Ei juma..kuinka monta kertaa tää prinsessa myy noita rättejään??
Kommentit (87)
katsoin sen sulkeutuneita kohteita ja monessa oli viimesessä huutajana aamu... ja korotukset hirveitä summia ja sitten taas ne samat vaatteet myynnissä jossain vaatepaketissa. useissa vaatteissa oli vielä kaupan laputkin kiinni. täytyy sanoa että tällä ihmisellä on varmaan oma huone näitä vaatteita varten... jotain hämärää täytyy olla... tietty jokainen saa myydä mitä haluaa, mutta en itse maksaisi moisia hintoja tuollaisista vaatteista...
että "ikävä kyllä olen rehti myyjä"......viitaten tuplatunnusepäilyihin:DDDDD
Kyllä nyt moni huutislainen tietää että tästä myyjästä on rehtiys kaukana.Ei kyllä kaikki ole kotona myyjällä,jos oikeesti silmät sinisinä väittää olevansa rehti!Näkeehän sen nyt tyhmempikin vanhoista kohteista että aamu voittanut paketit mutta aina vaan samat vaatteet myynnissä.
No ei olekaan vaan aamu on selvästi hänen kaveri tai tuttava joka pyynnöstä korottaa kohteita.Onhan näitä muitakin huutiksessa paljon.Katsotaan voittaako aamu taas jonkun paketin.Jos voittaa niin kyllä täytyy ihmetellä,jos vieläkin sitten kehtaa laittaa samat ryysyt myyntiin.Saattaa laittaa sitten jo jonnekin muualle myyntiin kun jäi kiinni.Yllättävän moni jää kiinni huutiksessa huijauksistaan,kiitos valppaiden huutislaisten.
tästä oli edellinen aloitus jokin aika sitten, katsoin nämä aika säälittävät vaatekohteet.. olisiko myyjä yrittänyt jotenkin "matkia" näitä "oikeasti" hienoja vaatteita myyviä ja jollakin ihme logiikalla yrittänyt näyttää, että hänen myymänsä (kauheat) vaatteet olisivat yli 200e arvoisia - josko joku niitä vielä tuon "Aamun" jälkeen vielä huutaisi. Monet lastenvaatepaketithan siellä Huudossa nousevat aika korkeiksi hinnaltaan..
Kuten huomaatte, kieliasu on aika kömpelö, kun katsotte ko. myyjän kohteita enemmän..ja kuvat on otettu jonkun vanhan sijauspatjan päällä, vaatteet ovat uskomattoman vanhoja osa..
Ihan selväähän se on, että tuo "Aamu" on joku saman myyjän rinnakkaistunnus, olisiko laittanut vaikka miehensä tiedot sinne tms. Ei nyt kukaan osta tuollaisia vaatteita noilla hinnoilla noin monta kertaa ja varsinkin kun nämä vaatteet on uudestaan aina myynnissä.
Tuosta Mi73 (vai mikä se edellinen tunnari olikaan) tuli vaan mieleen, että voisko myyjä olla vietnamilainen, kiinalainen tai thai tms. tai sitten venakko?
eli joko tämä prinsessat73 on rehti myyjä ja tuo aamu 13 on tosi rikas ja vähän yksinkertainen tai sitten on aika huono ja läpinäkyvä huijausyritys näillä kahdella.
katselin sulkeutuneista kohteista että aamu 13 on huutanut kesän aikana tältä myyjältä lastenvaatteita lähes 2000 euron arvosta.. oli huutanut myös kovaan hintaan vauvantarvikepakettia joten liekö onnittelut tulevasta perheenlisäyksestä tälle aamu 13 paikallaan ;) joo mulla on tylsä ilta, teen tämmöstä "salapoliisihommaa" =)
toivoisinpa vaan löytäväni näin lojaalin ja rikkaan huutelijan omillekin kohteilleni ;)
t:oikeasti rehtiä kauppaa huutiksessa tekevä
taitaa #10 olla rimpsessa itse :D:D:D
tuli ihan sama mieleen :D
se on ainakin varmaa, että aikuiset naiset selittämässä joka vaatteen kohdalla kuinka se on "ihana", ovat kertakaikkisen.... en edes osaa sanoin kuvailla. Jämähtäneet äityiteen? Jämähtäneet lapsuuteensa ja prinsessaikään? Kotirouva -painajaisia?
