Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hiustyyli siisti, tyylikäs ja mahd. vähävaivainen?

Vierailija
24.08.2009 |

Mulla ikää 37 v., ammatti vaativa asiantuntijatehtävä, paljon asiakaskontakteja ja muita alan ammattilaisia, jonkun verran esiintymistä/luennointia ym. Kaksi pientä lasta, aamulla 7.15 kotoa lähtö viimeistään. Meikkaamisessa menee se vähintään vartti joka aamu (kiitos rasvoittuvan, isohuokosisen ja vähän arpisen ihon). Tukka on nyt takaa lyhyempi ja edestä pidempi polkkamittainen, vaalennettu. Täysin piikkisuora, hento, lasimainen hiustyyppi, joka menee aivan pitkin päätä, jos sitä ei ilmakihartimella, tupeerauksella ja lakalla fiksoi ryhtiinsä, vähintään se toinen vartti/aamu. Ja jos on vähänkin kosteaa, ei kovimmatkaan apukonstit auta, kuontalo läsähtää ja suoristuu kaikista konsteista huolimatta.

Onko vinkkejä aikuiseen, tyylikkääseen, reippaaseen mutta myös naiselliseen hiustyyliin, joka olisi helppo ja nopea saada lähtökuntoon joka aamu? Jotain permis/tukikäsittelyäkin olen ajatellut mutta vaalennettu tukka ei taida tykätä.... vai onko jotain uusia, hiukselle hellävaraisempia käsittelyitä olemassa? Joku tyvikohotus ei auta, hiuksella pituutta kuitenkin leukaan saakka.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen hiuslaatu ja vuosien mittaan olen kokeillut monenlaista. Luulisi esim. että lyhyt kampaus olisi helpompi mutta eipä ole: sekin menee pitkin päätä ja on silloin tosi ruma eli laittamista vaati sekin, ja oli pakko pestä joka aamu. Polkka on ehdottomasti vähätöisin ja vaaleana sitä ei kokemukseni mukaan ihan vättämättä tarvitse pestä joka aamu, toisin kuin tummaa polkkaa.

Roots booster on ainoa lisäapu, jota sinulle osaan suositella. JOtkut myös sanovat että lämpörullilla tulisi kestävin kampaus.

Vierailija
2/2 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia malleja runsaasti. ihan vahalla saat kuohkean ja tuuheamman näköiseksi, parissa minuutissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla