Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omalta ei saa, naapuri antais heti!

Vierailija
24.08.2009 |

Ei vaan omalta vaimolta irtoo seksiä. Hellyyttä ja huomiota saa, hierontaa ym. tyhjennän tiskikoneen, imuroin ja pesen pyykkiä, en ryyppää enkä hakkaa vaimoani. Vaimokin sanonut, että kaikki sen kaverit kehuu kuinka ihana mies hänellä on. Mut pillu ei irtoa, mut hänen kahelta kaverilta sais heti ja muutenkin vientiä on piisannut baareissa. Tätä jatkunut viitisen vuotta, seksiä noin kerran 4-6viikossa sekin melkeen säälistä. Aina kun seksiä on niin vaimoni kyllä nauttii siitä ja laukeaa joka kerta. Mukt miks niin harvoin saa, ärsyttävää. Kullini olen pitänyt pois vieraista tussuista hammasta purren.

Näin mulla, onko saman kokeneita pajonkin, uskoisin et on!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti mieheksi ja pienellä kullillakin saa orkut naiselle, muttei ne orkut lopeta naisten fantasioita kunnon panoista.

Vierailija
2/32 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma ei ymmärrä seksin päälle ja keskustelujenkaan jälkeen ei asiaan tajua ryhtiliikettä tehdä, niin siirtyisin kyllä naapureihin.. noh ei ehkä kuitenkaa siihen seuraavaan oveen vaan baarista vaikka seuraa sitten jos sieltä kerran on löytyäkseen. Jos vaimosi vaikkapa tajuaisi yskän jos lähdet baariin vaikkapa luvan kanssa.

Itse olin tossa ihan samassa jamassa vielä reilu vuosi sitten kilttinä miehenä eikä seksiä irronnut kotona kuin satunnaisesti. Muutaman vuoden kärvistelyn jälkeen otin lopulta eron enkä ole kyllä katunut - seksielämään tuli oikeasti muutos ja mukavia naisia on hämmästyttävän paljon vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se on täällä meilläkin.

Katoin ensin, jotta olenko itte kirjoittanut tuon . . Kun ei vamoo kiinnosta sekstaaminen, niin ei.

Eikä ehkä kalun koostakaan ole kiinni, koska joskus olen tarjonnut isompaa kunnolista tekokalua, mutta haluu mieluummin mun.

Nyt on ollu viikon poissa kotoo -kuntolomalla, saa nähä intoutuuko NYT antamaan tänään. ( kun palaa )

Vierailija
4/32 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kiinnostus lopahtaa seksiin tutun ihmisen kanssa, niin samoin meille naisille käy.

Ei se homma kiihota enää vanhan kumppanin kanssa, se on niin hemmetin ennalta odotettavaa. Samat lähestymistavat, samat hipelöinnit, kaikki saman kaavan mukaan.

Miehet: lukekaa Tony Dunderfeltin ajatuksia mieheydestä ja tyydyttävästä seksielämästä. Itse naisena ainakin allekirjoitan ne täysin. Jos mies vie eikä vikise, niin saattaisi ne teidänkin pihtarit alkaa jalkoja levittelemään paljon enemmän.

Vierailija
5/32 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi alkaa lukemaan jos panettaa ja suhteessa ei kemiat kohtaa. Puoliso vaihtoon ja sitten kunnon koeajot ennenkuin valitsee uuden puolison. Itse tein näin ja sen jälkeen erinomaista seksielämää jo piiiiitkiä aikoja ja intohimot vain kasvaa molemmin puolin.. =)

Vierailija
6/32 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi alkaa lukemaan jos panettaa ja suhteessa ei kemiat kohtaa. Puoliso vaihtoon ja sitten kunnon koeajot ennenkuin valitsee uuden puolison. Itse tein näin ja sen jälkeen erinomaista seksielämää jo piiiiitkiä aikoja ja intohimot vain kasvaa molemmin puolin.. =)

Näin tietysti jos itsekkäästi ajattelee vain omaa panetustaan.

Vaan ajattelen niin, että aikuinen ihminen ajattelee myös muuta kuin panetusta, esim. perhettä kokonaisuutena tai ainakin lapsiaan. Eli ennenkuin pistetään vaihtoon, edes yritetään selvittää asiat.

Tosin meitä on moneen junaan....

Vierailija
7/32 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko pitäis saada?

Vierailija
8/32 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: lukekaa Tony Dunderfeltin ajatuksia mieheydestä ja tyydyttävästä seksielämästä. Itse naisena ainakin allekirjoitan ne täysin. Jos mies vie eikä vikise, niin saattaisi ne teidänkin pihtarit alkaa jalkoja levittelemään paljon enemmän.

Tuo tyydyttävä seksielämä tarvitsee toimivan suhteen jollakin tasolla - oli se sitten aito parisuhde tai seksisuhde. Voin hyvin kuvitella miten naiset kuskaa tätä Tonyn juttua miestensä luettavaksi ja toteaa samalla että otappa nyt tuosta mallia ja rupea mieheksi. Tuo Tonyn juttu on mielestäni lähinnä omakohtainen tutkielma siitä mikä meni omalla kohdalla pieleen ja syyttävä sormi kohdistuu vain itseen - naisessahan ei tietysti ole mitään vikaa vaan pillun pihtaaminen ja oikeutuksineen johtuu kaikesta päätellen miehestä. Se tuossa Tonyn jutussa on ihan hyvä viesti sinänsä, että miehen tulee olla mies. Jos keskustelujen jälkeen ei vastapuolelta tule vastakaikua tai muuta konkretiaa seksielämän parantamiseksi niin olemalla mies, mies panee naisen vaihtoon.

Se jos seksi on niin "hemmetin ennalta odotettavaa" niin sille kannattais sitten ehkä naisenkin tehdä jotain. Vaikkapa keskustella sen miehen kanssa jos ei muuta.

Vierailija
9/32 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyydyttävä seksielämä tarvitsee toimivan suhteen jollakin tasolla - oli se sitten aito parisuhde tai seksisuhde. Voin hyvin kuvitella miten naiset kuskaa tätä Tonyn juttua miestensä luettavaksi ja toteaa samalla että otappa nyt tuosta mallia ja rupea mieheksi. Tuo Tonyn juttu on mielestäni lähinnä omakohtainen tutkielma siitä mikä meni omalla kohdalla pieleen ja syyttävä sormi kohdistuu vain itseen - naisessahan ei tietysti ole mitään vikaa vaan pillun pihtaaminen ja oikeutuksineen johtuu kaikesta päätellen miehestä. Se tuossa Tonyn jutussa on ihan hyvä viesti sinänsä, että miehen tulee olla mies. Jos keskustelujen jälkeen ei vastapuolelta tule vastakaikua tai muuta konkretiaa seksielämän parantamiseksi niin olemalla mies, mies panee naisen vaihtoon. Se jos seksi on niin "hemmetin ennalta odotettavaa" niin sille kannattais sitten ehkä naisenkin tehdä jotain. Vaikkapa keskustella sen miehen kanssa jos ei muuta.

No niinhän meillä tehtiinkin - keskusteltiin, moneen otteeseen ja välillä jopa väkisin. Ja lopputuloksena tarvinnut panna ukkoa vaihtoon. ja lapsia kärsimään kahden kodin rumbasta.

Ja sinulle vinkkinä, että jos Tonyn omakohtaiset kokemukset jotenkin sinua ärsyttää, niin kysäise naisesi mielipidettä asiasta - voit yllättyä.

Jos nainen pihtaa - kyllä syyt useimmiten löytyvät jostain. Kun ei rutiiniseksi kiihota, niin ei kiihota. Ei taatusti ketään, oli mies tai nainen. Monesti se peiliin katsominenkin auttaa...

Vierailija
10/32 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle vinkkinä, että jos Tonyn omakohtaiset kokemukset jotenkin sinua ärsyttää, niin kysäise naisesi mielipidettä asiasta - voit yllättyä.

