Omalta ei saa, naapuri antais heti!
Ei vaan omalta vaimolta irtoo seksiä. Hellyyttä ja huomiota saa, hierontaa ym. tyhjennän tiskikoneen, imuroin ja pesen pyykkiä, en ryyppää enkä hakkaa vaimoani. Vaimokin sanonut, että kaikki sen kaverit kehuu kuinka ihana mies hänellä on. Mut pillu ei irtoa, mut hänen kahelta kaverilta sais heti ja muutenkin vientiä on piisannut baareissa. Tätä jatkunut viitisen vuotta, seksiä noin kerran 4-6viikossa sekin melkeen säälistä. Aina kun seksiä on niin vaimoni kyllä nauttii siitä ja laukeaa joka kerta. Mukt miks niin harvoin saa, ärsyttävää. Kullini olen pitänyt pois vieraista tussuista hammasta purren.
Näin mulla, onko saman kokeneita pajonkin, uskoisin et on!
Kommentit (32)
Kannattaisi yrittää/panostaa vähentämään seksiä. Ei sitä kuulu joka- tai jokatoinen päivä harrastaa. Normaalia kerran viikossa ja vielä sekin että kerran kuukaudessa.
Meillä harrastetaan harvoin, n. kerran kuussa.
Ei mieheni ole siitä mitään sanonut että haittaisi.
Eikös se mene niin, että mitä pidempi tauko, sitä paremman nautinnon siitä ''sessiosta'' saa :)
Kumpikaan meistä ei petä toisiaan ja vähäisellä seksillä jatkossakin mennää. Ei haittaa yhtään!
N21
Siis oletteko päättäneet yhdessä että harvoin on hyvä.
miehenä täytyy sanoa että usein on hyvä. vaikka kyllä laatukin on tärkeää.
ja mistä tiedät että ette petä toisianne siis pettääkö puolisosi sinua.
ja mikä tärkeintä onko tosiaan yhteinen päätös harrastaa harvoin seksiä. ymmärrän kyllä jos on mutta muuten kannattais asiasta keskustella
itse ainakin olen painiskellut asioiden kanssa kun ei tunnu irtoavan vaikka rakkautta riittää sitä sitten omankäden kautta liian usein tulee harrasteltua. ja pelättävä että ei lankea vieraaseen
Ei juma...ta, en tiedä itkeä vai nauraa, kun näitä lukee. Olen viimeksi eilen kiehnännyt mieheni ympärillä, kauniit alusvaattet päällä, hiukset ja meikit ym.laitettuna, hieronut ja hyväillyt, mutta kun ei!! niin ei!!
Hän kyllä haluaa silloin tällöin, mieluiten nuolla. yhdyntään ei millään suostuisi vaikka haluaisin, vaikka hän tuntuu nauttivan kuitenkin.
Olen kuulemma seksikäs ja haluttava aina, jopa kotona verkkarit jalassa ja tukka sekaisin..
Missä vika sitten?
En voisi pettää ikinä, mutta haluja kyllä on.
Että ymmärrän hyvin, kuinka itsetuntoa alentavaa on toisen kieltäytyminen, ilman oikealta tuntuvaa syytä =(
n 37
Enpä ole kauheampaa kuullut. Minusta taas on paljon normaalimpaa 3-6 kertaa PÄIVÄSSÄ!
Onneksi näin on rakkaastanikin.
Yhden normaali on toisen epänormaali.
t. m44
ilmeisesti työttömiä, tai muuten kotona oleva lapseton pariskunta vai?
onnistuisi tuota määrää! Pikkulapsiperhe on todella eri asia, ja ei auta, vaikka kuinka haluaisi seksiä. Siihen ei vain ole mahdollisuutta.
Enpä ole kauheampaa kuullut. Minusta taas on paljon normaalimpaa 3-6 kertaa PÄIVÄSSÄ! Onneksi näin on rakkaastanikin. Yhden normaali on toisen epänormaali. t. m44
Anteeks mut, ei todellakaan ole normaalia harrastaa seksiä 3-6 kertaa päivässä!!
