Ei juma..kuinka monta kertaa tää prinsessa myy noita rättejään??
Kommentit (87)
noita uusia paketteja...ja kas siellä on lukkiksen ja savan ostamia rättejä nyt moonlightilla myynnissä :))). Törkeää huijaamista, eikä yp:tä kiinnosta pätkääkään.
jossain paketissa, jotka juur osti hetki sitten :). Vaan ihmetelkää ja itkekää tätä:
http://www.huuto.net/kohteet/nattia-mmtinttucom-ja-bamse-jne110_116cm/1…
Heikkopeikkoa on täällä arveltu uudeksi sivunickiksi, mut tuon Missingsoulin korotus 30e:sta 70e:oon...ihan turhaan on myös noh, mielenkiintoinen veto. Ja miksi Heikkopeikko on jälleen korottanut :O??? Ja oiekasti, kuka tuosta paketista pulittaa mukamas noin paljon?? :D
clikits t-paita ainakin...silti ovat tässäkin paketissa.
ja huutaa nyt tätäkin, vaikka molemmissa on aivan samoja vaatteita! Vedätystä sanon minä.t: ap
on taas näitä, jotka saavat jostain muutamasta vanhasta rääsystä satasia..
En ymmärrä!
on tää jolla on useampikin tunnus huutiksessa, nostattaa omia hintojaan.
Missä on ihmisten suhteellisuudentaju? Järkyttävä hinta.
toi "aamu" huutelee aina kovilla hinnoilla rinsessan paketteja...mitkä muut mahtaa olla omia tunnuksia...
Harvinaisen suloisia on myyjä onnistunutkin löytämään. Juuri tuon ikäisten tyttöjen makuun ja miellyttävät myös äitien silmää!
En tykäänyt kuin My Little Pony-yökkäristä ja sadeasusta.
taitaa #10 olla rimpsessa itse :D:D:D
"ihania vaatteita".
Ja ei, en ole kateellinen, minulla ei ole edes tyttöä :) Jos olisin, niin pukisin ihan toisella tavalla. Noi oli ihan perus rytkyjä, vaikka joukossa pari Ellen paitaa olikin.
Jo on taas paketteja rinsessalla huuudettavana :) Ja aamu se huutaa taas... Siis miksi ylläpito ei puutu asiaan?? Käsittämätöntä!
Tarkoittaako,että täytyisi nyt ostaa sika säkissä? Rinsessan yllätyspaketissa ei näytetä kuvia vaatteista! KUKA tuollaista huutaa???
jolla oli joskus aiemmin samanlaisia kauppoja (tostuvasti järjettömän ylihintaisia kalliita paketteja) ja huutajina/myyjinä aina samat nimimerkit
Sama meno edelleen, vakkarihuutajat tainneet vain vaihtua *hih*
Pikku kirjitysvirhe;) piti olla viime SYKSYNÄ
että "ikävä kyllä olen rehti myyjä"......viitaten tuplatunnusepäilyihin:DDDDD
Toisessa ainakin oli korotusautomaatti käytössä.
Kovinpa mielellään Aamu ostelee aina vaan samoja vaatteita : ) Nyt mielenkiinnolla odottelemaan josko nämä paketit tulis jo tällä viikolla uudelleen myyntiin.