Naisen on todella helppo olla samaa mieltä Tonyn tekstin kanssa - tämä artikkeli tuli naiseltani alunperinkin tarkasteltavaksi. Siinähän pääsääntöisesti käydään pääsääntöisesti vain lävitse miten mies olisi parempi mies naiselle. Naiselta tuo Tonyn teksti kun ei odota mitään muutosta - vain miehen niskaan ladotaan odotuksia ja muutostarpeita. Onhan tuossa artikkelissa ihan hyviäkin juttuja, mutta tarkastelunäkökulma on turhan yksipuolinen.

rutiiniseksistä.. täältäkin saa aika usein lukea sitä, että usein keskustelujenkaan jälkeen ei muutosta tule. Omalla kohdallanikin kävi näin - ei riitä, että yksin yrität kun suhteessa on kuitenkin kaksi. Sinänsä on mukava lukea, että edes joku on päässyt päässyt sanoista tekoihin ja asiat oikenemaan.

kaksi kotia.. on lapsille pienempi paha kuin se, että on naama norsunvi..lla jatkuvasti kun seksiä ei vaan ole. Seksin jatkuva puute (jos siitä kärsii) kun vaikuttaa lopulta koko ihmisen ulkoiseen olemukseen.

Vierailija
11/32 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat takaisin siltä joka väitti imurointia parhaaksi esileikiksi!

Aloin tasata tarpeita muiden puutteessa olevien kanssa, ei se pettäminen ole sen pahempi rikos ihmisen itsetuntoa ja seksuaalisuutta kohtaan kuin pihtaaminen. Pettäminen on jopa ylentävää, jos etsit puolison näköisiä ja kokoisia korvikkeita, mutta pihtaaminen nollaa sut ihmisenä täysin. Ymmärtääköhän pihtaajat edes miten kovasti osaavatkaan satuttaa, ennekuin menevät näillä palstoilla aukomaan päätään pettämisen kamaluudesta?

Vierailija
12/32 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on seksiä, mutta parisuhteessahan sen pitäis olla enemmän.

Esim. näin, mies kertoo haluavansa lopettaa suhteen, nainen ei anna kun suhde loppumassa. Onko miehellä joku oikeus haukkua pihtariks siinä kohtaa?? Ja aikasemmin se on ollu aina nainen joka on halunnu useammin, eli ei suinkaan saamisista kii...

Oon ymmärtäny et kyllä siihen pihtaukseen on selkee syy oltava, jos nyt ei ihan fridigi oo kyseessä.

Vierailija
13/32 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että toiset naiset vain odottavat sitä, että saavat lapset alulle - sitä kuuluisaa hääkakkuakaan ei tarvita.

Meillä sänkyelämä tuli alas kuin lehmän häntä, kun mukulat oli saatu alulle.

Ei voi sanoa että silloin oli kiinni mistään kotitöistä, huomiosta tms., kun mikään muu ei muuttunut.

Rouvaa ei vain enää kiinnostanut. Alkoi löytymään kaikenlaisia syitä (ei olla sairaita tms mitään sellaista) ettei vaan tarvitsisi mitään seksiin liittyää harrastaa.

Niin kauan menee aina hyvin kun en kysy enkä vonkaa. Sitten kun riittävän pitkä selibaatti on takana, alkaa ne erojutut olemaan ilmassa - sen jälkeen taas pari kertaa sänky narahtaa.

Ja sitten taas "unohdetaan" seksielämä.

No, kunhan nuo mukulat on riittävän isoja, hankin elämän. Nyt 45, että pari vuotta ehkä jaksaa, kun vieraissa käy milloin vain tilaisuus on.

Varmaa on tässä vaiheessa vain se, että toista pihtaria en tule katsomaan.

Ehkä pilaan perheen ja lasten mielen, mutta ei minusta ole eunukiksi tässä iässä.

Vierailija
14/32 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perhe- ja arkitilanne valtavasti vaikuttaa seksin määrään, mutta "pihtaaminen" on myös naisilla korvien välissä.

