koosta 42/44 kokoon 34/36 laihduttanut paikalla hetken -jos haluat kysyä jotain
Kommentit (46)
ja painoa tällä hetkellä 53kg. Ihan normaalipaino talvella, kun en niin paljon fillaroi, on 56-58kg, tuolloin lihastakin on enemmän. Aloituspaino oli 71kg. Itse sain vinkin eräältä kovaa treenaavalta naiselta, että heitä puntari mäkeen, sillä ei tee mitään, koska kun lihasta alkaa kertymään, apinokin nousee :) vaatteista huomaa parhaiten tulokset.
vaikka pituutta on 168 cm vain. Kun painoin 64 kg, niin appiukko sanoi jo anorektiseksi ja 56 painaessani en muuta kuullutkaan kuin, että kunka laihan oln ja olenko sairas. Juu ja nyt painan liikaa mutta johtuu siitä, että vuosi on mennyt vammojen kimpussa :o( Nyt on 3. treeni viikko menossa ja joulukuun puolivälissä tavoitteena mahtua yksiin farkkuihin.
ja painoa tällä hetkellä 53kg. Ihan normaalipaino talvella, kun en niin paljon fillaroi, on 56-58kg, tuolloin lihastakin on enemmän. Aloituspaino oli 71kg. Itse sain vinkin eräältä kovaa treenaavalta naiselta, että heitä puntari mäkeen, sillä ei tee mitään, koska kun lihasta alkaa kertymään, apinokin nousee :) vaatteista huomaa parhaiten tulokset.
vaikka pituutta on 168 cm vain. Kun painoin 64 kg, niin appiukko sanoi jo anorektiseksi ja 56 painaessani en muuta kuullutkaan kuin, että kunka laihan oln ja olenko sairas. Juu ja nyt painan liikaa mutta johtuu siitä, että vuosi on mennyt vammojen kimpussa :o( Nyt on 3. treeni viikko menossa ja joulukuun puolivälissä tavoitteena mahtua yksiin farkkuihin.
Samaa mietin minäkin...
Mulla on kans sen verran paljon lihaksia, että 28 v, 169 cm ja 64-65 kiloisena on saanu välillä kuulla että on kauhea laiheliini :D
Alle 60 kiloisena olisin melkein anorektinen.
Nuorempana mulla oli joku pakkomielle, että naisen pitäis painaa 50-55 kiloa.
En ikinä pääsis siihen tavoitteeseen ilman terveydellisiä haittoja.
vanhat vaattet laitoin kierrätykseen, yhdet housut olen säästänyt :)
Ja niille jotka kauhistelevat painoa, painotan edelleen, että kesä meni ahkerasti liikkuessa, vedin monta kertaa viikossa 35-40km fillarointilenkkejä miehen seurana ja tämähän tietysti pudotti painoa ja lihastakin lähti. Vaakaa en enää edes omista, mulle ei ole tärkeintä kilolukemat, vaan hyvä kunto. Nyt olen taas siirtynyt enemmän salitreeneihin ja toki painoa tulee syksyn ja talven mittaan enemmän, kun lihastakin pikkuhiöjaa (toivottavasti) taas kertyy.
yli 170 senttinen nainen kyllä kuulostaa ja todennäköisesti näyttääkin liian luiselta. Koko 36 jo on ihan suht ok housuissa, mutta olematon yläkroppa tuolla koolla.
yli 170 senttinen nainen kyllä kuulostaa ja todennäköisesti näyttääkin liian luiselta. Koko 36 jo on ihan suht ok housuissa, mutta olematon yläkroppa tuolla koolla.
voi treenaavalla ihmisellä olla todella näyttävä, rasvaprosentti ap:llä taitaa olla vain matala. Kauheaa dissausta kun joku on saanut kroppansa kuntoon, menkää av:n mammat vaan sohvalle syömään suklaata, ei teistä muuhun ole.
Enkä näytä yhtään liian luiselta, rinnatkin D-kuppia.
Ap kyllä painaa ihan liian vähän... Onnea kuitenkin, itse vetäisin myös koosta 42 tuohon kokoon 36.
Itse söin aikoinaan aivan liian paljon hiilihydraatteja (=pastaa joka ikinen päivä). Vatsa oli kipeä jatkuvasti ja kun ymmärsin lopettaa pastan syömisen alkoi painokin tippua kuin itsestään.
Itse olen täysin pasta-addikti ;) tosin olen korvannut normaalin pastan tummalla pastalla.
Vaikeinta laihdutuksessa on pastasta ja juustosta luopuminen! Lopetin karkit ja sipsit, silti tuntuu ettei paino putoa - vaikka siis pastat ovat täysjyvää ja juustot kevyitä (max 17%). Onko painonpudotus nyt sitten kuitenkin pastasta ja juustosta kiinni? Kiukuttaa.
mutta enemmistö lautasella on salaattia ja jotain proteiinipitoista kalaa/lihaa.
