Laitoin JukuParkkiin palautetta!
Sisäänpääsymaksu perittiin (19e) mutta kukaan ei kertonut, että painoraja mäkeen (useimmissa) on 70kg. Siitä mainittiin vasta mäen juurella.
Vastaus oli, että turvallisuusmääräyksiin perustuu tuo painoraja. Ongelma ei ole turvallisuusmääräys vaan huono tiedoittaminen.
Todella huonoa asiakaspalvelua! Lapseni päivä meni pilalle kun joutui laskemaan yksin!
Kommentit (26)
Vaan ihan normaalipaino esim. 165-170cm pitkällä naisella, pidemmistä nyt puhumattakaan.
Tästä juurikin näkee suomalaisten suhtautumisen ylipainoon nykyään :(. Siis jos 165cm:n nainen painaa 70kg, niin kyllä siinä kropassa jo jotain muutakin on pelkkää lihasta!! Ja varsinkin, kun Suomineidot tuntuu mielellään keräävän siihen kroppaansa ihan jotain muuta kuin sitä lihasta!
Herätkää nyt jo siihen ylipaino-ongelmaan ja tehkää itsellenne jotain! Mua ainakin nolottaisi itseäni jo tuossa ap:n tapauksessa, kun äidin tyhmyyden, itsekurin puutteen tai välinpitämättömyyden vuoksi lapsi joutuu yksin laitteisiin :(!
...istuit vaikka altaan reunalla koskemattakaan mihinkään maksat sisällepääsystä sen 19e. omasta mielestä turhaa rahastusta..
Vaan ihan normaalipaino esim. 165-170cm pitkällä naisella, pidemmistä nyt puhumattakaan.
Tästä juurikin näkee suomalaisten suhtautumisen ylipainoon nykyään :(. Siis jos 165cm:n nainen painaa 70kg, niin kyllä siinä kropassa jo jotain muutakin on pelkkää lihasta!! Ja varsinkin, kun Suomineidot tuntuu mielellään keräävän siihen kroppaansa ihan jotain muuta kuin sitä lihasta!
Herätkää nyt jo siihen ylipaino-ongelmaan ja tehkää itsellenne jotain! Mua ainakin nolottaisi itseäni jo tuossa ap:n tapauksessa, kun äidin tyhmyyden, itsekurin puutteen tai välinpitämättömyyden vuoksi lapsi joutuu yksin laitteisiin :(!
Onks sun lukutaidossa jotain vikaa, vain miten kuvittelet että ap:n vaimon eli lapsen äidin tyhmyys tai itsekuri vaikuttaa siihen että joutui menemään lapsi yksin laitteisiin.
Vai meinaatko että oli vaimo tyhmä ja huonoitsekuri kun valitsi lapselleen isän joka painaa yli 70kg
HAH...
Vai meinaatko että oli vaimo tyhmä ja huonoitsekuri kun valitsi lapselleen isän joka painaa yli 70kg HAH...
on ihan selvää että hyvin harva mies siihen laitteeseen(mikä nyt olikaan) voisi mennä, muuta suurin osa suomalaisista naisista PITÄISI VOIDA mennä, koska keskimitta on 165cm ja harva on 180cm...
lähteä lapsen kanssa reissuun ja maksaa täysi hinta siitä, että vain lapsi pääsee mäkiin. Itse olen 178cm ja 73kg. Mikään hoikka en ole, mutten ole kyllä lihavakaan.
ylipainosta?!