Mitä tekee janita janatuinen työkseen? Ihmettelen vain että millä rahalla sinkkuna
asuu ihan näpsän näköisessä ja kokoisessa asunnossa Helsingissä kahden lapsen ja elukka katraan kanssa. Muistaako kukaan tätä ö-luokan julkkista muuten enää? On eronnut miehestään ja katselin just julkista fb profiiliaan ja tuli mieleen, että tekeekö jotain työkseen..
Kommentit (19)
Hyvän päivän tuttuni, mutta en ole vähään aikaan nähnyt eli en ole 100% varma tämän hetken työtilanteesta. Itse asun nyt tois puolel jokkee.
mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että kuka ihme on Janita Janatuinen, millä "meriiteillä" pitäisi tuntea?
se sitten oli joka asusti Keravalla ja oli oikeudessakin huumeiden takia? Luulin et se oli Janatuinen mut eipä tainnu ollakaan.
strippasi punaisessa lyhdyssä, googlettakaa jos ette tiedä paikkaa, naama oli sutattu ..ei auttanut kun sama kuva oli muualla netissä ilman naamaria
ehkä noin se eläminen rahoitetaan
Janita on saanut jättiperinön, ja ostanut oman asunnon. Tämän tiedän kun olen tuttava. Työkseen ei tee nyt mitään, muuta kuin kotiäidin hommia, mutta oma yritys luvassa myöhemmin. :)
Hää on Janita Janatuinen, kukas muu?
Pitkä vankeustuomio tuli tänään ja 150 000 ulosottovelat. Siinä hieno nainen ja ehkä äitikin.
Vierailija kirjoitti:
Janita on saanut jättiperinön, ja ostanut oman asunnon. Tämän tiedän kun olen tuttava. Työkseen ei tee nyt mitään, muuta kuin kotiäidin hommia, mutta oma yritys luvassa myöhemmin. :)
Onko jättiperintö jo tuhlattu?
Ostanut oman asunnon ja ulosotossa on 150000? Kuinka tämmöisen ihmisen kanssa kukaan voi ystävä olla jos toisilta huijaa ja onko aikomusta edes maksaa takaisin? Ovat varmaan lapset ylpeitä äidistään.
Ihan turha tuomio. Jos joku haluaa lahjoittaa rahaa niin antaa lahjoittaa....
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/66438946-649e-4b5a-8f5f-c26aaf284373
Juu se mitään perintöä ole saabnut
Jättiperintö on hyvä rahavaranto, jotta voi maksaa huijatut manit uhreille.
Rahat tulleet kyllä muualta kuin perinnöstä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006304804.html
Vantaal se tos viimeks asusteli kaveri kertoi…seksitref. Sivuston kautta myi khöm no jokainen siitä sit arvailkoon että mitä…mut et ei hän ihan joutilaana ole ollut koska työtä se on sekin..
Wanha kunnon Silikoni-Janita :D Tottakai muistamme hänet!
Asuu nykyään vantaalla jossain luukussa. Miehet rahottaa vaatteet ja lapset saa näkkileipää.