Minulla olisi tavoitteena päästä 60 kg:n painoon. Nyt painoa 74. Pituutta 170 cm.
Mulla on tällä hetkellä ruokavalio aika hyvin hallinnassa. Olen laihduttanut 15 kg. Tällä ruokavaliolla laihdun hitaasti mutta melko varmasti vielä jatkossakin. Haluaisin kuitenkin laihtua hieman nopeammin ja kasvattaa samalla fyysistä kuntoani. Pidän liikunnasta; hölkästä, ripeästä kävelystä ja body pumpista ja joskus jopa kuntosaliharjoittelusta. En ole kuitenkaan osannut sovittaa liikuntaa riittävän hyvin arkeeni. Koen sen jotenkin rasittavana ajankäytön ja arjen rutiinien suhteen. Jos en lähde lenkille, saatan lukea kirjaa sohvalla 1,5 tunnin ajan. Se harmittaa, sillä lenkiltä olisin saanut hyvän mielen ja olon. Lähteminen on minulle siis vielä liian vaikeaa. Nyt ajattelin tsempata myös liikunnan suhteen.
Toinen ruoka on aina tonnikala-/kanasalaatti, mutta toinen sitten pastaa ja jotain kastiketta (kasvis- tai liha-). Aamupalana puuro, illalla vaikka tummaaleipää.
Ärsyttää tällainen painon"pudotus", kun mitään ei tapahdu. Tai no, onhan nyt kuukaudessa ainakin huimat 400g tippunut ;)
Se pastanjauhaja :)
Toinen ruoka on aina tonnikala-/kanasalaatti, mutta toinen sitten pastaa ja jotain kastiketta (kasvis- tai liha-). Aamupalana puuro, illalla vaikka tummaaleipää.
Ärsyttää tällainen painon"pudotus", kun mitään ei tapahdu. Tai no, onhan nyt kuukaudessa ainakin huimat 400g tippunut ;)Se pastanjauhaja :)
syödä hiilareita, eli leipä kannattaa jättää pois ja tilalle vaikka rahkaa, kananmunia tms. Aamupuuroon sekaan raejuustoa.
Käykö maustamaton yogurtti?
Ja miksi olen kuvitellut, että munien syöntikään ei niin kovin terveellistä olisi?
Tässähän oikein innostuu :)
Pastanjauhaja ;)
rakastan myös näkkileipää (sitä tummaa, tietysti...), onko sekin pahasta? :)
tähän on syynä se, että nukkuessaan ihminen ei suuremmin kuluta hiilihydraatteja, joten illalla nautittu ylimääräinen energia muodostuu helposti vararavinnoksi, rasvaksi.
vaan vaatekokoja on yltiöhelppoa. Käy vaan tästä lähtien shoppaamassa Lorellassa, KappAhlissa, Lindexissä Mangon ja Zaran sijaan.
Todella helppoa!
Käykö maustamaton yogurtti?
Ja miksi olen kuvitellut, että munien syöntikään ei niin kovin terveellistä olisi?Tässähän oikein innostuu :)
Pastanjauhaja ;)
siinä on proteiinia. proteiini pitää nälän kauemmin poissa ja on tärkeä lihaksen rakennusaina. Mitä enemmän kropassasi on lihasta, sitä enemmän kehosi kuluttaa kaloreita jopa leovssa.
t.ap
vaan vaatekokoja on yltiöhelppoa. Käy vaan tästä lähtien shoppaamassa Lorellassa, KappAhlissa, Lindexissä Mangon ja Zaran sijaan.
Todella helppoa!
juuri oikeista kohdista, siitä sen huomaa :)
Eli tummaa leipää ja näkkäriä voi kuitenkin huoletta syödä vaikka päivällä välipalana? En haluaisi niistä kuitenkaan luopua, ovat niin ihania :) ...ja koska luovuin jo kaikista muista herkuista, niin tuntuisi kohtuuttomalta jättää kaikki (hehee, ehkä olen hieman huono painonpudottaja... ;)).
Täytynee varmaan tänään siis lähteä kauppaan hakemaan rahkaa, jos sillä lähtisi putoamaan :)
Mitä muuten teidän herkkupäivään kuuluu? Saako silloin syödä mitä vaan? :)
Paljon onnea! Itse en ole koskaan laihduttanut, mutta samoissa mitoissa olen sun kanssa (171cm 56kg) ja kyllä tämän kropan perään on mies jos nainenkin haikaillut ;)
kuulen melkein päivittäin, että miten mä voin syödäkin niin paljon :)