Täälläkin päässä on puutostila melko akuutti. Halut on niin kuin teinipojalla mutta seksiä oli viimeksi viikkoja sitten.

Kaikenlaisia taktiikoiota on tullut koitettua jotta seksielämästä vois edes puhua. Kotityöt, pikku romantiikat, lasten hoidot, omat ajat. Näitä piisaa. Suorat ehdotukset, epäsuorat ehdotukset, hieronnat. Viikkojen välein natsaavat taivaankappaleet kohdilleen, mutta säännöllistä hupia ei ole ollut vuosiin ohjelmassa.

Kyllähän se välillä vituttaa. Joskus kun vaan tarttis kunnon PANON että sais paineet pois. Eläimellistä nussintaa niin kuin joskus ennen muinoin.

Ei huvita, on kylmä, pää kipeä, närästää.. kaikenlaisia syitä.

Tällä hetkellä kertakaikkiaan ei suhteessa tahtotilat ja tarpeet mene samaa polkua. Silloin harvoin kun seksiä on, se on kuitenkin hyvää. Kun hyväkään seksi ei kasva korkoa olen päätellyt että vaimo tulee yksinkertaisesti toimeen paljon vähemmällä kuin minä, joten oman käden helpotus on käynyt tutuksi.

Vierailija
15/32 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kans että enimmäkseen persoonasta se on kiinni. Siis sen lisäksi, että kyllästyttää väsyttää ärsyttää jne. Jotkut vaan tyytyvät vähempään seksiin kuin toiset, toisille se on elinehto.

Olen itse kuulunut vähän molempiin kategorioihin. Exän kanssa oli tulinen suhde ja seksikin oli tulista. Mutta exä itsekin oli ehkä himpun liian tulinen; muutaman kerran turpiin otettuani ja niitä haukkuja kuunneltuani jännästi ei enää himot kohdistuneetkaan häneen. Erittäin seksuaalinen ihminen olen ollut aina, mutta kuten toiseenkin ketjuun jo kirjoitin; sitä tilannetta ei mitkään spat, hemmottelut tai kotityöt enää pelastaneet. Tarpeethan ne oli minullakin ja kun en pettävää sorttia ole, niin yhdessä ne tyydytettiin kerran viikkoon, mutta aidosti en häntä halunnut enää. Mies olisi toki halunnut paljon enemmän - siinä kuin itsekin halusin, mutta ajatuksissani aivan muiden kanssa. Enkä ollut ihastunut kehenkään, vaan himoitsin lähes jokaista vastaantulevaa miestä. Mies syytteli frigidiksi ja kylmäksi, miltä epäilemättä vaikutinkin, mutta tosiasia oli, että en paljon muuta ajatellutkaan kuin seksiä. valitettavasti en vain hänen kanssaan.

Tämän kun olen elänyt, minusta on jotenkin niin hellyttävää (toki teidän miesten kannalta surkea tilanne), että haluatte seksiä edelleen ennen kaikkea vaimoiltanne. Että se himo ja halu sitä nimenomaista ihmistä kohtaan on säilynyt. Tuntuu siksi erityisen epäreilulta vaimoilta, että ei osaa hippustakaan arvostaa sitä seikkaa, että on edelleen haluttu. Oletan siis, että teillä ei sitä väkivaltaa ole, mikä omat intohimoni miestäni kohtaan tappoi.

Vierailija
16/32 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että miehen pitää aina olla se joka muuttuu ja yllättää. Luulen että moni mieskin olisi positiivisesti yllättynyt jos emäntä yllättäisi joskus. Eikö suhteessa kuitenkin olla tasa-arvoisia kumppaneita? Meillä ainakin olisin otettu jos emäntä joskus antaisi muualla kuin omassa sängyssä tai vaikka pukisi joskus jotain hemaisevaa päällensä saunan jälkeen..

Mitä mieltä muut pojat olette?

Vierailija
17/32 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että toiset naiset vain odottavat sitä, että saavat lapset alulle - sitä kuuluisaa hääkakkuakaan ei tarvita.

