Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tyyöisen ihmisen seurassa tunnet olosi vaivautuneeksi?

Vierailija
12.08.2009 |

Itse tunnen oloni äärettömän vaivautuneeksi, jos joudun mieheni ystävän vaimon kanssa samaan paikkaan kahdestaan.

Hänen kanssaan keskustelu on jotenkin niin vaivalloista, ei vaan löydy yhteistä säveltä, enkä osaa olla oma itseni. Ystävän vaimo on jotenkin niin hieno ja jäykkä etten tiedä mistä keskustella hänen kanssaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei puhu minusta nimellä vieressä vaan sanoo jollekin toiselle, tyttö tekee ja tyttö antaa sulle jne jne.

tämä töissä yksi muori, antakaa mun kaikki kestää!

Vierailija
2/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka selostavat juurta jaksain traumaattisimmat kampaajakokemuksensa koko seurueelle, joka viis veisaa rouvan kuontalosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut ystävä, jonka ilmeistä ja eleistä ei koskaan arvaa mitä hän ajattelee tai millä tuulella hän on. Häneltä tulee aivan yllättäviä kommentteja ja hän pitää pitkiä taukoja.

Vierailija
4/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olettaa että myös minä olen kiinnostunut matkailusta, vaikka en ole koskaan ollut ulkomailla.

Vierailija
5/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on jo 40 v ja elämänkokemuksen myötä on oppinut aika hyvin small talkia, vaikka olen ujo luonteeltani. Kaikenlaisen liirumlaarumin jutustelulla selviää tilanteesta kuin tilanteesta.

Vierailija
6/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten kanssa on aina vaikeaa. ahdasmielisten ja rasistien.

Vierailija
7/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ikään 36 v on jo oppinut keskustelutaitoja jonkin verran.

Mutta hankalinta on todella pitää yllä keskustelua sellaisen kanssa, joka ei itse auta sitä keskustelua millään lailla. Ei katso silmiin puhuessaan, elekieli viestii vastahakoisuutta jne., murahtelee ja urahtelee.

Joskus juhlissa tulee tällaisia tilanteita, tuollainen murahtelija tulee samaan pöytään istumaan. Huonoa käytöstä kuitenkin olla tuppisuuna tai käydä keskustelua pelkästään oman perheen kesken vaikka koko ruokailun ajan.

Vierailija
8/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ahdasmielisyyttä, enkä toisaalta todellakaan halua haastaa riitaa sellaisten kanssa, joilla on erilaiset mielipiteet kuin mulla. Sanon vaan "nii, joo".

Hienopierut taas ovat sellaisia ihmisiä, jotka eivät puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Itse olen aika ronski, en tosin sellaisessa seurassa, joka ei sitä kestä. Osaan puhua ja käyttäytyä sieävsti, mutta se on musta rasittavaa. Tykkään pissikakkahuumorista, ja mieluummin olen ihmisten kanssa, jotka sen päälle ymmärtävät.

Vierailija
9/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamalan epävarma itsestään, mutta vetää roolia ja esittää varmaa mm. halventamalla muita ihmisiä heidän ominaisuuksistaan. On olevinaan niin hieno vaikka vain amk:n käynyt, ja halveksii tavallisia työtä tekeviä ihmisiä. Ei omaa nöyryyttä elämää kohtaan, vaan tuhahtelee kaikelle, on ylimielinen, ei halua ajatella että maailmassa on myös murhetta vaikka hän ei olekaan itse sitä kohdannut. Tuntee toisinaan sympatiaa ihmisiä kohtaan, mutta ei kykene empatiaan. Vetää ammattirooliaan vapaa-ajallakin, analysoi jokaisen sanan jota hänelle sanoo, on hyvin jäykkä ja muodollinen, vaikka omien sanojensa mukaan onkin tosi rento...

Vierailija
10/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ahdasmielisyyttä, enkä toisaalta todellakaan halua haastaa riitaa sellaisten kanssa, joilla on erilaiset mielipiteet kuin mulla. Sanon vaan "nii, joo".

Hienopierut taas ovat sellaisia ihmisiä, jotka eivät puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Itse olen aika ronski, en tosin sellaisessa seurassa, joka ei sitä kestä. Osaan puhua ja käyttäytyä sieävsti, mutta se on musta rasittavaa. Tykkään pissikakkahuumorista, ja mieluummin olen ihmisten kanssa, jotka sen päälle ymmärtävät.

Joo, nää on kans noloja, jotka selittävät juurta jaksain suolen/rakkonsa/kuukautiskiertonsa toiminnan. Tulee mieleen MT-potilaat.

Vierailija
11/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisten ihmisten seurassa joiden kanssa en keksi mitään puhuttavaa. Mitään yhteistä ei ole, ihminen on "liian erilainen" kuin minä.

Vierailija
12/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joutunut opettelemaan keskustelua. Teen aloitteita, kuuntelen, kommentoin, jatkan jne. Ne eivät tule mitenkään automaattisesti, kun en ole tyypiltäni mikään pölöttäjä. Mutta jos toinen ei tee noista mitään, niin loppuu jutut minultakin aikanaan ja sitten laskeutuu vaivautunut hiljaisuus.

Vierailija
13/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamalan epävarma itsestään, mutta vetää roolia ja esittää varmaa mm. halventamalla muita ihmisiä heidän ominaisuuksistaan. On olevinaan niin hieno vaikka vain amk:n käynyt, ja halveksii tavallisia työtä tekeviä ihmisiä.

Ei omaa nöyryyttä elämää kohtaan, vaan tuhahtelee kaikelle, on ylimielinen, ei halua ajatella että maailmassa on myös murhetta vaikka hän ei olekaan itse sitä kohdannut. Tuntee toisinaan sympatiaa ihmisiä kohtaan, mutta ei kykene empatiaan.

Vetää ammattirooliaan vapaa-ajallakin, analysoi jokaisen sanan jota hänelle sanoo, on hyvin jäykkä ja muodollinen, vaikka omien sanojensa mukaan onkin tosi rento...

Vierailija
14/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on hankala olla liian muodollisen ja jäykän tyypin seurassa,eräs tuttuni on tällainen. Konservatiivinen, asiat pitää tapahtua aina etiketin mukaan, jopa silloin harvoin kun kahvittelemme toistemme luona. Jos kompastelen etiketissä, hän kyllä huomauttaa asiasta.

Vierailija
15/19 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jonkun vaikka punktyylisen.

En keksisi mitään sanottavaa tuollaisille, ne on liian erilaisia kuin minä.

Vierailija
16/19 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavat kysymyksiin ja kommentoivat keskustelua vain "hmm.." "jaa.." "vai niin.." vaikka keskusteltaisiin vakavistakin asioista. Tai ovat vain hiljaa ja kääntävät selkänsä. Eivät kykene keskustelemaan aikuisten tavoin rauhallisesti ja pohtimaan asiaa myös toisen näkökulmasta, vaan lukkiutuvat mykkäkouluun tai alkavat raivota ja haukkua toista hulluksi (vaikka enemmän sellaista itse muistuttavat).

Vierailija
17/19 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntävät keskustelun aina itseensä. Sellaiset jotka eivät kestä jakaa huomiota muillekkin vaan haluavat olla jotain kuningattaria ryhmässä. Ihmiset jotka ottavat kaikki kirjaimellisesti ja vetävät herneet nenään jos ei koko ajan ole joka asiasta samaa mieltä. Lisäksi nämä jotka eivät ota osaa keskusteluun vaan odottavat, että tyypiltä kysytään kaikki mielipiteet yms. erikseen.

Vierailija
18/19 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on yleensä niiiiin eri touhut ja harrastukset kuin mulla.

Toisaalta jos on muuten keskusteleva ihminen, niin aina jotain juttua keksii, mutta jos on tosi hiljainen tai vouhkaa niitä eläimiään, mulla ei ole mitään sanottavaa.

Vierailija
19/19 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka saa ottaa ensin pullaa lautaselta? (vieras)?

Mun on hankala olla liian muodollisen ja jäykän tyypin seurassa,eräs tuttuni on tällainen. Konservatiivinen, asiat pitää tapahtua aina etiketin mukaan, jopa silloin harvoin kun kahvittelemme toistemme luona. Jos kompastelen etiketissä, hän kyllä huomauttaa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme