi.

Vierailija
12/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa olen kirjeenvaihdossa.

Vierailija
13/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiiiiiiiiiiiin katkera!!!! Yhyyy!!!!! XD

Vierailija
14/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe kirjoittelevani itseni kanssa, vaikka täällä kommentoinkin.

Linda on valkaissut hiuksensa vitivalkoisiksi.

Itse en ole mennyt niin pitkälle kertaakaan.

Vierailija
15/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ole julkkis, mutta ihan hyvä kirjeenvaihtotoveri :-)

Vierailija
16/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen on elämässä on jotakin ainutlaatuista

lastenhoitajan/ au pairinkin olemme saamassa- en ole kade

moni uraohjus maksaa kovan hinnan menestyksestään- en kadehdi sitäkään

Vierailija
17/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiesit, mihin viestiin viittasin? -16

Vierailija
18/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainottomuutta, masennusta ja syömishäiriön.

Vierailija
19/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelupalstoilla. Vinkki kaikille, jotka haluavat sinnitellä julkisuudessa: blogi on fiksumpi tapa.

Vierailija
20/21 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä peittoan Lindan ihan kaikessa.

...NOT