Ei voi sanoa että silloin oli kiinni mistään kotitöistä, huomiosta tms., kun mikään muu ei muuttunut.

Rouvaa ei vain enää kiinnostanut. Alkoi löytymään kaikenlaisia syitä (ei olla sairaita tms mitään sellaista) ettei vaan tarvitsisi mitään seksiin liittyää harrastaa.

Niin kauan menee aina hyvin kun en kysy enkä vonkaa. Sitten kun riittävän pitkä selibaatti on takana, alkaa ne erojutut olemaan ilmassa - sen jälkeen taas pari kertaa sänky narahtaa.

No, kunhan nuo mukulat on riittävän isoja, hankin elämän. Nyt 45, että pari vuotta ehkä jaksaa, kun vieraissa käy milloin vain tilaisuus on.

Ehkä pilaan perheen ja lasten mielen, mutta ei minusta ole eunukiksi tässä iässä.

Niin, mä sain seksiä mutta en sellaista kuin olisin halunnut. Mä olisin halunnut että se on meille yhteinen, tärkeä ja intiimi asia. Sain kassit tyhjäksi seksiä ja aina vain harvenevassa määrin halukasta ja himokasta seksiä.

En mä ota vastuuta itselleni, nyt kun ex on asunut puoli vuotta yksin, ei ole kertaakaan masturboinut eikä ole ollut miehen kanssa. On toki masentunutkin ja muuta, mut miten muka voi toisen seksuaalisuutta lisätä? Tilanteessa jossa toista ei vaan KIINNOSTA?

Vierailija
18/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan omalta vaimolta irtoo seksiä. Hellyyttä ja huomiota saa, hierontaa ym. tyhjennän tiskikoneen, imuroin ja pesen pyykkiä, en ryyppää enkä hakkaa vaimoani. Vaimokin sanonut, että kaikki sen kaverit kehuu kuinka ihana mies hänellä on. Mut pillu ei irtoa, mut hänen kahelta kaverilta sais heti ja muutenkin vientiä on piisannut baareissa. Tätä jatkunut viitisen vuotta, seksiä noin kerran 4-6viikossa sekin melkeen säälistä. Aina kun seksiä on niin vaimoni kyllä nauttii siitä ja laukeaa joka kerta. Mukt miks niin harvoin saa, ärsyttävää. Kullini olen pitänyt pois vieraista tussuista hammasta purren.

Näin mulla, onko saman kokeneita pajonkin, uskoisin et on!

Sama vika, oma antais naapurille heti.....

Vierailija
19/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä sain seksiä mutta en sellaista kuin olisin halunnut. Mä olisin halunnut että se on meille yhteinen, tärkeä ja intiimi asia. Sain kassit tyhjäksi seksiä ja aina vain harvenevassa määrin halukasta ja himokasta seksiä.

En mä ota vastuuta itselleni, nyt kun ex on asunut puoli vuotta yksin, ei ole kertaakaan masturboinut eikä ole ollut miehen kanssa. On toki masentunutkin ja muuta, mut miten muka voi toisen seksuaalisuutta lisätä? Tilanteessa jossa toista ei vaan KIINNOSTA?

Mistä ihmeestä TIEDÄT exäsi seksielämästä saati masturboinnista?! Kiikareilla ja ahkeralla stalkkaamisella selviää ehkä ettei sillä yleensä käy miehiä, mutta menetkö sen perässä vessaankin? Vai jäikö vanha tapa päälle ja vahdit jotenkin edelleen exäsi nettikirjoittelua? (Hui kun tulikin puistattava olo ettei vain ole minun exäni kertomassa mitä olen tehnyt tämän puolen vuoden aikana.)

N25

Vierailija
20/32 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan kerran kaksi puolessa vuodessa. Ja silloinkin lähinnä rupeaa naurattamaan ja yleensä lopetetaan alkuunsa. Mukavampi vain jutella niitä näitä ja nukkua. Aamullakin on pirteämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme