Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinussa on fiksattu? Eli onko hiukset värjätty yms. ?

26.05.2008 |

Minulla

- rakennekynnet

- Hiukset värjätty

- Kulmissa kestopigmentointi

- rasvanimu

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten oikaisutin sen laminaattihampaalla ja hyvä tuli!

Sitten onhan multa silmäpussitkin leikattu, vaikka oikeasti ei mulla silloin ja eikä ole nytkään silmäpusseja ollut, kunhan kuvittelin vaan.

Vierailija
22/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hermomyrkkyä jota ruiskutetaan ihon alle pieni määrä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten se tehdään?

Vierailija
24/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olin ennen siitä kiinnostunut, mutta kun luin, että jollekin oli se kulkeutunut aivoihin asti niin.... kyllä älyni on tärkeämpää kuin rypyt.

Vierailija
25/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hiukset raidoitettu

- hampaissa laminaatit

Vierailija
26/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulle laitettiin 6 hampaaseen laminaatit n. 8 vuotta sitten. Hampaat hiottiin, tehtiin muotit, vähän aikaa oli väliaikaiset "hampaat" ja sitten laitettiin ne oikeat laminaatit. Mulla oli alku hankalaa: en ollut ottanut tarpeeksi selvää hammaslääkäreistä, ja uskoin mainospuheisiin. No, sit siinä kävi niin, että ne laminaait ei pysyneet. Meinasi tosiaan itku tulla monta kertaa, kun sai pelätä aina että ne laminaatit irtoaa. Sitten menin toiseen hammaslääkäriin kiinnittämään taas kun irtosi, ja siellä osasivat kiinnittää ne niin, että eivät ole kertaakaan irronneet sen jälkeen (kiinnitetty vuosia sitten). Eli, valitse hammaslääkäri tarkkaan!!! Muuten olen kyllä tosi tyytyväinen, ja itsevarmuus on kohonnut kauniiden hampaiden myötä! Eli suosittelen kyllä lämpimästi, mutta tosiaan valitse se hammaslääkäri tarkkaan, kysele suosituksia!

Vierailija
27/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tehty mitään - minä vain omin konstein ja luonnon voimin yritän fiksata itseäni:

Hiukset: odotan auringonpaahdetta, joka raidoittaa polttamalla hiukseni. Hiukseni ovat pitkät, joten edes kampaajalla ei oikeastaan tarvi käydä. Ja riittävän paljonkin niitä on.

Kulmat: Kulmia siistin kirurgin veitsellä, koska niitä olisi 200 liikaa nypittäväksi. Ovat mustat, ei tarvitse värjätä

Naama muuten: meikkaan huolellisesti

Vartalo: urheilen ja pidän linjat kunnossa.

Kynnet: häpeäpilkkuni... Ei auta luonto niihin.

Vierailija
28/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on urbaanilegenda. Sopisi kyllä hyvin juttuun mutta ei pidä paikkaansa. Botoxia laitetaan niin pieni määrä et jos se pystyisi teoriassa kulkeutumaan aivoihin mikä on mahdottomuus koska se ei kulkeudu luun läpi niin siitä ei olisi haittaa. Yleensä sitä laitetaan 2 kertaa vuodessa.

Vierailija
29/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät leikkauttaisin laserilla, jos voisin, mutta en voi, koska mulla on ollut verkkokalvon repeämä, joka on korjattu ja jonka vuoksi toiseen silmään ei suositella ylimääräisiä leikkauksia. Haluan pitää näköni edes silmälaseilla ja piilareilla. Näin silmäklinikalla muutamia tapauksia, jotka eivät koskaan näe toisella/molemmilla silmillään, joten olen ikikiitollinen huippukirurgille, joka pystyi palauttamaan toisen silmän näköni huolimatta jättirepeämästä. Etukäteen hän epäili, ettei näkö kokonaan palaisi toiseen silmääni, mutta onneksi toisin kävi.:-)

Muuten taidan tyytyä luojan luomaan, vaikka aina olenkin haaveillut isommista rinnoista (omat a-kupit), eikä nuo hampaatkaan suorat ole huolimatta teini-iän oikomishoidoista, mutta miehelleni kelpaavat vallan mainiosti. Silloin kun viitsin meikata kunnolla (meikkivoiteet ym), niin näytän todella nätiltä, joten ei valittamista sikäli.

Vierailija
30/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset värjätty, hampaat valkaistu (ja oikaistu joskus muinoin), botoxia en ole vielä laittanut, varmaan muutaman vuoden sisällä laitan (nyt ikää 33)... tai joku muu keino, jos on, en ole vielä perehtynyt asiaan.