Miten kerkeää edes harrastamaan noin usein, kun on töissä käytävä, tenavia hoidettavana lisäksi lemmikkien hoidettavissa. Meillä kun on yksi 2-vuotias muksu ja siinä on yllin kyllin hoidettavaa, lisäksi työt, sekä ulkona mielin määrin lampaita että kissoja hoidettavana. Missä välissä seksiä muulloin pääsee harrastamaan, kuin vaan viikonloppuisin, kun molemmilla on aikaa toisillemme.
Ja tiedän että ei puolisoni minua petä! Hän pitää minua haluttavimpana olentona maanpäällä, ja kyllä olen kysynyt haittaako kun ei saa seksiä usein ja joko on käynyt ajatuksissa mennä vieraille - eipä kyllä ole, eli ei haittaa.
Elämässä on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä.
Meille seksi on vähemmän arvostettua kuin se, että saa rakastaa ja olla rakastettu ja suhteessa vähintään 40-vuotta, mielellään 80-vuotta yhdessä. Mutta meillä kun on sellainen 20-vuotta ikäeroa, niin ei voi kun toivoa vähnintään 40.
Sen mieheni ainakin on sanonut, ettei koskaan haluaisi toista rinnalleen, koska miellän hänen mieltymyksiä, sanonut että olen hänelle sielunkumppani jo suhteen alussa, ja tässä sitä vielä ollaan yhdessä.
Joskus, ihanina laiskoina lomapäivinä rakastelua on paljon enemmänkin. Ihan hyvin ehdimme tehdä paljon muutakin kun emme töllötä telkkaria. Töiden ja upean seksin lisäksi juoksemme molemmat 80-120km viikossa ja leffassakin käydään porukalla liki joka viikko. Kysymys on asioiden priorioinnista.
Kyllähän sitä on mentävä suhteen ehdoilla, eikä jommankumman halujen mukaan. Itse kuulun näiden keskustelijoiden välimaastoon, eli 2-4 kertaa viikossa tuntuu mulle sopivalta. Jos kumppani haluaa enemmän tai vähemmän, niin en pistä pahakseni, kyllä ne seksikerrat kuitenkin siitä tasapainoittuu ajallaan.
Yksi vastaaja sanoi, ettei miestä kiinnosta akti. Mulle tuli ensimmäisenä mieleen, että itse menisin kyllä urologin puheille ja sukupuolitautitesteihin. Mitä nopeemin ongelmiin tartutaan, sitä helpompi ne on myös hoitaa.
M34
Minäkin asun tälläisessä lähiössä ja olen työtön single mies, mutta naapurit on mukavia, talossa on 8 naista joiden ukot käyvät töissä, joka päivä täytyy jollain heistä käydä "ateriomassa", kun ukot ei anna, on aivan loistava talo, koskaan en ole saanut pillua näin paljoa kuin nytten noiden töissäkäyvien ämmiltä, joillain on lapsia mutta onneksi ne vie ne tarhaan.
tännekin. huh. mutta nyt on tämä ihana pikku päivänpaistemunkkipossu4kk nukkumassa samassa sängyssä ja eihän sitä voi nukkua laisinkaan ilman että on joko sylissä tai tissi suussa.
parempia aikoja siis odotellessa..
mutta tosi ihanaa kyllä teiltä miehiltä, joiden tekee mieli, mutta ette silti ole käynyt pettämässä. täällähän syttyy ihan myötäylpeys. :)
voinko olettaa, että asiasta vaimon kanssa puhuminen ei ole tuottanut tulosta? tosi kurja tilanne :( mun on pahamieli mieheni puolesta, kun seksi ei vaan just nyt onnistu helposti ja oon muutenkin tosi väsynyt kaiken aikaa. olen pyydellyt anteeksi, etten jaksa kiinnostua. itseänikin alkaa jo ärsyttämään minne mun himot on kadonnut??