tuosta rinsessasta ja aamusta.
mikäli rinsessaa ei poisteta,on aamu joku hänen kaverinsa,joka korottaa hintoja.
mielessä on käynyt jo useamman kerran.Ainakaan hän ei ilmoita rehellisesti vaatteissa olevia vikoja.Tämä prinsessa on huutanut minulta käytettyä vaatetta useampaan kertaan ja mainostanut niitä paketeissaan käyttämättöminä!Siistejä ne kyllä ovat olleet,mutta käytettyjä kuitenkin.Nytkin tuossa toisessa paketissa on vaate,josta ehdottomasti ainakin minun mielestäni,pitäisi ilmoittaa siinä oleva vika!Ai että tällainen epärehellinen myyjä saa mun verenpaineen nousemaaan....!
Laskeskelin tossa vaan, että tulee aikamoinen hinta käytetylle vaatteelle kpl, tuolla huudolla, ja aikalailla saisi jo uutena kaupasta samat kuteet. Kuten tuo lassien puku... meillä tytöllä sama ja tyttö syntynyt 1997, eli on saanut saman puvun aikalailla vuonna 2000-2001, eli ei mitään uusinta mallistoa.
Mut mikäpä siinä jos jollain on varaa maksaa käytetystä uuden verran.
edes huutamaan, tollasista rytkyistä. Lakkiki oli varmaan 90 -luvun puolelta, samoin haalari. Vaikka hyväkuntoinen, silti vanha. Muutenki vaatteet oli mitä oli, käytettyjä perusvaatteita.
Täyttä huijausta!
ilmoitettu on! Myyjällä on hyvät selitykset yp:lle joten ei voi mitään!
ja sen tunnus suljettiin. Samaan aikaan kun uusi tunnus tuli, tuli myös tämä aamu 13 kuvioihin.
Se entinen huutejia mi73 oli joku sarimatti tmv.
vaatteita ???? Minä näen vaan yhden puvun ja hinta 156 euroa. Mitä muuta sillä saa ja missä kuvat ????
miten niitä voi enää edes huutaa, jos ei näe kuvia? ja kaikissa tällä hetkellä vielä aamu voittavana...
ja kuvat ei näy! Ei myyjä niitä itse saa poistettua!
eli joko tämä prinsessat73 on rehti myyjä ja tuo aamu 13 on tosi rikas ja vähän yksinkertainen tai sitten on aika huono ja läpinäkyvä huijausyritys näillä kahdella. katselin sulkeutuneista kohteista että aamu 13 on huutanut kesän aikana tältä myyjältä lastenvaatteita lähes 2000 euron arvosta.. oli huutanut myös kovaan hintaan vauvantarvikepakettia joten liekö onnittelut tulevasta perheenlisäyksestä tälle aamu 13 paikallaan ;) joo mulla on tylsä ilta, teen tämmöstä "salapoliisihommaa" =) toivoisinpa vaan löytäväni näin lojaalin ja rikkaan huutelijan omillekin kohteilleni ;) t:oikeasti rehtiä kauppaa huutiksessa tekevä
Itsekkin hieman salapoliisin työtä tehneenä. :) Jo silloin kun myi vanhalla tunnuksella tämä sarimatti huutelija osti kovaan hintaan paljon paketteja, kaikki kelpasi... koriste-esineet, lasten vaatteet, naisten vaatteet, korut, lelut... ym.
En huutaisi häneltä yhtään mitään. En ymmärrä miksei nämä muutamat pakettien huutajat sitä ole huomanneet että vedättää!
mitään hääppösiä vaatteita en maksaisi ikinä niistä noin paljoa. tuolla rahalla saisi jo uudet ja enemmänkin, mitä tuossa oli, outoa...