Vierailija
31/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia tarvitsee aina vain enemmän ja enemmän iän karttuessa ja lopulta on varmaan kivan näköistä kun naama ei liiku mihinkään suuntaan ja on kuin naamari naamassa. Tosi kaunista, hah!

Vierailija
32/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat suoristettu lapsena. Hiuksissa vaaleita raitoja.

Itse itseäni fiksailen mm. liikunnalla, hoitamalla ihoani, kynsiäni jne.

Vierailija
33/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ollaan raskaasti vähemmistössä, mutta se taitaa johtua vain kysymyksen asettelutavasta - tällaiseen vastaa useammin ne, joilla on jotain raportoitavaa.

Vierailija
34/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahemmin muuta, karvat siistin (ne vähäiset vaaleat haituvat) kun bikinikausi alkaa, jos löydän yhtään karvaa. Kulmakarvatkin on pari haituvaa, johon en raaski koskea.

Täytyy myöntää, että todella kiinnostaisi fiksata rinnat pienemmäksi, eihän näitä hinkkejä jaksa kantaa erkkikään. Miten joku on voinut oikeesti haluta isommat rinnat. Voisin lahjoittaa nämä HETI pois, jos se olisi mahdollista. Ei näiden kanssa pysty edes hölkkäämään ja niska väsyy koko ajan.

Vierailija
35/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

BOTOX® Cosmetic is approved for the temporary treatment of moderate to severe frown lines between the brows in people ages 18-65.

Important Safety Information

Serious heart problems and serious allergic reactions have been reported rarely. If you think you're having an allergic reaction or other unusual symptoms, such as difficulty swallowing, speaking or breathing, call your doctor immediately. The most common side effects following injection include temporary eyelid droop and nausea. Localized pain, infection, inflammation, tenderness, swelling, redness, and/or bleeding/bruising may be associated with the injection. Patients with certain neuromuscular disorders such as ALS, myasthenia gravis, or Lambert-Eaton syndrome may be at increased risk of serious side effects.

* kulmat nypitty

* hiukset värjätty

* karvojen vahaus, ylähuulesta ja sääristä

* karvojen ajelu alapäästä

Vierailija
36/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos joku vielä pystyy nykypäivänä olemaan luomu ja vielä tyytyväinen peilikuvaansa - good for you! Meidän muiden pi8tää aina välillä turvautua tekniikan ihmeisiin..

Mulla väriä hiuksissa, muuten olisin ihan harmaa hiirulainen.

Rakennekynnet - viikko sitten otetut, ja AH niin ihanan hömppänaiselliset!!

Ruiskurusketus kokeiltu - ok,

Tatuointi ja hammaskoru on myös jos niitä nyt tähän listaan lasketaan.

Rahaa säästän silmän luomileikkaukseen, koska "eriparisilmät" ja todella haittaa välillä näkemistä kun toinen luomi roikkuu..

Rasvaimuun tai muuhun kropan muokkaukseen sekä hampaiden valkaisuun menisin jos kukkaro antaisi periksi.

Vierailija
37/45 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat suurentamalla

hiukset värjätty/raidoitettu

Vierailija
38/45 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- meikkiä naamassa

- hiukset värjätty ja kiharrettu

- ihokarvat höylätty

- kulmat kestopigmentoitu

Vierailija
39/45 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset vaalennettu/raidoitettu (kampaajalla)

Hampaita valkaistu

Huuliin laitettu restylanea

Otsaan laitettu botoxia

Harkitsen parhaillaan silikonirintoja. En tiedä lasketaanko fixaamiseksi sitä, että olen treenannut kroppani tosi hyvään kuntoon liikunnalla ja salitreenillä. Olen 30 v. ja minulla on 2 lasta.

Nuo botox-pelottelujutut jätän omaan arvoonsa. Luotan enemmän siihen, mitä lääkärit minulle asiasta ovat kertoneet, jonkun anonyymin av-hörhön ym. epämääräisten nettikirjoittelijoiden sijaan. :)

Vierailija
40/45 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Hiuksia värjään parin kk välein. Hoitosuihkeita käytän joka päivä suojaamaan.

* Alapään sheivaan joka päivä

* Kulmat on nyt nypitty ja värjätty

* Liikunta fiksausta

* Meikkaan jos lähen jonnekkin kotipihasta

* Kynsilakkaa varpaissa

* Käytän push- upeja kohottaakseni rintäprofiilia viihteellä. Arkena normi rintsikoita. Eivät ole roikkuvat ( pienet kylläkin )mutta on vaan jäänyt tälläinen hassu tapa nuoruus vuosilta.

* Kesällä käytän itseruskettavia säärissä

Jahas, siinä se taisi ollakkkin! Niin kesällä tietenkin jalat sheivaan kerran pari viikossa!